Alternativ för Sverige

Ak47

Medlem
Reg
19 Dec 2018
Inlägg
1,250
Är Alternativ för Sverige före detta SDU som tog en annan riktning? Visste inte det tills nu när Jimmie Åkesson nämnde det.
 
Ingen aning, men det verkar va ett av dom få som öppet tar avstånd från wef. Dom stora verkar alla sitta i samma båt.

Även tog dom avstånd till covid tramset tror jag.

Inte för att jag litar på dom, men dom verkar bra mycket vettigare än resten av skräpet.
 
Ingen aning, men det verkar va ett av dom få som öppet tar avstånd från wef. Dom stora verkar alla sitta i samma båt.

Även tog dom avstånd till covid tramset tror jag.

Inte för att jag litar på dom, men dom verkar bra mycket vettigare än resten av skräpet.
Vad är wef för något?
Alternativ för Sverige har hundra år på sig för att bli respekterad och ansedd som ett seriöst parti. Var bara nyfiken på deras uppkomst. Vem är partiets ledare?
 
Vad är wef för något?
Alternativ för Sverige har hundra år på sig för att bli respekterad och ansedd som ett seriöst parti. Var bara nyfiken på deras uppkomst. Vem är partiets ledare?
World economic forum. Att du och ni andra här inte har hört talas om det är skrämmande, ni måste utöka era informations källor.

Kaselstrand eller nått tror jag ledaren heter. Själv hade jag röstat knapp tryckarna eller afs om jag röstade.
 
Topp