chili sa:Mina aktier har sista tiden störtdykt. Mina fonder i olika oljeföretag har tappat över 10% bara idag.
Är det någon som vet vad som händer? Säg inte at det är Corona som är orsaken!
chili sa:Mina aktier har sista tiden störtdykt. Mina fonder i olika oljeföretag har tappat över 10% bara idag.
Grisen sa:Saudiarabien är problemet. En av anledningarna till varför dina aktier i petroleum tappat värde.
chili sa:Hur är Saudiarabien orsaken? Är det Saudiarabien som spridit corona?
L-I-P sa:Nej.
Det handlar inte om corona alls utan om en konflikt mellan Ospec och Ryssland där Saudiarabien är väldigt involverad.
chili sa:Ospec? Inte opek?
Håll huvudet kallt och ha kvar aktierna för dessa oljeaktier kommer att stigachili sa:Mina aktier har sista tiden störtdykt. Mina fonder i olika oljeföretag har tappat över 10% bara idag.
Vinterstorm sa:Håll huvudet kallt och ha kvar aktierna för dessa oljeaktier kommer att stiga
eftersom tecken på ökad konsumtion av olja och bensin samt diesel gör att efterfrågan stiger lite under de sista halvåret av 2020 så följ noggrannare uppdatering av börsnyheterna.
0koll sa:Vilka aktier är skottsäkra?
Ja börsen har varit grinig på sistone - inte minst asiatiska och teknikaktier, men vissa svenska fonder går fortfarande hyffsat.Det rasar överallt, teknik branchen ska också varit hårt drabbade pga långvarig övervädering, men en stor aspekt är också inflationen.
Jag ligger också på rött, för första gången på många månader.. men jag tror på TINA.