Big Brother 2021

Oopps där kom min tredje varning på fjollback.
Nu ligger jag risigt till för en sexmånaders. Jag har redan avverkat min envecka och enmånad.

De verkar inte gilla att man diskuterar urinsex i Big Brother tråden. Yttrandefrihet?? :LOL:


MVH/Gnomeish.
 
Arrgh! Ännu en riggad omröstning.
Alla forum jag kollat hade Simon och Nardos som vinnare, t.o.m. jag röstade på dem trots att jag inte gillar Nardos något vidare.
När fyrans dolda omröstning är klar står plötsligt Joel och Tanja som vinnare???
Trots att S och N ledde skyhögt i alla undersökningar.

Verkar inte vara någon idé att rösta öht.


MVH/Gnomeish.
 
Senast ändrad:
Arrgh! Ännu en riggad omröstning.
Alla forum jag kollat hade Simon och Nardos som vinnare, t.o.m. jag röstade på dem trots att jag inte gillar Nardos något vidare.
När fyrans dolda omröstning är klar står plötsligt Joel och Tanja som vinnare???
Trots att S och N ledde skyhögt i alla undersökningar.

Verkar inte vara någon idé att rösta öht.


MVH/Gnomeish.
Jag tror Måndagens röstning kommer vara fake.
Det är nog förutbestämt av Produktionen redan, att Katti kommer få lämna pga uttalandet. Röstningen är bara lite för spänningen. Som sist med Jesper.

Katti hamna i en gråzon om vad man får säga i PK TV4, Så hon slängdes inte ut direkt. Men åker nog på Måndag tyvärr.
 
Jag tror Måndagens röstning kommer vara fake.
Det är nog förutbestämt av Produktionen redan, att Katti kommer få lämna pga uttalandet. Röstningen är bara lite för spänningen. Som sist med Jesper.

Katti hamna i en gråzon om vad man får säga i PK TV4, Så hon slängdes inte ut direkt. Men åker nog på Måndag tyvärr.
Japp, det ser inte bättre ut tyvärr. Jag lade iallafall två röster på henne idag men det lär ju knappast hjälpa.
Jag vill så gärna bli av med tråkiga Therese men henne lär vi väl få dras med ett bra tag till. 😴

MVH/Gnomeish.
 
har missat hela grejen med katti och uttalande, vad sa hon?

#BIGMOMMA
De lekte charader och Katti satt och gissade på "cowboyjävel", "clownjävel" och liknande. Sedan råkade hon säga "samejävel" och då gick godhetsfolket bananas och tyckte att hon var en hemsk och otäck rasist. :rolleyes:

Fyran med sin PK-agenda vek sig såklart för vänstermaffian och gav Katti en autonominering.


MVH/Gnomeish.
 
Så typiskt. När man för en gångs skull inte tittar händer det massor.

Hade inga större förhoppningar på gårdagens fest och dessutom laggade min DC något fruktansvärt, så jag bestämde mig för att köra några raids i Shadowlands istället.
När man loggar in idag får man se att det tydligen hade varit en legendarisk fest där t.o.m. självaste Don King hade blivit brakfull. Så sur att jag missade det. :mad:


MVH/Gnomeish.
 
De lekte charader och Katti satt och gissade på "cowboyjävel", "clownjävel" och liknande. Sedan råkade hon säga "samejävel" och då gick godhetsfolket bananas och tyckte att hon var en hemsk och otäck rasist. :rolleyes:

Fyran med sin PK-agenda vek sig såklart för vänstermaffian och gav Katti en autonominering.


MVH/Gnomeish.

herregud trodde d skulle vara något mycket större än så........världen har blivit en tråkig plats.

#FREEBIGMOMMA #CENSUR #GODHETSTÅRAR #RASISTJÄVEL
 
Så typiskt. När man för en gångs skull inte tittar händer det massor.

