Big Brother 2020

Lustfylld sa:
Jag ska kolla på skiten ikväll eftersom det är final, hoppas inte Sami vinner, den jättebäbisen behöver väl inte matas med en halv miljon eller vad det nu är, räcker väl med att han blev curlad i lyxfällan?

Och han har ju inte direkt bjudit på sig själv, nykter hela tiden och betett sig som en lågmäld feminist programmet igenom. Och hans jävla ögonbrynsryckningar är en stor anledning att jag gav upp programmet i början.
Kastar en äpple på dig
 
Lustfylld sa:
Jag ska kolla på skiten ikväll eftersom det är final, hoppas inte Sami vinner, den jättebäbisen behöver väl inte matas med en halv miljon eller vad det nu är, räcker väl med att han blev curlad i lyxfällan?

Och han har ju inte direkt bjudit på sig själv, nykter hela tiden och betett sig som en lågmäld feminist programmet igenom. Och hans jävla ögonbrynsryckningar är en stor anledning att jag gav upp programmet i början.

Ge upp ditt liv tönt!
Skär längs med armarna, inte tvärs över.


MVH/Gnomeish.
 
Hoppas honan vinner, för vem det än blir så ska man väl behöva se vinnaren överallt typ en vecka framöver. Och även om hon verkar vara lite blåst i huvudet, så skulle hon få suga lustfylld balle, såpass bra ser hon ut.
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!Så j-a underbart!
Sami vann!! En sådan härlig käftsmäll åt alla ryggradslösa SJW lallare som förfärats över att han fiser och råkat dra på sig lite fula tatueringar. :lol:

Var inne på Töntback och kollade. Plötsligt var det knäpptyst från alla vidriga PK-ister, så j-a skönt!!!
Nu kan alla Lenniefans och homolobbyister dra åt helvete!
Den näst värdigaste deltagaren efter JULLAN tog hem det. Det måste svida som f-n för syltryggarna. Jag skällde ut en av de värsta efter noter så nu har nog hon och hennes moderatorpolare bannat mig i ett halvår framöver, men det skiter jag i.
Jag trivs bättre här.

Sami Jacobsson-vinnare av Big Brother 2020 i stark konkurrens av PK-sverige. :lol:



MVH/Gnomeish.
 
Okej, Sami Jacobsson vann Big Brother 2020.

Nu är denna tråd på dekis. Jag vill tacka alla er som deltog och förgyllde denna tråd som blev hyfsat stor med F.O. mått mätt.

Jag kommer sakna er alla sköna skribenter här och hoppas att ni drar med er lite andra sköna polare från töntforumet flashback och kommer in i befintliga trådar eller skapar nya så vi blir lite fler folk här.

Kommer personligen göra mitt bästa för att få detta forum att växa, men ändå försöka att hålla de mest rabiata töntarna utanför.

Älskar er alla.


MVH/Gnomeish.
 
Ojojoj.
Lennieälskaren "Heligmoder" är helt rabiat på mig på Töntback just nu.
Hon har hotat att polisanmäla mig för trakasserier i ilskna PM. :D

Jag bara retas vidare. Om hon inte fått mig avstängd tills imorgon kommer jag leta upp alla hennes Lennie-älskar inlägg och alla hennes Sami-hatarinlägg och publicera dem i tråden.

Just nu bortförklarar hon sig med att "hon bara trollade" och att vi alla är dumma i huvudet som gick på det.

PATETISK MÄNNISKA.


MVH/Gnomeish.
 
Gnomeish sa:
Ojojoj.
Lennieälskaren "Heligmoder" är helt rabiat på mig på Töntback just nu.
Hon har hotat att polisanmäla mig för trakasserier i ilskna PM. :D

Jag bara retas vidare. Om hon inte fått mig avstängd tills imorgon kommer jag leta upp alla hennes Lennie-älskar inlägg och alla hennes Sami-hatarinlägg och publicera dem i tråden.

Just nu bortförklarar hon sig med att "hon bara trollade" och att vi alla är dumma i huvudet som gick på det.

PATETISK MÄNNISKA.


MVH/Gnomeish.

Hahahaha det här är så jävla roligt om det är sant. Som "någon" skrev på flash, mina popcorn är redo, bääjby!!

Såg ni f.ö riksmongot Malmens1's fail? Han råkade outa sig själv och vad jag fann efter lite research var fan riktigt sjukt. Finns en hel tråd om honom på flashback, som han själv skrivit i med flera olika konton.

