Corona bluffen

turtle

Medlem
Reg
22 Dec 2018
Inlägg
2,634
Medan media rapporterar om att världen är under attack och sjukhus är likt krigs scener, så startar vanligt folk #film youre hospital, för dem litar inte på medias propaganda. Mängder av videos där folk filmar nästan tomma sjukhus cirkulerar, och vissa av sjukhusen har rapporterats av media att va lika krigsscener. Youtube raderar såklart såna videos, och media har väll inte varit intresserade av att ge oss den infon?
(Kanalen "MR cheswick" på Youtube har några av dessa videos)


Samtidigt som vanligt folk filmar runt sjukhusen så händer nått märkligt inuti sjukhusen, sjuksköterskor organiserar dans videos för tiktok. Säkert lika många videos med folk som filmar sjukhus så finns mängder med videos på sjuksköterskor som dansar. Så att dem skulle vara överbelastade som media säger kan ju inte va sant. Antingen gör dom narr av oss eller så försöker dem säga att media ljuger utan att säga det rakt ut, troligen för att dem inte får prata om situationen på sjukhusen.
https://www.bitchute.com/video/X6egGZeCq5dO/


Även doktorer och sjuksköterskor som rakt ut säger mot mainstream narativet blir censurerat, youtube raderar videos på doktorer som säger emot.
https://153news.net/watch_video.php?v=D2XBRWYDXN5Y


Medan flashback startar trådar om att döds tal mörkas och igentligen är högre, så säger doktorn att det är tvärtom, man rapporterar alla dödsfall man kan med corona stämpel. Ett barn dog i en olycka i hemmet men rapporterades som corona. Dem erkänner tom att det är så det går till, dör man av nått annat men testas positiv på corona så skriver dem att corona va dödsfallet.
https://youtu.be/Ns_6drgu_4Y


Dessutom så finns sjuksköterskor som säger att testet är dåligt. Alla kan testa positivt med testet.
https://www.bitchute.com/video/ehnudAKt9Agv/


Att det över hela världen pågår demonstrationer är också nått som censureras.
https://youtu.be/xkmBhNxGVuY


Finns mycket mer info om detta som ni mainstreamfolk säkert missat. Dom förlorar sin bluff, det har tom gått så långt att msm måste erkänna bluffen.
m.washingtontimes.com/news/2020/apr/28/coronavirus-hype-biggest-political-hoax-in-history/


https://m.washingtontimes.com/news/2020/apr/28/covid-19-turning-out-to-be-huge-hoax-perpetrated-b/


Kommer fler människor dö av problemen samhället får av alla regler och restriktioner än av corona?
 
2016 sa:
Förstår inte riktigt vad som är bluffen här?

Ok, då ska jag förtydliga det åt dig.

Den absolut största bluffen är statistiken, där dem säger att om man dör med positivt resultat på corona så skriver dem att man dör av corona. Som jag skrev har en mamma blivit arg för dem sa att hennes barn dog av corona trots att barnet dog i en olycka i hemmet. Du kan alltså ha legat alvarligt sjuk i något flera månader och dem vet att du kommer dö av det du har, men sen tar dem ett positivt corona test och skriver att du dog av det, trots att dem vet du dog av nått annat. Allt för att höja statistiken.

Dessutom så har du i länken en sjuksköterska som säger att corona testet är dåligt, man kan lätt testa positiv för corona. Så om dom kan skriva att alla som dör med corona dör av corona och testet kan göra så nästan alla testar positivt? Så har vi en stor bluff va?


En annan bluff är att sjukhusen är överbelastade, vilket inte verkar sant enligt dansande sjuksköterskor och #film youre hospital. Om sjukhusen är överbelastade så har man inte tid att organisera dans videos. Det finns 100 tals dansande sjuksköterskor och film your hospital. Tänk dig en kaotisk tid av sjukdom där sjukhus är överbelastade och folk dör som flugor, och hundra tals sjuksköterskor börjar organisera dans videos mitt i all död och hemskheter. ...... vore ganska sjukt och respektlöst va? Så tror du alla dessa sjuksköterskor är sjuka i huvudet eller är det något annat som pågår?


Och bara det att det pågår så mycket censur bör va en stor röd flagga? I vilken frisk värld censurerar man doktorer ock sjuksköterskor mitt under en pandemi? Deras ord är väll det viktigaste vi har?
 
Corona har funnits länge och beskrivs som "a common cold".
 
Nå? Får jag kalla det en bluff?


Minns ni i början när det börja visas video klipp från Kina? Folk föll med ansikte först i asfalten pga det som nu ska vara runt oss. Har ni sett detta fler gånger efter det som visades i böjan? Skrämselpropaganda eller verklighet? Stänger vi hela världen för att folk ramlar på gatorna?


