OJ-Simpson
Medlem
- Reg
- 28 Nov 2018
Finns det i dag en bra ad blocker som kan blockera alla reklam? Den jag använder lyckas inte blockera annonser på aftonbladet, blocket och övriga sidor som expressen.
OJ-Simpson sa:Finns det i dag en bra ad blocker som kan blockera alla reklam? Den jag använder lyckas inte blockera annonser på aftonbladet, blocket och övriga sidor som expressen.
Lifooz sa:OJ-Simpson sa:Finns det i dag en bra ad blocker som kan blockera alla reklam? Den jag använder lyckas inte blockera annonser på aftonbladet, blocket och övriga sidor som expressen.
Jag använder Adguard och det är inte mycket som slipper igenom den kan jag säga, har inte lyckats upptäcka något hittills.
Men drar du ner den så gör det som browser-extension, det känns lite onödigt med det fulla programmet om det bara är i Safari du vill blockera.
/Lifooz
OJ-Simpson sa:Finns det i dag en bra ad blocker som kan blockera alla reklam? Den jag använder lyckas inte blockera annonser på aftonbladet, blocket och övriga sidor som expressen.
Parkeringsvakt sa:Vad är poängen med att blockera annonser på Aftonbladet och Expressen, jag tror inte ens jag har tänkt på att dom har annonser. Allt annat skit som dyker upp tar fokus![]()