Ak47
Medlem
- Reg
- 19 Dec 2018
Sionisten Kent Ekeroth delar en artikel som tydligen Israel föreslår.
Men tänk omtänkt, varför skall palestinier flytta som bott där i flera tusen år? Judarna kom dit i början på 1900-talet och kommer med ett förslag på att palestinier borde flytta? Det är inte det jag vill egentligen diskutera. Det är hur korkade svenskar är? Jag läser kommentarerna på den artikeln.
Går detta igenom är de snart här.
Finns ett jävla gäng arabländer, mycket närmare. Där passar dem utmärkt.
NEJ NEJ NEJ -Inga palestinier till Europa. Dom skall till Musse-länderna.
Såna här korkade svar och det i massor. Är det ingen som förstår varför Mellanöstern och överhuvudtaget kriget mot Israels orsak är?
Om någon arab hade sagt detta hade sionisten Ekeroth skrivit MUSLIM FÖRESLÅR ATT ALLA ISRAELER BORDE FLYTTA TILL EUROPA.Israeliskt förslag: Flytta alla i Gaza till Egypten och Europa
Men tänk omtänkt, varför skall palestinier flytta som bott där i flera tusen år? Judarna kom dit i början på 1900-talet och kommer med ett förslag på att palestinier borde flytta? Det är inte det jag vill egentligen diskutera. Det är hur korkade svenskar är? Jag läser kommentarerna på den artikeln.
Går detta igenom är de snart här.
Finns ett jävla gäng arabländer, mycket närmare. Där passar dem utmärkt.
NEJ NEJ NEJ -Inga palestinier till Europa. Dom skall till Musse-länderna.
Såna här korkade svar och det i massor. Är det ingen som förstår varför Mellanöstern och överhuvudtaget kriget mot Israels orsak är?