Minns ni i början när media började säga att munskydd sålt slut? Fast ingen hade munskydd? Tror ni det va sant eller ville dem plantera en tanke i ert huvud?



Stäng av tvn, radion, datorn, mobilen. Stäng ögonen och ta 10 djupa andetag, sen tittar ni ut genom fönstret dit där det finns mest natur, så kanske ni kan se att världen är som den alltid varit, bara människorna springer runt med hjärnspöken. Eller har ni verkligen upplevt denna "epidemi" i verkligheten? Någon?
 
turtle sa:
Nå? Får jag kalla det en bluff?


Minns ni i början när det börja visas video klipp från Kina? Folk föll med ansikte först i asfalten pga det som nu ska vara runt oss. Har ni sett detta fler gånger efter det som visades i böjan? Skrämselpropaganda eller verklighet? Stänger vi hela världen för att folk ramlar på gatorna?


Minns ni i början när media började säga att munskydd sålt slut? Fast ingen hade munskydd? Tror ni det va sant eller ville dem plantera en tanke i ert huvud?



Stäng av tvn, radion, datorn, mobilen. Stäng ögonen och ta 10 djupa andetag, sen tittar ni ut genom fönstret dit där det finns mest natur, så kanske ni kan se att världen är som den alltid varit, bara människorna springer runt med hjärnspöken. Eller har ni verkligen upplevt denna "epidemi" i verkligheten? Någon?

Kan konstatera från faktiska kontakter med folk inom intensivvården att intensivvården är ovanligt tungt belastad. Du vet man kan faktiskt ringa folk.
Är det bevis för något? Ja att vi är i en ovanlig situation.
 
turtle sa:
En annan bluff är att sjukhusen är överbelastade, vilket inte verkar sant enligt dansande sjuksköterskor och #film youre hospital. Om sjukhusen är överbelastade så har man inte tid att organisera dans videos. Det finns 100 tals dansande sjuksköterskor och film your hospital. Tänk dig en kaotisk tid av sjukdom där sjukhus är överbelastade och folk dör som flugor, och hundra tals sjuksköterskor börjar organisera dans videos mitt i all död och hemskheter. ...... vore ganska sjukt och respektlöst va? Så tror du alla dessa sjuksköterskor är sjuka i huvudet eller är det något annat som pågår?

När jag är som mest stressad på jobb sjunger jag.
Folk gör vad de kan för att hålla modet uppe i pressade situationer.
 
Du L-I-P, kan väl börja med att bevisa att viruset ens finns. Det är de som påstår att något finns som bär bevisbördan. Jag ska inte behöva motbevisa ett påstående.
 
På MR Cheswick's kanal kan ni hitta #film your hospital play list. 400 videos, titta hur många youtube har raderat.......... all hail youtube, our thoght Police. ........


Problemet är att oavsett hur mycket vi försöker bevisa att det är en bluff, så duger bevisen aldrig för vissa. Men när mainstream kommer med påståenden så köper dem allt utan att ens be om bevis. Knepigt hur människors hjärnor funkar ibland, eller inte funkar kanske......



Här är listan:

https://m.youtube.com/playlist?list=PLaZMoh9zECblEZHuLJovhDulGibzA0_LY


460 videos.
 
Are These Men In Hazmat Suits Lying To People?

https://m.youtube.com/watch?v=-jGb7O7qnwo
 
"Don't you think its really interesting that while covid 19 cases are rising , deaths from pneumonia, flu, and heart disease are dropping?"


Nån som vill kolla statistiken och posta den?
 
L-I-P sa:
Kan konstatera från faktiska kontakter med folk inom intensivvården att intensivvården är ovanligt tungt belastad. Du vet man kan faktiskt ringa folk.
Är det bevis för något? Ja att vi är i en ovanlig situation.

Ja, ovanlig situation minst sagt..........

https://m.youtube.com/watch?v=1uck5K1zffc





Busy, Busy, Busy

https://m.youtube.com/watch?v=dY5bG87QXds
 
turtle sa:
Du L-I-P, kan väl börja med att bevisa att viruset ens finns. Det är de som påstår att något finns som bär bevisbördan. Jag ska inte behöva motbevisa ett påstående.

Jo faktiskt så är det så att det är du som ska bevisa något.
Om en alternativ hypotes presenteras inom vetenskap så är det förespråkarna för denna hypotes som har bevisbördan gentemot den etablerade hypotesen
 
L-I-P sa:
Jo faktiskt så är det så att det är du som ska bevisa något.
Om en alternativ hypotes presenteras inom vetenskap så är det förespråkarna för denna hypotes som har bevisbördan gentemot den etablerade hypotesen

Så då kan jag be dig bevisa att bigfoot inte finns?

