Chit chat är borttaget

Vart är chatten? Kan vi få ha en evighetsdiskussion tråd eller en skriva av sig tråd?
 
sharia har rätt. En skriva-tråd är inte alls lika roligt som en riktig chatt-funktion. Kan du admin ta in chatt igen på prov?
När Friaordet hade gratismjukvaran phpBB var tillägg som chatt gratis. I dag har Friaordet mjukvaran Xenforo som kostar pengar, och alla tillägg kostar också pengar. Jag kan köpa chattfunktion men då ska det vara värt det. Att fler använder det. Annars fyller det inte sitt syfte tycker jag.
 
När Friaordet hade gratismjukvaran phpBB var tillägg som chatt gratis. I dag har Friaordet mjukvaran Xenforo som kostar pengar, och alla tillägg kostar också pengar. Jag kan köpa chattfunktion men då ska det vara värt det. Att fler använder det. Annars fyller det inte sitt syfte tycker jag.
Intresseanmälan
 
Man diskuterar i forumet sen kan man gå in i chatten, kolla vem som är inne och snacka skit med dem. Låter jävligt chill och trevligt om jag får säga det.
 
När Friaordet hade gratismjukvaran phpBB var tillägg som chatt gratis. I dag har Friaordet mjukvaran Xenforo som kostar pengar, och alla tillägg kostar också pengar. Jag kan köpa chattfunktion men då ska det vara värt det. Att fler använder det. Annars fyller det inte sitt syfte tycker jag.
en chatt ska inte kosta pengar, vilket jobbigt företag. jag slängde ihop ett exempel på en chatt som du kan få gratis. använder töntens server för exemplet så jag inte måste använda min domän. det förtjänar han. https://Robin Jansson/chattexempel/
 
Senast ändrad:
Topp