Låt bli att svara vad jag tycker och var jag hämtar min information. Jag gör sådant själv.President Elect sa:Spretigt och inkoherent inlägg men svarar ändå en sista gång.
Du är ivf inte intresserad av diskussioner eller fria ordet, istället ger du uttryck för sentiment som hämtat från FHM/MSB där människor som inte köper deras linje ska ses som ansvariga till människors död (ska ses som skyldiga till mord skriver du visst i ett annat inlägg).
Din inställning om andras verklighetssyn när de strider mot myndigheters eller mediers narrativ, är att det ska ses som konspirationsteorier som är både hälso- och samhällsfarliga. Vi borde helst inte uttala oss, det är alltså vad jag får ut av dina inlägg.
Du bemöter ju inte heller vad folk skriver så det är svårt att se vad du får ut av din egen medverkan i ett diskussionsforum, men du kanske bara trollar :shock: :?
Vi kommer nog inte längre än så här.
Menar du att jag diskuterar här bara för att jag inte är intresserad av att diskutera här? En konstig slutledning må jag säga.Du är ivf inte intresserad av diskussioner eller fria ordet
Jag följer inte alls med hur de diskuterar alltså kan jag inte ha hämtat det därifrån. Min åsikt är min helt egna sulutledning om man inte deltar i processen mot Corona.istället ger du uttryck för sentiment som hämtat från FHM/MSB där människor som inte köper deras linje ska ses som ansvariga till människors död
Jag har aldrig sett i media att FHM/MSB anser att de som inte deltar i processen är ansvarig för andras död. Däremot tycker jag de borde göra det för så ser den brutala sanningen ut.
Inte alls! Min inställning är att jag får föra fram min åsikt, inget annat.Din inställning om andras verklighetssyn när de strider mot myndigheters eller mediers narrativ, är att det ska ses som konspirationsteorier som är både hälso- och samhällsfarliga. Vi borde helst inte uttala oss, det är alltså vad jag får ut av dina inlägg.
Min åsikt är att det finns en grupp människor som till och med i en av Världens friaste nationer för fram konspirationsteorin att våra myndigheter har en baktanke att jävlas i allt de gör. Den inställningen är patetisk och löjlig men jag tycker bestämt att de som har den inställningen absolut skall få ha den.
Men räkna då också med motstånd, hårt motstånd.