Är ni oroliga för Coronaviruset?

Israel stänger landets gränser helt för utländska besökare för att stoppa spridningen av omikron-varianten.

Landet kommer också att återinföra mobilspårning.

Israel var först i världen med vaccinera medborgarna men stänger ner helt nu gränserna?

Mobilspårning, varför?
 
woL4IIj.jpg

...
 
Det är 30 procent fler jämfört med förra fredagens rapport, skriver regionen på sin hemsida.

Fyra nya fall av omikron har konstaterats. Totalt ligger 84 covidpatienter inlagda, 8 fler än förra fredagen. 16 personer vårdas nu på Iva, vanligtvis är det antalet under 10.

 
Det är 30 procent fler jämfört med förra fredagens rapport, skriver regionen på sin hemsida.

Fyra nya fall av omikron har konstaterats. Totalt ligger 84 covidpatienter inlagda, 8 fler än förra fredagen. 16 personer vårdas nu på Iva, vanligtvis är det antalet under 10.

Det är alltså nu mera nyheter att folk blir sjuka på vintern? Eller vad vill du få sagt?
 
Dr. Peter A. McCullough on Joe Rogan. Pretty eye opening if true.
 
Jag har själv insjuknat i Corna fast jag har tagit två doser. Jag blev riktigt sjuk, trodde nästan höll på dö. Känns så onödigt att ha tagit dom där vaccinen när dom inte gjorde någon nytta. Att forskare eller om det läkare som säger att man får lindrigare symtom är bull shit. Köp inte deras skitsnack. Jag tänkte köra på tredje dosen också men då vaccinet inte har någon effekt kommer jag inte göra det.

Mitt råd till er som ännu inte vaccinerat sig- GÖR INTE DET!
 
Jag har själv insjuknat i Corna fast jag har tagit två doser. Jag blev riktigt sjuk, trodde nästan höll på dö. Känns så onödigt att ha tagit dom där vaccinen när dom inte gjorde någon nytta. Att forskare eller om det läkare som säger att man får lindrigare symtom är bull shit. Köp inte deras skitsnack. Jag tänkte köra på tredje dosen också men då vaccinet inte har någon effekt kommer jag inte göra det.

Mitt råd till er som ännu inte vaccinerat sig- GÖR INTE DET!
Är det omöjligt att du blev sjuk FÖR att du tagit vaccinen?
 
Är det omöjligt att du blev sjuk FÖR att du tagit vaccinen?
Kan inte svara på den frågan men jag har många på jobbet som fårr Covid fast det tagit vaccinet.

Nu har det börjat vända rejält i frågan om Covid. Aftonbladets Lena Melin skriver något ovanligt om Covid.


Covid är inte längre som ebola​

Därför borde den inte klassas som samhällsfarlig​

Covid-19 klassas som en samhällsfarlig sjukdom.

Men samhället behandlar det inte längre som en sådan.

Professorerna som vill upphäva den nuvarande klassificeringen har alltså rätt. Den borde tas bort.

 
"Svenska myndigheter stoppar jättestudie av covidvaccin, riskerar minska vaccinationsviljan"

 
Om två timmar hävs restruktionerna. Innebär det att livet återgår till det normala?
Varför vill regeringen fortfarande då att människor tar tredje och fjärde vaccin? Har antivaccarna klarat sig nu?
 
Topp