Är ni oroliga för Coronaviruset?

För första gången på 36 år kommer Sydafrika inte ha nån säsongsinfluensa
https://www.news24.com/news24/southafrica/investigations/for-the-first-time-in-36-years-there-will-be-no-flu-season-in-south-africa-20200807
 
RENOWNED FORENSIC DOCTOR DESTROYS MEDIA ‘KILLER VIRUS’ LIES: ‘NOBODY HAS DIED OF COVID-19 IN HAMBURG WITHOUT PREVIOUS ILLNESSES’

https://rairfoundation.com/renowned-forensic-doctor-destroys-media-killer-virus-lies-nobody-has-died-of-covid-19-in-hamburg-without-previous-illness-watch/

Fanns vist en svensk "FORENSIC" som yttrade sig om att hon inte kunde hitta några spår efter viruset i dom döda, eller liknande.
 
En ny lägesrapport från region Stockholm, visar att antalet personer som vårdas med anledning av covid-19 har ökat
.

Från aftonbladet.

Ja, varför har det ökat? För att man släppte och lättade på gränserna till fattiga länder som Grekland för att de ska kunna gå runt ekonomiskt?
 
0koll sa:
.

Från aftonbladet.

Ja, varför har det ökat?

För att man testar fler såklart.


Och att testa positiv betyder inte ett skit, testerna visar positiv även på vanlig förkylning och influensa.

https://mobile.twitter.com/freitlang89/status/1295803114646380544

https://mobile.twitter.com/philosopherssto/status/1296007823088852992


Man får va riktigt blind och dum om man inte sett problem med hela den här situationen vid det här laget. Det finns så mycket att hitta om man bara tittar efter det.
 
500+ tyska läkare undersöker om det är en bluff.

https://mobile.twitter.com/jonkirbysthlm/status/1294892753923563521
 
Hur känns det att veta att några velat lura er så om det här?

Vi vet att man räknar dödsfallen så att om man testar positivt men dör av uppenbara andra orsaker så läggs det ändå till som en covid död. Så dödsfallen är total bluff. Och nu vet vi att testerna visar positivt på vanliga förkylningar och influensor. Så hur stor del av statestiken finns ens kvar? Möjligen inget als.

Hur känns det att media gapat som om det va jordens undergång så länge nu över förkylnings statestik? Känner ni er lurade än? Tur Sverige agerade lugnare än andra galningar.

Nån som vill erkänna hur lurade dom blivit?
 
turtle sa:
Nån som vill erkänna hur lurade dom blivit?

Nä, du är rätt ensam om dina tankebanor, tyvärr verkar det ha blivit något systemfel när du har lyckats undvika att bli omyndigförklarad, så nu måste vi andra normalbegåvade ta del av ditt ordbajsande, när du verkar ha fri tillgång till Internet..
 
Lustfylld sa:
Nä, du är rätt ensam om dina tankebanor, tyvärr verkar det ha blivit något systemfel när du har lyckats undvika att bli omyndigförklarad, så nu måste vi andra normalbegåvade ta del av ditt ordbajsande, när du verkar ha fri tillgång till Internet..

Du skriver men säger inte så mycket. Kan du va lite tydligare?

Det är inte mina "tankebanor" det handlar om. Det är bevisligen så att den hemska statestiken vi fått tryckta i ansiktet är statestik för vanliga förkylningar och influensa.

(Och hur vet du att jag är ensam? Varför tar du på dig att tala för andra? Fy fan va trött jag är på dina värdelösa yttranden.)
 
turtle sa:
Fy fan va trött jag är på dina värdelösa yttranden.

Dito!

Som jag har sagt tidigare är jag inte det minsta orolig, jag har kommit på en världsnyhet så om det inte gör mig immun, så finns det inget virus i världen som biter nämnvärt på mig.

Men se upp ni alla andra, det verkar kunna bli riktigt otrevligt för er skitgrisar om ni råkar ut för coronaviruset. Håll avståndet och gör så gott ni kan med hygienen är även mitt tips.
 
Lustfylld sa:
Dito!

Som jag har sagt tidigare är jag inte det minsta orolig, jag har kommit på en världsnyhet så om det inte gör mig immun, så finns det inget virus i världen som biter nämnvärt på mig.

Men se upp ni alla andra, det verkar kunna bli riktigt otrevligt för er skitgrisar om ni råkar ut för coronaviruset. Håll avståndet och gör så gott ni kan med hygienen är även mitt tips.

Vart ifrån får du att det verkar "kunna bli riktigt otrevligt"? Du förstår att man stärker immunförsvaret när man är en "skitgris" va? Slicka golvet är bättre än att tvätta händerna och hålla avstånd.
 
turtle sa:
Du förstår att man stärker immunförsvaret när man är en "skitgris" va? Slicka golvet är bättre än att tvätta händerna och hålla avstånd.

Är man en efterbliven pajas som dig och lever i motsvarande en pundarkvart, är det ju såklart inte lämpligt att komma direkt från ett hem där ordning, vett och hygien prioriterats i generationer, till där ni lever, det har du helt rätt i, dina gener skulle naturligtvis få en chock och förmodligen skulle du behöva bajspiller som du skulle kunna ta när renligheten blir för mycket för dina gener.

Men för oss normalbegåvade finns det ingen anledning att få i oss något annat än frisk luft, rent vatten och näringsrik mat. Men det är därför vi mår bra och ni mår dåligt och behöver stöd och mediciner.
 
Nu är världen uppe i 1 miljon döda. Ingen exakt datum finns det när Corona utbröt men första dödsfallet som inkom är 8:e december.

