Blockera reklam på Youtube

Sharia

Medlem
Reg
27 Feb 2022
Inlägg
269
Vill du slippa se reklam på Youtube? Avinstallera appen på din telefon använd web browsern för den fet funkar lika bra och med en ad blocker kan du nu blockera alla reklam.
 
Vill du slippa se reklam på Youtube? Avinstallera appen på din telefon använd web browsern för den fet funkar lika bra och med en ad blocker kan du nu blockera alla reklam.

Eller så kör man youtube premium så får man YT music med.
 
Eller så kör man youtube premium så får man YT music med.
Eller så skiter man u det fullständigt. Ska jag betala för alla tjänster måste jag skaffa ett jobb till. Youtube är inte något nödvändigt för mig. Klarar mig utan. Betalar du för premium på YT? :LOL:
 
Eller så skiter man u det fullständigt. Ska jag betala för alla tjänster måste jag skaffa ett jobb till. Youtube är inte något nödvändigt för mig. Klarar mig utan. Betalar du för premium på YT? :LOL:

Eller så prioriterar man mellan tjänsterna.

Ja, främst eftersom man då får med youtube music som har mer musik att erbjuda än Spotify (vissa artister som jag lyssnar på vägrar Spotify eftersom de faktiskt vill få vettigt betalt). Att det är reklam fritt är en bonus.
 
Liker å teste andre videoplattformer. Bitchute, Rumble, Odysee/LBRY, Rokfin, Brandnewtube, Bannedvids, 153news.net, Brighteon...
Kom ikke på flere.
Så vil noen si at det bryr ikke YT seg noen ting om, men jo mer jeg støtter de andre, jo bedre blir de, og jeg blir mer uavhengig av tube-mafiaen.
YT er alt for gigantiske som de er.
PS! Lager ikke stoff selv, bare søker og ser stoff.
 
Liker å teste andre videoplattformer. Bitchute, Rumble, Odysee/LBRY, Rokfin, Brandnewtube, Bannedvids, 153news.net, Brighteon...
Kom ikke på flere.
Så vil noen si at det bryr ikke YT seg noen ting om, men jo mer jeg støtter de andre, jo bedre blir de, og jeg blir mer uavhengig av tube-mafiaen.
YT er alt for gigantiske som de er.
PS! Lager ikke stoff selv, bare søker og ser stoff.
Vilket språk är det här, norska?
 
Ja, stemmer.
Men jeg slår av og til inn på (del)svenska....
Håper det er forståelig.
 
Topp