Jullan hade aldrig i sitt liv gett honom hennes BB-plakat tidigare under kvällen i Farsta - om hon visste att han är djurplågare, går i tankar om att våldta kvinnor m.m.
Riktigt sjuk och obehaglig människa.
 
Boonk sa:
Hahahaha det här är så jävla roligt om det är sant. Som "någon" skrev på flash, mina popcorn är redo, bääjby!!

Såg ni f.ö riksmongot Malmens1's fail? Han råkade outa sig själv och vad jag fann efter lite research var fan riktigt sjukt. Finns en hel tråd om honom på flashback, som han själv skrivit i med flera olika konton.

Jullan hade aldrig i sitt liv gett honom hennes BB-plakat tidigare under kvällen i Farsta - om hon visste att han är djurplågare, går i tankar om att våldta kvinnor m.m.
Riktigt sjuk och obehaglig människa.

Lol, nä det missade jag.
Men jag har länge retat mig på "Malmen1" :s kaxiga attityd. Kan du tipsa mig om tråden så ska jag genast gå in och jävlas med honom innan Innan 49 åriga Ingalill från Nacksta i Sundsvall får mig avstängd. :lol:


MVH/Gnomeish.
 
Gnomeish sa:
Lol, nä det missade jag.
Men jag har länge retat mig på "Malmen1" :s kaxiga attityd. Kan du tipsa mig om tråden så ska jag genast gå in och jävlas med honom innan Innan 49 åriga Ingalill från Nacksta i Sundsvall får mig avstängd. :lol:


MVH/Gnomeish.

Du har PM! Tycker trots allt lite synd om fanskapet så (även fast han redan outat sig själv) vill jag inte vara den som är DEN. :D

Av tråden att döma så är han kapabel till vad som helst.
 
Gnomeish sa:
Ojojoj.
Lennieälskaren "Heligmoder" är helt rabiat på mig på Töntback just nu.
Hon har hotat att polisanmäla mig för trakasserier i ilskna PM. :D

Jag bara retas vidare. Om hon inte fått mig avstängd tills imorgon kommer jag leta upp alla hennes Lennie-älskar inlägg och alla hennes Sami-hatarinlägg och publicera dem i tråden.

Just nu bortförklarar hon sig med att "hon bara trollade" och att vi alla är dumma i huvudet som gick på det.

PATETISK MÄNNISKA.


MVH/Gnomeish.
Hehehe. Hon svarade mig också att hon bara trollade om Lennie.
Och att Helig Moder lurade oss.
Jävla stjärna den där tanten.
Så jävla skönt att skratta henne i ansiktet.
Hon vågade inte ens stå för att hon hejade på Lennie, När Big Sam vann.

Såg även att varningen om regel 1.06 eller om det va 1.01 (varning om att jag gjorde reklam) jag fick från Arne Anka på min profil är borttagen. Och någon till varning.
Men massa andra varningar är kvar.
Har kvar alla gamla varningar i inkorgen från BB tråden.
Hade inte fått någon ny varning idag när jag kollade.
Trodde jag skulle få varningar från igår när man hade skadeglädje mot alla
som hejade på Napp-dyrkaren Lennie.
 
Gnomeish sa:
Hej vänner.
Trots att det är i slutet av säsongen hoppas jag att vi kan ha en rolig BB-tråd här, fri från hysteriska facebookmorsor och lättkränkta familjelivmuppar.

Vilka är era favoriter? Vilka vill ni helst ha ut?
Mina egna favoriter är:
1. Julia. Hon är tokrolig och får saker att hända i huset.
2. Sami. En skön och laidback snubbe som jag skulle kunna tänka mig umgås med IRL.
3. Frida. Börjar gilla henne mer och mer. Om hon ändå bara kunde tagga ner lite med sitt evinnerliga gapflabb.

De jag vill ha ut:
1. Amilia!!! Hybrisfylld, självömkande skitsnackare. En kvinnlig Eric Cartman fast utan Cartmans positiva sidor.
2. Victoria och Jasmine på delad plats. Falska och tråkiga.


MVH/Gnomeish

När går nästa big brother? Kan du titta din PM.
 
Slaktaren sa:
När går nästa big brother? Kan du titta din PM.

Ber om ursäkt för extremt sent svar. :oops:
Jag har inte en susning om när och om det öht blir någon ny omgång. I så fall hoppas jag verkligen att något annat bolag än fyran får hålla i det. Fyran är en katastrof!!

Har svarat på ditt PM nu.



MVH/Gnomeish.
 
Topp