Coronavirusets positiva sida

chili

Medlem
Reg
31 Jan 2019
Inlägg
154
Finns det inget som är positivt med coronaviruset då? Mycket mindre utsläpp, moder jord kan återhämta sig. Några saker borde vara positivt?
 
Eurovision är inställt, dvs att 3st jättetjocka nigresser inte kommer att representera Sverige i år.
 
Det skulle vara positivt om flera hundra tusen äldre dog av viruset, det skulle staten också glädjas av. Tänk er, 100 000 döda pensionärer, varje månad månad sparar det in 100 000 pensioner som inte behövs betalas ut. För att det ska bli plus för statskassan måste flera hundra tusen dö, med dagens blyga dödssiffror går staten bara back.
 
En hel del snack om att Kina ligger bakom det och mycket snack om att USA som planterat det i Kina och få en världsspridning därifrån för att minska folkmängden i världen. Vad som är rätt eller fel så kommer inte världsmängden minska. Vad tror ni människor gör hemma när det inte får gå ut? Jo dom har sex. Många av dom iallafall.
 
Färre jävla idioter ute på stan och i affärerna.
Massor av hipsterkrogar går i kånken.
Billigare bensin.
Mindre exponering av riksmuppen Greta Thunberg.

Detta är vad jag kommer på direkt, men låt mig tänka lite så kommer jag säkert på massor av fördelar till.


MVH/Gnomeish.
 
Topp