Ad- blocker

OJ-Simpson

Medlem
Reg
28 Nov 2018
Inlägg
9
Finns det i dag en bra ad blocker som kan blockera alla reklam? Den jag använder lyckas inte blockera annonser på aftonbladet, blocket och övriga sidor som expressen.
 
OJ-Simpson sa:
Finns det i dag en bra ad blocker som kan blockera alla reklam? Den jag använder lyckas inte blockera annonser på aftonbladet, blocket och övriga sidor som expressen.

Jag använder Adguard och det är inte mycket som slipper igenom den kan jag säga, har inte lyckats upptäcka något hittills.

Men drar du ner den så gör det som browser-extension, det känns lite onödigt med det fulla programmet om det bara är i Safari du vill blockera. :)


/Lifooz
 
Lifooz sa:
OJ-Simpson sa:
Finns det i dag en bra ad blocker som kan blockera alla reklam? Den jag använder lyckas inte blockera annonser på aftonbladet, blocket och övriga sidor som expressen.

Jag använder Adguard och det är inte mycket som slipper igenom den kan jag säga, har inte lyckats upptäcka något hittills.

Men drar du ner den så gör det som browser-extension, det känns lite onödigt med det fulla programmet om det bara är i Safari du vill blockera. :)


/Lifooz

Ska testa själv Adguard.
 
OJ-Simpson sa:
Finns det i dag en bra ad blocker som kan blockera alla reklam? Den jag använder lyckas inte blockera annonser på aftonbladet, blocket och övriga sidor som expressen.

Vad är poängen med att blockera annonser på Aftonbladet och Expressen, jag tror inte ens jag har tänkt på att dom har annonser. Allt annat skit som dyker upp tar fokus :)
 
Många sidor kräver avstängning av dessa, t.e.x. youtube annars kan man inte använda sidan. De tjänar ju pengar på annonserna. jag har tahit bort mina men ändå kan jag inte se vissa sidor, skulle egentligen behöva hjälp med det. :/
 
Många sidor kräver avstängning av dessa, t.e.x. youtube annars kan man inte använda sidan. De tjänar ju pengar på annonserna. jag har tahit bort mina men ändå kan jag inte se vissa sidor, skulle egentligen behöva hjälp med det. :/
De tjänar pengar på annonser men dom kan ha mindre annonser. Men du tycker synd att dom inte tjänar på annonser och vill slå av adblocker?

YouTube Revenue​

YouTube improved its percentage revenue growth from 1.3% in 2022 to 7.8% in 2023. It generated $31.5 billion in 2023.

Jag tittar sällan på YT använder inte Google över huvud taget men för att slippa reklam, kör Firefox och använde ABP för mig funkar det jag testade nyss.
 
Topp