Banna idioter som tar fula användarnamn

Ja, jag kan slippa få kuk slängt i ansiktet.
En sak om det vore något kul, men trams.

Håller faktiskt med. Jag skapade mitt användarnamn för att vara lite fyndig, och jag lyckades uppenbarligen bättre än superkuken... men kontot ska vara något man står för. Två dagars omedvetet funderande, och en natts drömmande, är inte för mycket begärt.

Jag skulle säga att superkuken ligger strax över linjen och tramssexuell ligger strax under, dock är tramssexull väldigt nära gränsen, men det är klart och tydligt ett skämt och stör mig inte därför.

Ja ger dock min önskan att her tramssexuell använder en annan profil bild än på flashback, då jag finner den motbjudande.

Ne, det va visst nån som hette "organet"s profilbild jag tänkte på, ursäkta.

Att banna de som är män men tar kvinnliga användarnamn (plus avatarer), i "yttrandefrihetens namn", tycker jag också vore vettigt.

Tramssexuell sa:
Att banna de som är män men tar kvinnliga användarnamn (plus avatarer), i "yttrandefrihetens namn", tycker jag också vore vettigt.

Fast det låter omöjligt.

Jag nöjer mig om jag slipper läsa om folks kön eller sexuella läggning eller annat som tvingar mig tänka på äkel som jag inte vill ha med att göra, sånt kan ni diskutera i rätt forum del, inte redan i användarnamnet, det är ingen dejting sida, her 26 cm och fru tajtast i stan.

Topp