Big Brother 2021

topplistan på dom jag hade röstat ut så långt är brunMarek, plast aka nachos aka oljud och flåsfarsan

#INGENNACHOSTILLMIDDAGTACK #BRÄNDPLAST #OLJUD #TEAMHEADPHANIE #MERBREVÅTFOLKET
 
Tjoo. Är inte avstängd på Flash'en. Klarade mig förra säsongen också.
Tittar in och kommer följa den här tråden också.

Stephanie är min favorit. Chill glad positiv tjej,
Ser ut som ett busfrö med grabb humor. Och ser jävligt bra ut :).
Och det känns som att hon inte har en fasad, utan är sig själv.
Men har bara sätt 3dagar än.
Dom andra känns lite stela.

Har inte sätt något BB original än som Jullan.
Kanske kommer in någon eftersläntrare.
Tror det är runt 8 till som ska in under 1.5månads tid.
Så va det tidigare, brukar vara runt 20 totalt. Sen går någon ut och ersätts också.
12st är dom nu i starten.

Förra säsongen hade halva BB ligan bytts ut vid halvtid.
Och dom första deltagarna hade man glömt bort.

Den där Joel och Nardos tål jag inte.

Nardos: Jag jag jag jag, bla bla bla. Jag jag jag jag. dygnets alla vakna timmar.
Så inåthelvettesjävlaskit dryg brud eller vad hon är..

välkommen in i värmen, fint att se dej här<3

vi tänker väldigt lika ser jag mhm

JULLAN la ribban så hööööööööööööögt, hoppas hon mår bra och har det fint
 
Aa. vilken kroppshydda King Louie från Djungelboken har.
Snubben blir andfådd av att prata.
Hej och välkommen käre Lunie.
Verkar som vi gamla Jullanfans börjar samlas här.

Mina favoriter såhär länge är Stephanie och Kattis. Den gamla rastatanten är ju för skön. 🤣
De jag helst vill ha ut är Gnälljoel och Pladdernardos i nämnd ordning.

MVH/Gnomeish.
 
tänk er om JULLAn var i huset denna säsongen med den nya snubben
Ja då hade det nog blivit åka av. Hon skulle nog även kunnat stressa sönder den där jobbiga Nardos.
Jag läste förresten att hon börjat jobba på Arken Zoo här i Stockholm, är väl svårt att få nagelsalongen att gå runt såhär i covid tider.

Men jag tycker faktiskt denna säsong börjat riktigt bra hittills trots att det inte finns någon Jullan. Om de ändå bara kunde tagga ner med sin förbaskade censur.
Edit: Jag tror även att Jullan skulle kommit väldigt bra överens med den nya tjejen, Tanja eller vad hon heter. Båda är glada och spralliga och ingen av dem spottar i glaset precis. ☺️

MVH/Gnomeish.
 
Senast ändrad:
Ursäkta att jag tjatar om Jullan men jag tycker Stephanie har en liten aning av Jullan över sig. Hon är min kvinnliga favoritdeltagare så här långt.
Simon har gått upp som favorit bland killarna. I början gillade jag honom inte alls. Dryg mytoman som snodde öl och gömde. Men han har stigit i aktning, framförallt efter hans sågning av Töntnardos igår.

Någon som däremot sjunkit som en sten i mina ögon är Therese. Sur, grinig, narcissistisk och tråkig. Dessutom noll karisma. Visst, hon ser bra ut och har en vältränad kropp, men utstrålning som en säck cement ungefär.



MVH/Gnomeish.
 
Ursäkta att jag tjatar om Jullan men jag tycker Stephanie har en liten aning av Jullan över sig. Hon är min kvinnliga favoritdeltagare så här långt.
Simon har gått upp som favorit bland killarna. I början gillade jag honom inte alls. Dryg mytoman som snodde öl och gömde. Men han har stigit i aktning, framförallt efter hans sågning av Töntnardos igår.

