Är det meningen att jag ska avvisa alla som jag inte är kär i?

123fendas

Medlem
Reg
9 Dec 2018
Inlägg
15
Jag är 16 år gammal.

Jag vet att onlineförhållanden inte betyder någonting, åtminstone inte i mitt fall, men se det som ett tankeexperiment.

Jag tänkte att jag behövde sänka min standard, för annars är jag inte egentligen en incel, så jag bestämde mig för att vara i ett förhållande med någon som jag inte är intresserad av över huvud taget. Hon frågade mig om jag egentligen gillar henne. Jag ljuger aldrig; jag är ärlig. Så jag sade, kanske inte. Sedan frågade hon mig varför jag ville vara i ett förhållande med henne.

Så vad fan, får jag bara vara i förhållande med folk som jag egentligen "gillar"? Varför? Det finns bara en person som jag egentligen gillar, och hon har avvisat mig. Så vad då, är det menat att jag ska vänta på att hon ändrar sig? Vänta hela mitt liv? Dö? För jag kommer aldrig komma över henne, eller hur? Så vad fan.
 
Så länge du säger sanningen och båda vill så är det väl inget problem, det vore ju om du vilseleder folk det blir något fult. Men är du ärlig så gör ni ju som ni vill. Ju mer tid man spenderar med en person ju mer kan man börja gilla dem. Någon som är ful kan bli mer vacker med bra personlighet, någon som är snygg kan bli fulare med dålig personlighet.

Du kommer stöta på fler tjejer du gillar i framtiden, det är jag säker på, och om du vill undertiden mysa med tjejer du inte gillar och är ärlig mot dem är det helt upp till dig och henne.

Ärlighet är en mycket bra kvalité, även om den sällan uppskattas som den borde, håll hårt i din ärlighet fendas. Kanske det blir den ärligheten som får tjejen du gillar att testa dig efter hon blivit ljugen i ansiktet av några andra killar, eller så fäller du någon annan bra tjej med den i framtiden. Men när man är en ärlig person är det viktigt att veta att man ibland bara bör hålla käften. "silence is golden" som man säger.
 
123fendas sa:
Jag är 16 år gammal.

Jag vet att onlineförhållanden inte betyder någonting, åtminstone inte i mitt fall, men se det som ett tankeexperiment.

Jag tänkte att jag behövde sänka min standard, för annars är jag inte egentligen en incel, så jag bestämde mig för att vara i ett förhållande med någon som jag inte är intresserad av över huvud taget. Hon frågade mig om jag egentligen gillar henne. Jag ljuger aldrig; jag är ärlig. Så jag sade, kanske inte. Sedan frågade hon mig varför jag ville vara i ett förhållande med henne.

Så vad fan, får jag bara vara i förhållande med folk som jag egentligen "gillar"? Varför? Det finns bara en person som jag egentligen gillar, och hon har avvisat mig. Så vad då, är det menat att jag ska vänta på att hon ändrar sig? Vänta hela mitt liv? Dö? För jag kommer aldrig komma över henne, eller hur? Så vad fan.

Om du bara är 16 så kan jag garantera att du under din livstid kommer att hitta minst en person till som du kommer gilla.
Om du stannar i ett förhållande med med någon du inte gillar så uppnår du två saker:
1) Du förstör ditt liv. Det är få saker som är så destruktivt som att vara med någon man ogillar.

2) Du leker med en annan människas känslor, helt ärligt, det är fan ingen rättighet att vara i ett förhållande. Skulle du själv vilja bli utsatt för det? Att någon du verkligen älskar dig inte älskar dig tillbaks.

Och jo du är en incel. Försök inte påstå något annat.
 
Lyssna inte på idioterna som svarat dig tidigare.

Självklart ska du knulla runt så mycket du bara hinner och mäktar med, du ska försöka uppleva så många olika kysstekniker som möjligt, klämma på olika sorters pattar, trycka pitten i så många olika spår som möjligt. Uppleva olika sorters avsugningar, kanske får du en prostatamassage av ett thailändskt luder om du har tur osv.

För när du har upplevt tillräckligt med sex med det svagare könet (drivkraft inprogrammerat i vårat dna), kommer du förstå att livet handlar inte om att man måste bli fången med hus, jobb, fru och ungar, utan man har ett val, att göra det man vill själv istället för att göra det som förväntas av oss.
 
Lustfylld sa:
Lyssna inte på idioterna som svarat dig tidigare.

Självklart ska du knulla runt så mycket du bara hinner och mäktar med, du ska försöka uppleva så många olika kysstekniker som möjligt, klämma på olika sorters pattar, trycka pitten i så många olika spår som möjligt. Uppleva olika sorters avsugningar, kanske får du en prostatamassage av ett thailändskt luder om du har tur osv.

För när du har upplevt tillräckligt med sex med det svagare könet (drivkraft inprogrammerat i vårat dna), kommer du förstå att livet handlar inte om att man måste bli fången med hus, jobb, fru och ungar, utan man har ett val, att göra det man vill själv istället för att göra det som förväntas av oss.

Det är en skillnad mellan att vara i ett förhållande och att knulla runt.
Knullar man bara runt så är det lungt men är man i ett förhållande så är det lite högre krav.
 
L-I-P sa:
Om du stannar i ett förhållande med med någon du inte gillar så uppnår du två saker:
1) Du förstör ditt liv. Det är få saker som är så destruktivt som att vara med någon man ogillar.

Och jo du är en incel. Försök inte påstå något annat.

Det är skillnad på att inte gilla och att ogilla. Anledningen att fendas inte gillar personen verkar vara för att han gillar någon annan mer, självklart ska han inte behöva sitta och vänta på henne för att ha det mysigt.