Tills du gjort det utgår vi alltså från att han finns?

Jag har redan bevisat att statistiken är falsk och att sjukhusen inte verkar det minsta överbelastade. Men ingen har bevisat att viruset finns vad jag vet. Och hur det kan börja med att folk faceplantar asfalt till att man inte behöver ha synliga symptom får väl förbli ett mysterium.
 
Flashback blev så förtjusta i denna tråd att dem stängde av mig :cry:

https://www.flashback.org/t3142303
 
turtle sa:
Ja, ovanlig situation minst sagt..........

https://m.youtube.com/watch?v=1uck5K1zffc





Busy, Busy, Busy

https://m.youtube.com/watch?v=dY5bG87QXds

Om du är sönderstressad så är det självklart att du gör vad som helst för att slappna av.
Har du jobbat i stressiga miljöer?
 
turtle sa:
Så då kan jag be dig bevisa att bigfoot inte finns?

Tills du gjort det utgår vi alltså från att han finns?

Jag har redan bevisat att statistiken är falsk och att sjukhusen inte verkar det minsta överbelastade. Men ingen har bevisat att viruset finns vad jag vet. Och hur det kan börja med att folk faceplantar asfalt till att man inte behöver ha synliga symptom får väl förbli ett mysterium.

Snarare tvärtom. Det är de som påstår att big foot finns som har ansvaret att bevisa att big foot finns.

Nej du har bevisat att det finns dåliga tester (vilket även FHM säger). De tester som man använder sig av är snarare labaratorie tester där inga sjuksköterskor arbetar utan biomedicinska analytiker som är utbildade för uppgiften.

Nej du har bara pekat på att folk lägger upp Youtube klipp. De bevisar ingenting förutom att folk hanterar situationen på olika sätt för att hålla modet uppe.

Tja med tanke på de föroreningar som finns i andra länder och som påverkar kroppen negativt är det inte konstigt. Har du sett alla svenska corona fall?
 
turtle sa:
Ok, då ska jag förtydliga det åt dig.

Den absolut största bluffen är statistiken, där dem säger att om man dör med positivt resultat på corona så skriver dem att man dör av corona. Som jag skrev har en mamma blivit arg för dem sa att hennes barn dog av corona trots att barnet dog i en olycka i hemmet. Du kan alltså ha legat alvarligt sjuk i något flera månader och dem vet att du kommer dö av det du har, men sen tar dem ett positivt corona test och skriver att du dog av det, trots att dem vet du dog av nått annat. Allt för att höja statistiken.

Dessutom så har du i länken en sjuksköterska som säger att corona testet är dåligt, man kan lätt testa positiv för corona. Så om dom kan skriva att alla som dör med corona dör av corona och testet kan göra så nästan alla testar positivt? Så har vi en stor bluff va?


En annan bluff är att sjukhusen är överbelastade, vilket inte verkar sant enligt dansande sjuksköterskor och #film youre hospital. Om sjukhusen är överbelastade så har man inte tid att organisera dans videos. Det finns 100 tals dansande sjuksköterskor och film your hospital. Tänk dig en kaotisk tid av sjukdom där sjukhus är överbelastade och folk dör som flugor, och hundra tals sjuksköterskor börjar organisera dans videos mitt i all död och hemskheter. ...... vore ganska sjukt och respektlöst va? Så tror du alla dessa sjuksköterskor är sjuka i huvudet eller är det något annat som pågår?


Och bara det att det pågår så mycket censur bör va en stor röd flagga? I vilken frisk värld censurerar man doktorer ock sjuksköterskor mitt under en pandemi? Deras ord är väll det viktigaste vi har?

Bluffen är att corona inte är så utspritt?
 
2016 sa:
Bluffen är att corona inte är så utspritt?

Jag vet inte hur stor bluffen är. Men ingen av oss kan bevisa något av det som påstås, vi måste tro.

Bluffen är att man skriver på dem som dör med corona att dem dör av corona.

Bör ju va lätt att kolla upp om andra dödsorsaken sjunkit sedan coroa kom. Om nu det amerikanska erkännandet inte duger som bevis. Fäst om dom nu använder invandrare som dödsfall kanske det inte märks så mycket i statistiken?

Men när man stänger ner hela länder och samtidigt censurerar information, så tycket jag synd om de som inte förstår att nått är lurt.



Ser du dans videona på sjuksköterskorna? Om Corona nu är så smittsamt och hemskt som det sägs, borde inte sjuksköterskorna följa rekommendationerna om "social distansing"? Dem verkar inte bry sig, men vi ska?



Som sagt i länken i böjan erkänner nån politiker från Amerika att man skriver att dem som dör med corona dör av corona, är inte det en statistisk bluff????????
 
Topp