Aftonbladet vill att du skiljer dig

chili

Medlem
Reg
31 Jan 2019
Inlägg
154
Tvåbarnsmamman Terese, 47, skilde sig och fick bättre ekonomi. ”Jag har köpt en bil, en ofattbar lyx, men det har jag råd med efter skilsmässan”, säger hon.
https://www.aftonbladet.se/relationer/a/9OByM5/terese-skiljde-sig--fick-battre-ekonomi

Denna artikel ligger bakom en betalvägg dessutom! Mot att du betalar för att få tillgång till artikeln är Aftonbladet redo se till att du skiljer dig i redan hårt ansatt familjesituationer i Corona-tider när skilsmässor har ökat!

Varför kan inte Aftonbladet har gratisartikel om hur man reparerar förhållanden? Varför vill Aftonbladet splittra familjer?

Kan man anmäla Aftonbladet för det?
 
Det händer nog inget om du skulle anmäla Aftonbladet, men att Aftonbladet med sina betalväggar är en skitblaska kanske vi kan vara överens om :lol:
 
Kidon sa:
Det händer nog inget om du skulle anmäla Aftonbladet, men att Aftonbladet med sina betalväggar är en skitblaska kanske vi kan vara överens om :lol:

Uppmuntra familjer till splittring kan bara hända på Aftonbladet. Ta betalt för det också.
 
Nästan allt som finns bakom betalväggar går att googla sig fram till. Så lockar de t.ex med rubriker som "Här är de 50 värsta gängmedlemmarna" men så är det ändå pixlade ansikten. Alla medicinska artiklar om t.ex coronapandemin kan man googla sig till på Wikipedia, svenska myndigheter eller EDA. Blev skitsur på min mamma som köpte Aftonbladet Plus.

Gäller det brottslighet så är det oftast gratis att begära ut dommar o FUP'ar från domstolarna.

Om jag får gissa hur Terese fick "lyxekonomi" efter skilsmässan, så typ, de sålde sitt gemensamma hus, hon flyttade till hyresrätt, hon är i den åldern då barnen flyttar ut. Att hon köpte bil, det står bil, inte Porsche eller Tesla...

Jad har HD Premium men det är för min pappa har den tryckta tidningen o jag kan använda hans inloggning.
 
Topp