1 miljon döda på 10 månader. Då är det en pandemi vi pratar om. Hur många har inte dött av olika cancersjukdomar på 10 månader? Av andra sjukdomar på 10 månader? Jag tycker att Corona har blivit väldigt hypat.
 
Har ni ens nån koll på hur det här ser ut runt om i världen? Vet ni hur dom sköter det i tex Australien? Eller är ni fullt upptagna med ert egna och inte bryr er om vad som händer förens det drabbar er?


Nya Zeeland och Kanada har nu byggt karantän platser där dom kommer låsa in folk som testar positivt. Trots att testet är högst opålitligt. Dom ska separera familjemedlemmar tom. Rimligt?
https://mobile.twitter.com/Flemish_knight/status/1320948455771176960


Samtidigt har influensa fall dykt med 98% runtom i världen. Vad tror ni det beror på?
Where Did The Flu Go? Experts Are SHOCKED.
https://m.youtube.com/watch?v=nlCQk36Ln34


Det här kommer inte sluta, om det finns någon gång det är dax för er att undersöka saker så är det nu. Det här är riktigt farliga grejer och då menar jag inte covid, utan frihet som tas ifrån oss, tro inte vårt land kommer bli utan bara för vi haft det lungt än så länge.


Det finns så mycket sjukt i detta och inte en enda av er skriver om att ni är medvetna om vad som sker, lever ni under en sten? Er tystnad skrämmer mig.

Hört talas om moral piller?
 
"Cause we no longer have flu"
https://mobile.twitter.com/Jamie83107302/status/1321100609114808322
 
Man vill så gärna säga att dom som inte vill ha lockdown/ansiktsmask/vaccin/social distansering är själviska, men om 99% av samhället inte tar någon större skada av viruset så är det så klart tvärtom, det är den 1% som är i riskgrupp som är själviska om dom vill styra alla omkring sig utifrån sin egen rädsla.

Det enda rätta är att låta samhället va som vanligt och att dom som är i risk grupp och känner sig oroliga självmant håller sig undan. Går nån i riskgrupp ut bland folk så är det dens ansvar, inte alla andras. Det enda tvång som behövs är för dom som jobbar inom sjukvården eller äldreomsorgen, och även då bör det va den som är i risk som ska bestämma hur den vill ha det.

Man bör satsa på hemtjänst och sånt så att dom som är oroliga inte känner sig tvingade att gå ut om dom inte vill.


Låt dom inte vända på saken, man är inte självisk om man lever som vanligt. Galenskap.
 
turtle sa:
Man vill så gärna säga att dom som inte vill ha lockdown/ansiktsmask/vaccin/social distansering är själviska, men om 99% av samhället inte tar någon större skada av viruset så är det så klart tvärtom, det är den 1% som är i riskgrupp som är själviska om dom vill styra alla omkring sig utifrån sin egen rädsla.

Det enda rätta är att låta samhället va som vanligt och att dom som är i risk grupp och känner sig oroliga självmant håller sig undan. Går nån i riskgrupp ut bland folk så är det dens ansvar, inte alla andras. Det enda tvång som behövs är för dom som jobbar inom sjukvården eller äldreomsorgen, och även då bör det va den som är i risk som ska bestämma hur den vill ha det.

Man bör satsa på hemtjänst och sånt så att dom som är oroliga inte känner sig tvingade att gå ut om dom inte vill.


Låt dom inte vända på saken, man är inte självisk om man lever som vanligt. Galenskap.

England tar drastiska åtgärder nu. Norge, Grekland, Polen, Frankrike, Österrike, Slovakien, Belgien, Iran och flera länder.
 
Den första frågan man bör ställa om det här är om viruset isolerats än, har det inte det så har det inte ens bevisats att det existerar.

CDC erkänner att det inte har isolerats.
https://mobile.twitter.com/Joannew68022274/status/1324473740768497665


Kan inte ni riktiga användare bara ge ett svar på detta, jag är såååååå nyfiken och intresserad av era tankar, bara ett ja eller nej svar på om ni ser nått konstigt i det eller om ni tycker det är som det ska räcker för att jag ska va nöjd.

Att testerna visar positivt för influensa. Och att influensa nu helt plötslig försvunnit välden över.

Vad tycker ni om det?
 
0koll sa:
England tar drastiska åtgärder nu. Norge, Grekland, Polen, Frankrike, Österrike, Slovakien, Belgien, Iran och flera länder.
Skulle inte påstå att England vidtagit några drastiska åtgärder sedan Mars 23 då man stängde landet för att förhindra vad som annars sannolikt blivit en katastrof. Den senaste stängningen var oerhört 'light' med i princip inga skillnader mot vanligt annat än att butiker, restauranger och pubar var stängda.
 
Regeringen sa:
Skulle inte påstå att England vidtagit några drastiska åtgärder sedan Mars 23 då man stängde landet för att förhindra vad som annars sannolikt blivit en katastrof. Den senaste stängningen var oerhört 'light' med i princip inga skillnader mot vanligt annat än att butiker, restauranger och pubar var stängda.

Körde inte England lockdown?

Varför kommer Lövfen hela tiden om samma sak hela tiden? Åtta personer max. Nu i dag sa han samma sak men ändrade från personer till norm. Har han sagt något annat än åtta?
 
Graal sa:
Körde inte England lockdown?

Varför kommer Lövfen hela tiden om samma sak hela tiden? Åtta personer max. Nu i dag sa han samma sak men ändrade från personer till norm. Har han sagt något annat än åtta?
Man kan naturligtvis kalla det vad man vill, men skolor var öppna och folk betedde sig precis som vanligt bortsett från att butiker som inte sålde mat var stängda och att restauranger bara sålde takeaway. Annars var allt som vanligt.
 
Topp