turtle
Avstängd
- Reg
- 22 Dec 2018
Jag var runt 11-13 skulle jag tro och brukade hänga med en kompis som bode i ett hus med 3-4 lägenheter. En dag flyttade en tjej i våran ålder in i en av lägenheterna med sin mamma och äldre syster på runt 20. Några dagar sedan de flyttade in kanske, vi har inte enu hunnit bekanta oss med den nya tjejen, ute på äventyr som vanligt knallar vi in i deras gemensamma källare och går förbi den gemensamma tvättstugan, mitt på golvet ligger en stor klädhög, utan tvekan går jag och min vän rakt in i tvättstugan, fram till högen av smutsiga tjej underkläder och plockar upp bh eller trosa (mins ej vilket) håller upp dom nyfiket........... Bara nån sekund kan ha gått och där står dom i dörröppningen, tjejen i våran ålder och systern och bara stirrar på oss.
Skammen har get mig blackout angående hur vi tog oss ur denna hemska situation, men det fanns ju bara en dörröppning och där stod tjejerna. Så vi måste fått sänka huvudet och gå förbi antar jag.
Och om jag känner min smått galna vän, så började han säkert asgarva så fort vi nått knuten.
Men blev ihop med tjejen senare så hon kanske gillade det?
Skammen har get mig blackout angående hur vi tog oss ur denna hemska situation, men det fanns ju bara en dörröppning och där stod tjejerna. Så vi måste fått sänka huvudet och gå förbi antar jag.
Och om jag känner min smått galna vän, så började han säkert asgarva så fort vi nått knuten.
Men blev ihop med tjejen senare så hon kanske gillade det?