Dödskjutningarna i Nya Zeeland

Ak47

Medlem
Reg
19 Dec 2018
Inlägg
1,222
Samordnade attacker mot moosker som krävt minst 30 människoliv. IS ligger bakom det. False flag.
 
Ser inte riktigt ut som en IS- snubbe https://www.expressen.se/nyheter/skjutning-vid-moske-i-nya-zeeland-flera-skadade/
 
49 döda. Jag har sett videon, fega dom är. En av mördade försöker smita genom sidan på mördaren, varför inte försöka ta vapnet?
 
Vad gör muslimer i Nya Zeeland? Jag hade förstått om det var Australien men Nya Zeeland? När kom dom dit? Det blev en tråkig bön.
 
Att han va så besatt av att göra sitt brott sett på livestream och så, och kvalitén på hans kamera, är 2 puzzelbitar som sitter väldigt skevt ihopsatta. Dessa dyra vapen men värdelös kamera.


Att han säger "Subscribe to pewdiepie" är enligt mig för gott för den pågående censuren för att vara sant. Exakt vad dom som vill ha censur skulle önska.


Dessutom hör jag att han sköt med sin shootgun på ett fönster som inte gick sönder, märkligt.
 
FBspararIP sa:
Vad gör muslimer i Nya Zeeland? Jag hade förstått om det var Australien men Nya Zeeland? När kom dom dit? Det blev en tråkig bön.

Vad gör britterna över huvud taget på Nya Zeeland?
 
FBspararIP sa:
49 döda. Jag har sett videon, fega dom är. En av mördade försöker smita genom sidan på mördaren, varför inte försöka ta vapnet?

Jag måste ha missat den biten av ”smitaren” men tror du man tänker klart när en terrorist står och skjuter på dig?
 
Topp