Är svenskar korkade människor?

Jag diskuterar precis allt du vill diskutera. Östra medelhavsområdet har sedan biblisk tid hela tiden varit judarnas hemvist. Det säger Bibeln alltså efter att Biblen tagit det från Toran? Du glömde säga att Gud sade en gång till Abrahamiterna att Jerusalem är det förlovade landet och tillhör bara judarna. Jag ville bara påminna dig om det viktiga du glömt. Vilken Gud alltså, Guden anropar judarna och säger att en viss mark är deras 😆. Från Toran till Bibeln. Finns det något liknande exempel på det? Typ Frankerna som fått anrop från Gud att Frankrike är Frankernas mark eller Finland är finnarnas mark? Varför vill du inte diskutera om att Tor anropade Vikingarna och sade att Sverige är svenskarnas?

En seriös fråga nu, är du pucko? Tror du fortfarande på sagoböcker? Hoppas jag inte diskuterar med en 13-åring nu för då kommer jag skämmas.

Svenskar är korkade människor, generellt. Den här tråden visar upp några exempel. Turtle är en. Du är också en med tanke på ovanstående. "Du glömde säga" tex, skriver du som om jag döljer något för att vinna en politisk poäng. Lägg till vad du vill, för fan, men insinuera inte sådana här skitsaker om min person eftersom de inte stämmer.

En till tom förolämpning? Som sagt varsågod att förklara så får vi se om det stämmer. Eller klarar du inte att diskutera saken? Vad jag vet så är det första gången vi pratar så att du bara börjar släng tomma förolämpningar efter ett par frågor är ju lite märkligt. Det är på topic, diskutera.

Adjektiv. korkad - Lätt aggressivt inte intelligent.

Låter lite som dig just nu.

En till tom förolämpning? Som sagt varsågod att förklara så får vi se om det stämmer. Eller klarar du inte att diskutera saken? Vad jag vet så är det första gången vi pratar så att du bara börjar släng tomma förolämpningar efter ett par frågor är ju lite märkligt. Det är på topic, diskutera.

Adjektiv. korkad - Lätt aggressivt inte intelligent.

Låter lite som dig just nu.
Håller med, absolut!
Vi behöver inte ha samma åsikt men skall respektera varandra ändå. Sportlaban respektera bara sig själv, ingen annan.

Håller med, absolut!
Vi behöver inte ha samma åsikt men skall respektera varandra ändå. Sportlaban respektera bara sig själv, ingen annan.
Det enda jag sagt i den här tråden är att tillägga att dom som skrivit kommentarerna har sitt intresse i en annan fråga, hur man kan ha en annan åsikt än det vet jag inte. Om det nu inte är något annat ämne han är puttinutti över. Oavsett så har han undvikit att förklara sig 2 grr nu så det får väl tala för sig själv när en sån argumentativ typ kniper käft.

Jag förstår precis vad TS menade när hen startade den här tråden. Visst finns det en sanning i att flesta av oss är så korkade att vi inte kan använda datorn till mer än porrsurfa och tro blint när någon påstår yttrandefrihet på riktigt eller ocensurerade nyheter. Men alla som säger nästan samma sak är dom som censurerar mer än alla andra.

Jag kommer förklara det i en annan tråd som jag kommer starta snart.

Jag förstår precis vad TS menade när hen startade den här tråden. Visst finns det en sanning i att flesta av oss är så korkade att vi inte kan använda datorn till mer än porrsurfa och tro blint när någon påstår yttrandefrihet på riktigt eller ocensurerade nyheter. Men alla som säger nästan samma sak är dom som censurerar mer än alla andra.

Jag kommer förklara det i en annan tråd som jag kommer starta snart.

Tack för att du förstår vad jag menar. Det är dags att väcka dem där dumma svenskarna som förs bakom ljuset av en pojke med judisk bakgrund. Hur väcker vi dessa inavlade svenskarna?

Jag har en fråga till er som läser. Tänk er Kent Ekeroth som Försvarsminister. Tänk er bara. Hoppas ni förstår vad jag menar. Godnatt era yxskaft!

Alltså. Det är det gamla vanliga. När det blir trångt tycker människor alltmer illa om varandra och det blir värre med mångkultur än utan.

Svenskarna beter sig annars som korkade, javisst. Det blir så med lata människor som matas av SVT och av Bonnier och som inte tänker själva. Bristen på bildning spelar också in.

Judarna kom annars inte till den här platsen först på 1900-talet. Det är faktiskt fortfarande inte sant. Invandringen från Europa tilltog på 1800-talets slut och framåt och det är en sak. En annan sak är att judarnas hemvist sedan flera tusen år var på detta ställe som heter Israel eller Palestina beroende på vem man frågar.

Vi har blivit fördummade av några personer som drar fördel av muslimers brottslighet samt att dom gömmer sig bakom det ytliga bråket som sker väldigt öppet.

Den typen av journalistik Ekeroth sysslar med kallas för gör fel men täck det över med andras fel.

Topp