Varsågod att argumentera mot det jag tagit up, eller är du så värdelös att du inte klarar att argumentera mot nån du ser ner på?Vi har fått någon som är lika skadad i hjärnan som turtle.![]()
Jag argumenterar mot dig när jag ser något att argumentera mot.Varsågod att argumentera mot det jag tagit up, eller är du så värdelös att du inte klarar att argumentera mot nån du ser ner på?
Så vad är det som gör mig stör i huvudet? Och varför argumenterar du inte mot det i den här tråden?Jag argumenterar mot dig när jag ser något att argumentera mot.
Precis så är det!!!Vi har fått någon som är lika skadad i hjärnan som turtle.![]()
Här är din kommentar om mig från flashback.Det är inte dina åsikter som gör dig störd i huvudet, de är bara en biprodukt av det.
Sjukt tråkigt att behöva se ignoranta mobbare i trådar.Här är din kommentar om mig från flashback.
Robin Jansson-se: "eller den genuint mentalt störda Turtle som spammar sina egna trådar om hur farligt vaccinet är, att covid är fejk, att jorden är platt, 5G, osv."
Du har uppenbarligen åsikter om mina åsikter, men du är alltså för feg för att argumentera mot dom. Pinsamt.
Fast hon skämmer ju bara ut sig själv när hon visar att hon inte kan argumentera mot nått hon förlöjligar.Sjukt tråkigt att behöva se ignoranta mobbare i trådar.
Precis. Men det blir ignorant kommunist spam.Fast hon skämmer ju bara ut sig själv när hon visar att hon inte kan argumentera mot nått hon förlöjligar.
Ja, fortsätter hon får vi göra en anmälan om forumförstörande beteende. Hon är redan inte så omtyckt här, så det bör inte krävas mycket för att få ut henne.Precis. Men det blir ignorant kommunist spam.
Det vettiga borde ju vara om man själv kunde blocka.Ja, fortsätter hon får vi göra en anmälan om forumförstörande beteende. Hon är redan inte så omtyckt här, så det bör inte krävas mycket för att få ut henne.
Ja sant.Det vettiga borde ju vara om man själv kunde blocka.