Hade inga större förhoppningar på gårdagens fest och dessutom laggade min DC något fruktansvärt, så jag bestämde mig för att köra några raids i Shadowlands istället.
När man loggar in idag får man se att det tydligen hade varit en legendarisk fest där t.o.m. självaste Don King hade blivit brakfull. Så sur att jag missade det. :mad:


MVH/Gnomeish.

Flåsfarsan körde en 360 och var festens mittpunkt. en ära att ta del av hans tal till nationen och hur han brydde sig om SpySimon. kärlek rätt igenom. jag köpte garanterat flåsaktier igår och lite simonaktier oxå. Lite tanjaaktier oxå.

Brunmarek och nachos gjorde inte så mkt.

SexHyenan lämnade inte en bit kött kvar på GodisTessan eller 4NEJEmelie igår. BRAD PITT stod på sig trots all grupptryck. #REJECTION

För min del vill jag ha ut BrunMarek, GodisTessan och Hyenan. därefter nachos eller något annat.

#FLÅSTILLNATIONEN #HYENA #NEJNEJNEJNEJÄRETTNEJ #TITTAPÅMIGRÖSTAPÅMIG #TRASDOCKA #DONKINGhjärtaSimon #360 #SHADOWLANDS #FESTJÄVEL #NOBBEN
 
Flåsfarsan körde en 360 och var festens mittpunkt. en ära att ta del av hans tal till nationen och hur han brydde sig om SpySimon. kärlek rätt igenom. jag köpte garanterat flåsaktier igår och lite simonaktier oxå. Lite tanjaaktier oxå.

Brunmarek och nachos gjorde inte så mkt.

SexHyenan lämnade inte en bit kött kvar på GodisTessan eller 4NEJEmelie igår. BRAD PITT stod på sig trots all grupptryck. #REJECTION

För min del vill jag ha ut BrunMarek, GodisTessan och Hyenan. därefter nachos eller något annat.

#FLÅSTILLNATIONEN #HYENA #NEJNEJNEJNEJÄRETTNEJ #TITTAPÅMIGRÖSTAPÅMIG #TRASDOCKA #DONKINGhjärtaSimon #360 #SHADOWLANDS #FESTJÄVEL #NOBBEN
Hihihi, jag älskar dina hashtags. :LOL:

Om du med BrunMarek menar Knullturken (
) Pedram så tycker vi i vanlig ordning väldigt lika, fast jag vill ha ut den gnällande lille Joel så fort som möjligt också. Pontus överspeleri stör mig också en hel del.
Hyenan Judith har åkt jojo på min lista. Först gillade jag henne inte men efter ett par dagar steg hon i aktning och var bland mina favoriter för att på senaste tiden med sitt tjat om sin hittepå ADHD sjunkit som en sten igen.

FAN att jag missade flåsfarsans kalasfylla med spyattacker och allting. Satt hela morgonen och kollade klipp, men det är ju inte samma sak som att se det live.

MVH/Gnomeish.

#GODISSLAMPOROCHYLLEMÖSSORÅTFOLKET
 
Senast ändrad:
Hihihi, jag älskar dina hashtags. :LOL:

Om du med BrunMarek menar Knullturken (
) Pedram så tycker vi i vanlig ordning väldigt lika, fast jag vill ha ut den gnällande lille Joel så fort som möjligt också. Pontus överspeleri stör mig också en hel del.
Hyenan Judith har åkt jojo på min lista. Först gillade jag henne inte men efter ett par dagar steg hon i aktning och var bland mina favoriter för att på senaste tiden med sitt tjat om sin hittepå ADHD sjunkit som en sten igen.

FAN att jag missade flåsfarsans kalasfylla med spyattacker och allting. Satt hela morgonen och kollade klipp, men det är ju inte samma sak som att se det live.

MVH/Gnomeish.

#GODISSLAMPOROCHYLLEMÖSSORÅTFOLKET

haha knullturken:D
BrunMarek = Joel. så där är vi också överens.
hyenan har visat sitt rätta jag, verkade skön första dagarna men det är mycket problem som gömmer sig bakom fasaden.


glömde tråkmånsen pontus, räknar inte ens med han. för mig är han inte ens inne i huset.
 