Någon som däremot sjunkit som en sten i mina ögon är Therese. Sur, grinig, narcissistisk och tråkig. Dessutom noll karisma. Visst, hon ser bra ut och har en vältränad kropp, men utstrålning som en säck cement ungefär.



MVH/Gnomeish.
Gillar också Stephi. Skön, glad, positiv. Och ser jäklitt bra ut.
Även Simon har klivit upp på pallen senaste dagarna. Han är nog favoriten bland killarna änsålänge.
Tycker samma som dig om Tess. Hon vill att andra ska krypa efter henne.
 
Ursäkta att jag tjatar om Jullan men jag tycker Stephanie har en liten aning av Jullan över sig. Hon är min kvinnliga favoritdeltagare så här långt.
Simon har gått upp som favorit bland killarna. I början gillade jag honom inte alls. Dryg mytoman som snodde öl och gömde. Men han har stigit i aktning, framförallt efter hans sågning av Töntnardos igår.

Någon som däremot sjunkit som en sten i mina ögon är Therese. Sur, grinig, narcissistisk och tråkig. Dessutom noll karisma. Visst, hon ser bra ut och har en vältränad kropp, men utstrålning som en säck cement ungefär.



MVH/Gnomeish.

du får tjata om JULLAN hur mkt som helst! jag håller med, fastnade för STEPHJULLAN redan första dagen, hon har JULLANAURA.

tyker inte therese ser bra ut, visst vältränad men thats it.

Simon vet jag inte ännu vad jag tycker faktiskt.

vill ha ut NACHOS till varje pris, noll självinsikt och otroligt jobbig bara.

bra säsong så långt håller med, tror osså JULLAn och Tanja kommit bra överens.

#MERTJATOMJULLAN #JULLANAURA #NEJTILLNACHOS #STEPHJULLAN
 
Önskesyn och fantasi i BB
Tanja slätar av Luis,
herre jävlar vilken resa Barbapappa skulle få.
Luis ligger på rygg och flåsar och är helt slut 3min in.
Efteråt kommer han inte ihåg någonting,
halvt avtuppad. För allt Blod gick till snorren.
 
Önskesyn och fantasi i BB
Tanja slätar av Luis,
herre jävlar vilken resa Barbapappa skulle få.
Luis ligger på rygg och flåsar och är helt slut 3min in.
Efteråt kommer han inte ihåg någonting,
halvt avtuppad. För allt Blod gick till snorren.
Hihihihi!
Poesi på hög nivå.
Glöm inte tungan som hänger som en slips.

Vad tycker ni om kvällens omröstning? Jag tycker den verkade misstänkt riggad.


MVH/Gnomeish.
 
"JA Ä INTE AVISS PÅ THERESE BA FÖR JA TYCKER HON Ä FUL", "JA Ä FACKTISKT PSYKOLOG SÅ HÅLL KEFT", "DO ER RASIST".
Den här ointressanta gojan har fyllt tråden på det andra forumet senaste veckan. Rammi framstår som rena drömmen i jämförelse. Feb21reggade facebookkärringar och fjortisar har fullständigt koloniserat skiten och fått det att likna ett stort jävla dagis.

Läser hellre malmens och allanmadsen fylla halva sidorna med "fitt hor bög censur!! 🤬" sålänge den andra hälften ger mig diskussion och stimulans. Men nu är det enbart outhärdligt skitsnack.

Finns inte på världskartan att Ganjafarmor och halspullaren fick fler röster än den godhjärtade Jesper. Finner 2 alternativ möjliga: Rigg, eller så käkade Kattis ronk upp honom inifrån så han lämnade självmant. Produktionen dealade fram ett spel för galleriet för att inte förstöra spänningen i kvällens show.
 
