Big Brother 2021

Gnomeish

Medlem
Reg
25 Mars 2020
Inlägg
294
Dags för en ny säsong.
Jag kommer börja med två veckors gratistittande för att se om jag fastnar. Stephanie verkar skön men hon lär ju inte kunna mäta sig med förra säsongens Jullan.
Hoppas det blir lite drag i den här tråden även denna säsong. Folk lär väl förhoppningsvis droppa in vartefter de blir avstängda från PK-Flashback. 😄

MVH/Gnomeish.
 
Tjohooo! Blir folk avstängda från Flashback??
Oj, oj, oj. Du skulle bara veta!
Fjantback har invaderats av pillertrillande livrädda facebooktanter utan någonsomhelst livserfarenhet och är numera lika PK som självaste familjeliv.
Förra året var det så illa att folk blev kränkta av att en av BB-deltagarna stod upp och kissade och dessutom höll i snoppen med fingrarna. Den nivån har det blivit nu. :mad:

MVH/Gnomeish.
 
TJOHO BITCHES!

så vem når ens upp till halva JULLAN nivå i år?
Åhh! Käre lillebror! Välkommen tillbaka. 😘
Finns ingen chans att någon någonsin kommer nå upp till Ljuvliga Jullans nivå, någonsin. Men jag tycker Stephanie verkar ganska skön. Tycker ganska illa om de övriga än så länge. Fast jag tycker ju illa om de flesta, haha.
Du hänger väl på och jävlas lite i flashbacktråden hoppas jag? Jag har redan fått min första varning. 🤣

MVH/Gnomeish.
 
Åhh! Käre lillebror! Välkommen tillbaka. 😘
Finns ingen chans att någon någonsin kommer nå upp till Ljuvliga Jullans nivå, någonsin. Men jag tycker Stephanie verkar ganska skön. Tycker ganska illa om de övriga än så länge. Fast jag tycker ju illa om de flesta, haha.
Du hänger väl på och jävlas lite i flashbacktråden hoppas jag? Jag har redan fått min första varning. 🤣

MVH/Gnomeish.

Flashback tar allt så seriöst att det nu förtiden är forum för icke myndiga barn som kan bli kränkta.
 
Åhh! Käre lillebror! Välkommen tillbaka. 😘
Finns ingen chans att någon någonsin kommer nå upp till Ljuvliga Jullans nivå, någonsin. Men jag tycker Stephanie verkar ganska skön. Tycker ganska illa om de övriga än så länge. Fast jag tycker ju illa om de flesta, haha.
Du hänger väl på och jävlas lite i flashbacktråden hoppas jag? Jag har redan fått min första varning. 🤣

MVH/Gnomeish.
Åhh! Tack Storasyrran!
Håller med Stephanie verkar skön så långt men det är ingen JULLAN:(:(. dom andra verkar tråkiga så långt

när dom minst anar det kommer min fjantbackCOMEBACK.

#TEAMSTEPH
 
Åhh! Käre lillebror! Välkommen tillbaka. 😘
Finns ingen chans att någon någonsin kommer nå upp till Ljuvliga Jullans nivå, någonsin. Men jag tycker Stephanie verkar ganska skön. Tycker ganska illa om de övriga än så länge. Fast jag tycker ju illa om de flesta, haha.
Du hänger väl på och jävlas lite i flashbacktråden hoppas jag? Jag har redan fått min första varning. 🤣

MVH/Gnomeish.
Stephanie är rätt skön men resten vääääldigt intetsägande. Tippar på rätt händelselös säsong...
 
Oj, oj, oj. Du skulle bara veta!
Fjantback har invaderats av pillertrillande livrädda facebooktanter utan någonsomhelst livserfarenhet och är numera lika PK som självaste familjeliv.
Förra året var det så illa att folk blev kränkta av att en av BB-deltagarna stod upp och kissade och dessutom höll i snoppen med fingrarna. Den nivån har det blivit nu. :mad:

MVH/Gnomeish.
Oj! Det har jag missat. Man får vara tjockhudad och lära sig scrolla när man ska vara i "fria" forum.
 
Om du går in på TV4.se och klickar BB-fliken så kommer det upp en ny flik med "deltagare". Där finns dom med namn och bild.

MVH/Gnomeish.
Ska titta nu. När började BB? Förra året var Sami din favorit. Tänk att jag minns det 😝 vem är din favorit i år, eller är det för tidigt att svara på?
 
Ska titta nu. När började BB? Förra året var Sami din favorit. Tänk att jag minns det 😝 vem är din favorit i år, eller är det för tidigt att svara på?
Nä, nu minns du fel min vän. Sami var min 2:a handsfavvo. Julia var min stora favorit. En sådan härlig människa lär vi nog tyvärr aldrig mer få se i BB.
Min favorit så här tidigt är Stephanie. Hon verkar vara en person jag skulle kunna umgås med. Men det kan ju växla under seriens gång. Det är det som är charmen med BB. Folk man gillar i början kan under seriens gång bli de man avskyr och vice versa. Efter någon månad börjar folks rätta jag att komma fram.


MVH/Gnomegirl.
 
jag vet vem som ska ut först så gissa rätt och få min eviga kärlek forever eller ngt
Svår nöt att knäcka. Jag gissar på antingen den Afghanske våldtäktsmannen Joel eller den plastiga fejkosande Nachos eller vad hon heter.
Själv vill jag ha ut skäggnegern så fort som möjligt då han verkar ha lika äckligt bordsskick som förra årets neger.

MVH/Gnomegirl.
 
Svår nöt att knäcka. Jag gissar på antingen den Afghanske våldtäktsmannen Joel eller den plastiga fejkosande Nachos eller vad hon heter.
Själv vill jag ha ut skäggnegern så fort som möjligt då han verkar ha lika äckligt bordsskick som förra årets neger.

MVH/Gnomegirl.
Syrran du gissar rätt! jag vill ha ut plast

oroa dej inte han är inte långvarig ingen pallar 100 dagar smaskande
 
Topp