Flåsfarsan körde en 360 och var festens mittpunkt. en ära att ta del av hans tal till nationen och hur han brydde sig om SpySimon. kärlek rätt igenom. jag köpte garanterat flåsaktier igår och lite simonaktier oxå. Lite tanjaaktier oxå.

Brunmarek och nachos gjorde inte så mkt.

SexHyenan lämnade inte en bit kött kvar på GodisTessan eller 4NEJEmelie igår. BRAD PITT stod på sig trots all grupptryck. #REJECTION

För min del vill jag ha ut BrunMarek, GodisTessan och Hyenan. därefter nachos eller något annat.

#FLÅSTILLNATIONEN #HYENA #NEJNEJNEJNEJÄRETTNEJ #TITTAPÅMIGRÖSTAPÅMIG #TRASDOCKA #DONKINGhjärtaSimon #360 #SHADOWLANDS #FESTJÄVEL #NOBBEN
👀👀🤣
Produktionen lär skicka Don Flås ikväll då saneringskostnaderna efter hans bajsläckor på möbler blir för höga. Snubben har inte en enda bralla som går över röven. Synd för han är jävligt rolig den gubben.

Therese aktiverade sitt backup chip efter tittarfrågorna. Från akademiker till strippa real quick. Tyvärr lär systerns 180.000 följare rädda kvar henne i kvällens utröstning.

Gissar på att det blir en tight kamp mellan FlåsPumba och GanjaFarmor. Nachos kommer bli en långvarig historia då influencers sett klipp på när Simon tröttnade på terriern. Synd att inte samma influencers såg klippet på Bajsanovan som fick Ganja att tro att han skulle slå sönder henne.

Brad Pitt aka AD har inte gjort många felsteg och för varje dag blir det tydligare att han har studerat Lennie. Not a bad move när det närmsta vi kommer Sami i år är Ponne, och skådisPonne är som vi vet en stor jävla fjolla. Jag hade höga förhoppningar där efter starten i husbilen men är otroligt besviken.

Om jag ska slänga en tidig gissning blir det ett race mellan Simon, Adrian, Nardos och Tanja när vi närmar oss dag 100. 🙄

#BajsPartiklar #TherasDocka #BajsanovansÄventyr #InfluencerVM #FriasteOrdet
 
👀👀🤣
Produktionen lär skicka Don Flås ikväll då saneringskostnaderna efter hans bajsläckor på möbler blir för höga. Snubben har inte en enda bralla som går över röven. Synd för han är jävligt rolig den gubben.

Therese aktiverade sitt backup chip efter tittarfrågorna. Från akademiker till strippa real quick. Tyvärr lär systerns 180.000 följare rädda kvar henne i kvällens utröstning.

Gissar på att det blir en tight kamp mellan FlåsPumba och GanjaFarmor. Nachos kommer bli en långvarig historia då influencers sett klipp på när Simon tröttnade på terriern. Synd att inte samma influencers såg klippet på Bajsanovan som fick Ganja att tro att han skulle slå sönder henne.

Brad Pitt aka AD har inte gjort många felsteg och för varje dag blir det tydligare att han har studerat Lennie. Not a bad move när det närmsta vi kommer Sami i år är Ponne, och skådisPonne är som vi vet en stor jävla fjolla. Jag hade höga förhoppningar där efter starten i husbilen men är otroligt besviken.

Om jag ska slänga en tidig gissning blir det ett race mellan Simon, Adrian, Nardos och Tanja när vi närmar oss dag 100. 🙄

#BajsPartiklar #TherasDocka #BajsanovansÄventyr #InfluencerVM #FriasteOrdet
Don Flås!! Hihihihi! Jau döör, som Mergrim hade sagt. :LOL:
Men jag tror tyvärr du har rätt där. Katti har nog fått en del röster av oss lapphatare och anti-PK folk. Jag ångrar att jag dräpte iväg bägge mina röster på henne, skulle lagt en av dem på Flåsfantomen.