Senast ändrad:
"JA Ä INTE AVISS PÅ THERESE BA FÖR JA TYCKER HON Ä FUL", "JA Ä FACKTISKT PSYKOLOG SÅ HÅLL KEFT", "DO ER RASIST".
Den här ointressanta gojan har fyllt tråden på det andra forumet senaste veckan. Rammi framstår som rena drömmen i jämförelse. Feb21reggade facebookkärringar och fjortisar har fullständigt koloniserat skiten och fått det att likna ett stort jävla dagis.

Läser hellre malmens och allanmadsen fylla halva sidorna med "fitt hor bög censur!! 🤬" sålänge den andra hälften ger mig diskussion och stimulans. Men nu är det enbart outhärdligt skitsnack.

Finns inte på världskartan att Ganjafarmor och halspullaren fick fler röster än den godhjärtade Jesper. Finner 2 alternativ möjliga: Rigg, eller så käkade Kattis ronk upp honom inifrån så han lämnade självmant. Produktionen dealade fram ett spel för galleriet för att inte förstöra spänningen i kvällens show.
Välkommen tillbaka käre gamle vän.
Ja de pillertrillande, hysteriska gamla facebooktanterna invaderade snabbare än förra året. Korvkärringen har ett nytt nick i år förresten.

Helt klart riggat! Ryktet säger att han ville lämna tidigare och att BB övertalade honom att stanna för spänningens skull. Men det är alltså bara ett rykte jag hört.
Jag är dock glad att Rastamorsan fick stanna. Hon är ju för skön! 😆 Hon skulle bergis inte nobba om man skickade på henne en tänd jolle.

Jag vet inte om jag kommer orka bry mig att rösta på någonting i fortsättningen. Tycker allt verkar vara lika uppenbart manipulerat som förra året.


MVH/Gnomeish.
 
Simon växer helt klart efter igår medan flåsfarsan äcklar mej
Ja Simon har verkligen vuxit. Jag avskydde honom första dagarna men nu är han en av mina favoriter bland killarna. Jag börjar faktiskt även gilla Don King lite bättre med. Han är så jäkla envis och obstinat att det blir komiskt. Sedan den där slipstungan och flåsandet på det, jag skrattar mig harmynt.

MVH/Gnomeish.
 
Hopps det blir Swingers väcka.
-Tanja tar täten i GGG på toa.
-Katti i tight läder outfitt och läder piska.
-Joel med munkavel, med dildo som hänger ut.
-Nardos får en stor röd gagball i käften.
-Adrians mössa klipps det 2hål i.
Tar båda hans ben igenom hålen
och drar upp mössan som en jätte blöja.
Adrians blöjfetisch går i uppfyllelse.
 
Hihihihi!
Poesi på hög nivå.
Glöm inte tungan som hänger som en slips.

Vad tycker ni om kvällens omröstning? Jag tycker den verkade misstänkt riggad.


MVH/Gnomeish.
Känns riggat som förra året. tyvärr
På Tv vinklas det extremt mycket, jämfört med 'live.
Och Pedram lyftes fram under hela programmet i Måndags.
Inget om dom andra 2.
 
Hopps det blir Swingers väcka.
-Tanja tar täten i GGG på toa.
-Katti i tight läder outfitt och läder piska.
-Joel med munkavel, med dildo som hänger ut.
-Nardos får en stor röd gagball i käften.
-Adrians mössa klipps det 2hål i.
Tar båda hans ben igenom hålen
och drar upp mössan som en jätte blöja.
Adrians blöjfetisch går i uppfyllelse.
Glöm föralldel inte Luis. Klädd som Sean Connery i "Zardoz" :giggle:


MVH/Gnomeish.
 
Och här var det inte trångt...
Nä, Fjollbacks töntiga moderatorer har inte kommit igång riktigt ännu.
Men vänta bara, snart kommer de sköna (de som blir bannade av töntbacks PK-mods) skribenterna hit också.
Jag är tyvärr bannad från att skicka PM på Fjantback, annars skulle jag ragga mer skönt folk hit.

Välkommen förresten. 🤗

MVH/Gnomeish.
 
Topp