Känner du någon slags attraktion till henne? Eller är det bara för att slippa va oskuld?


Ordet "incel" är ett nytt påhitt, det är ett ord för att ge dig massa konstiga tankar och sätta press på dig. Glöm ordet och lev ditt liv bara, så kommer du få knulla i framtiden utan tvekan, bättre du bara lever och låter det hända naturligt än att du försöker söka och tvinga fram en situation.
 
Glöm ordet incel och knulla när du får knulla, gå ut på helgerna bland tjejer och se om du får napp. Och fokusera på dig själv resten av dagarna, bli snyggare och intressantare, träna nån sport och läs några böcker.

Antingen springer du efter fittan eller så jobbar du på dig själv så att fittan till slut kommer till dig. Eller så hittar du en balans mellan båda, leta fitta på helgen eller när det händer saker, och träna sport och läs böcker resten av dagarna.


Du kanske kan förklara situationen lite bättre fendas? Är det ett online förhållande du har?Finns det någon attraktion till henne eller har du tagit ett träsktroll bara för att slippa va "incel"? Osv?

Nån attraktion bör du iaf ha till personen du ska ligga med tycker jag. Annars kanske du inte ens får upp den.
 
Självklart ska du ligga med tjejer som du har nån attraktion till. Men att ligga med träsktroll bara för att kunna säga att du har legat kan va dumt. Ligget kommer finnas i dina tankar många år framåt, att ligga med nån man är attraherad till mins man med nöje, men ett träsktroll kanske man hellst vill glöma. Knullet pågår bara nån timme kanske, men tankarna kommer finnas längre. Så det kan ju va dumt att knulla nån bara för man lärt sig ett nytt ord, "incel".
 
turtle sa:
Känner du någon slags attraktion till henne? Eller är det bara för att slippa va oskuld?

Jag skulle ändå inte förlora oskuld, eftersom hon bor i Texas.

turtle sa:
gå ut på helgerna bland tjejer
turtle sa:
leta fitta på helgen eller när det händer saker

var???

turtle sa:
Du kanske kan förklara situationen lite bättre fendas? Är det ett online förhållande du har?Finns det någon attraktion till henne eller har du tagit ett träsktroll bara för att slippa va "incel"?

Hade. Jag hade ett onlineförhållande. Hon kan nog anses träsktroll.


turtle sa:
Nån attraktion bör du iaf ha till personen du ska ligga med tycker jag. Annars kanske du inte ens får upp den.
Nej, jag har aldrig sett någon tjej som är så ful.

turtle sa:
Ligget kommer finnas i dina tankar många år framåt, att ligga med nån man är attraherad till mins man med nöje, men ett träsktroll kanske man hellst vill glöma. Knullet pågår bara nån timme kanske, men tankarna kommer finnas längre.
Jag tror inte att jag skulle ångra det av en sådan anledning.
 
123fendas sa:
Jag skulle ändå inte förlora oskuld, eftersom hon bor i Texas.

Betyder inte "incel" involuntär celibat? Vad har det med saken att göra ens om det är ett onlineförhållande, och ni inte kommer träffas?

123fendas sa:

Där det finns tjejer, vet inte vad dagens ungdomar gör. Men alla ungdomar vill knulla, och dem flesta får det förr eller senare. Sluta kalla dig själv incel, det är inget riktigt ord, särskilt inte för nån i din ålder. Lev ditt liv bara så kommer du träffa en tjej att ligga med när det är dags. Att tänka att du är incel ger bara en onödig press, man kan inte tvinga fram rätt situation för sex eller kärlek, och om man försöker göra det blir det bara fel.

Attraktion är magnetisk, den kommer styra dig dit du ska när det är dags, tills dess får du runka.
 
turtle sa:
Det är skillnad på att inte gilla och att ogilla. Anledningen att fendas inte gillar personen verkar vara för att han gillar någon annan mer, självklart ska han inte behöva sitta och vänta på henne för att ha det mysigt.

Känner du någon slags attraktion till henne? Eller är det bara för att slippa va oskuld?

Det är i sådana fall bättre att knulla runt istället för att ta första bästa möjlighet till förhållande.
Att leka med andras känslor är onödigt.
 
turtle sa:
Betyder inte "incel" involuntär celibat? Vad har det med saken att göra ens om det är ett onlineförhållande, och ni inte kommer träffas?

Korrekt, så jag är väl inte incel.

L-I-P sa:
Det är i sådana fall bättre att knulla runt istället för att ta första bästa möjlighet till förhållande.
Att leka med andras känslor är onödigt.

Det har du nog rätt i. Jag tänkte utifrån perspektivet att, den som jag egentligen gillar vill inte vara i förhållande med mig, du gillar inte mig så mycket, jag gillar inte dig så mycket, men att vi är ihop är bättre än ingenting. Det är uppenbarligen helt fel. Det var inte min avsikt att leka med andras känslor, i alla fall, det har jag väl förtydligat.

Men har jag verkligen möjlighet att knulla runt?! Det vet jag inte.
 
L-I-P sa:
Det är i sådana fall bättre att knulla runt istället för att ta första bästa möjlighet till förhållande.
Att leka med andras känslor är onödigt.

Ja, men om han är ärlig mot tjejen och dem båda trivs med att ha ett förhållande så är det ju upp till dem. Han är ju ärlig, då kan det inte ses som att "leka" med hennes känslor, eller? Möjligt utnyttja hennes känslor, men om hon vet och går med på det är det ju inget problem, hon kanske hellre är med någon som inte "älskar" henne, än att va själv, då är det hennes val.

Blir ju svårt att knulla runt med tjejer på internet, det handlar nog mest att ha nån att prata med och känna sig lite behövd kanske.
 
Topp