Om jag ska lägga en pessimistisk gissning på finalister så tror jag fyran bestämt att Nardos, Gnälljoel, Knullturken och Judith i första hand går dit.
Simon är för icke-PK och kommer myglas bort såvida han inte plötsligt börjar böga röv i rutan.

MVH/en ilsken och desillusionerad Gnomeish.

#MERGRÄSÅTRASTAMORSAN
 
Trist att Flåsfantomen rök men hellre han än Rastamorsan.
Bästa hade ju varit om Tråktessan hade fått knipa ihop skinkorna och göra vänster om marsch men hon har ju alla sina små runkpojkar som vill ha henne kvar.
En liten tröst är iallafall att jag satte en hundring på Flåsis till fyra ggr pengarna.

Urrk, minst en vecka till med Teatertessan. :sick:
Jag är rädd att hon kommer bli en kvinnlig Robinson Robban, så uppmärksamhetstörstig och falsk.
Måste lugna ner mig med lite WoWspelande, annars kommer jag inte kunna somna. :)

MVH/Gnomeish

#MERGRÄSÅTRASTAMORSAN #GNOMEWARLOCKFTW
 
Det här var ju kul... inte!
Blir så trött på dessa bortskämda slapptaskar som bara latar sig. Och den mesiga produktionen som inte vågar sätta fart på dom.
"Farmenvecka"? Okej, in med en ilsken bagge på gården som stångar dom så de flyger som j-a pingisbollar åt alla håll och kanter. 😈
Alkohol? Javisst, en tunna mäsk och ett par näverkåsor kan de lata dräggen få. Vill de ha starkare varor ska det finnas kopparrör, kastruller, hinkar och en svets så de kan bygga en kokare.
Tänk att få se lille Gnälljoel försöka sig på att svetsa, det skulle vara komik på hög nivå. Jag tror förresten inte någon därinne någonsin hållit i en svets i hela sitt liv.
Denna säsong kommer gå till historien som den säsong med de mesigaste killarna någonsin.

MVH/Gnomeish.
 
Senast ändrad:
Hihihihihii!!
Kollade ni sågtävlingen mellan Adrian och Pontus?

Även om Pontus hade haft en frigolitbräda och Adde en ekstock hade Adrian vunnit med stor marginal.
Pontus är en sån otrolig fjant att t.o.m. självaste Betty Boop verkar manlig i jämförelse. :D

Edit: I min stora negativism trodde jag denna tävling skulle vara usel, men den är ju faktiskt ganska kul.
Nu ska Simon och Gnälljoel mäta upp 2 kg potatis. Det verkar inte gå något vidare för lillgnället.

MVH/Gnomeish.
 
Senast ändrad:
Surt att "fel" lag vann dagens vedstaplartävling, fast å andra sidan hade jag haft väldigt svårt att bestämma mig i röstningen om Thereses lag vunnit då jag vill ha ut samtliga i Gnälljoels lag.
Nu blir det mycket lättare. Jag kommer rösta för att få ut surrogatstrippan Therese. 🥾


MVH/Gnomeish.
 
Ledsen att jag inte skrivit på ett tag, men jag har inte kommit in i min BB-psykos ordentligt ännu i år.
Deltagarna är alltför färglösa.
Ingen som har väckt vare sig hat eller kärlek som förra årets Amilia och Lennie (hat) eller Ljuvliga Jullan (kärlek)

Men jag lovar att skärpa mig. Håller på att bygga upp hatet mot Joel, Pontus, Nardos och Judith just nu. Tror även att jag kan lära mig hata den nye trubaduren då trubadurer är bland det värsta jag vet. Men än så länge har han hållit käften.
Kärlek till någon speciell finns inte än så länge.
In med en mogen karl, gärna lite korkad men ändå macho. Typ Börje Lundin.


MVH/Gnomeish
 
Topp