dumpen.se som hänger ut pedofiler

chili

Medlem
Reg
31 Jan 2019
Dumpen.se drivs av före detta höjdhopparen Patrik Sjöberg och en Sara som hänger ut pedofiler i jakt på småbarn. Dumpen har fått en del kritik för att de förstör familjer och relationer och att den drabbade som är pedofil blir till sist arbetslös. Någon som hängt sig och så och lite sånt. Även på Flashback sysslar några samordnade attacker mot dumpen. Anmäler dumpen för att dom hänger ut pedofiler med namn och bild.

Sen när fick pedofiler rätten att förgripa sig på barn, åka tiotals mil för att träffa barn och ha sex? Varför tänker ingen på barnens rätt men tänker alltid på pedofiler? Vad är det för ett jävla samhälle vi lever i som vill ha pedofilers rätt före barn?

Dumpen svarar på en krönika författat av Ridell som skriver för arbetarbladet.

Svar på Ridells krönika i Arbetarbladet​

Skribenten Ridell förfasar sig i en krönika i gårdagens Arbetarbladet över tillvaron för de stackars individer som blivit ertappade med att söka efter barn I sexuellt syfte. Likt sorgkanter under naglarna som skvallrar om var fingrarna tidigare varit påminner skribenten Ridells krönika i Arbetarbladet om en förlegad syn på förövare som i högsta grad tar dem i försvar.
Knypplade ihop ett litet argt svar som jag mailade till Arbetarbladet för att de valt att publicera Ridells krönika.

PRESSMEDDELANDE​

Med orsak av en mängd journalister som hör av sig för intervjuer så går vi nu ut med ett pressmeddelande. Vi arbetar alltså för barnens rätt att växa upp utan sexuella övergrepp och för utsattas rätt till rehabilitering och upprättelse, således har vi inte tid att ställa upp i speciellt många intervjuer. Vi lägger alltså hellre vår tid på att avbryta individer som söker efter barn I sexuellt syfte eller genom att stötta LillaK, LillaF, LillaE, LillaV och resten av vårt gäng av knattar som kämpar för att hålla näbben ovanför vattenytan och få till en rehabilitering.

Pressmeddelande 17/2​

Redan som liten tog Simones förövare av hennes blöja och använde knubbiga kropp för att få utlopp för en vedervärdig libido. Åren gick och Simones kropp kom regelbundet att användas av fadern och faderns vänner. Lagom till Simones fjortonde födelsedag tog hon sin jungfrufix, som hon betalade med sin kropp. Återstoden av Simones liv fortsatte hon att betala omkostnaderna för sitt missbruk med kroppen. Simone hann inte under sin tid på jorden uppleva lycka och tog nyligen sitt sista andetag.

Här ska Patrik och Sara kastas till skyarna, ge dom röda mattan men istället sågas dom av media och Flashback-användare. Varför? Det får mig må så illa, så dåligt :cry:.

Här ska Patrik och Sara kastas till skyarna, ge dom röda mattan men istället sågas dom av media och Flashback-användare. Varför? Det får mig må så illa, så dåligt :cry:.

Kanske av den här anledningen.

Någon från hatforumet skrev att det skrivs att Janne är pedofil, finns det bevis på att han är pedofil? Finns det bevis på att han inte är pedofil?

Janne har sålt förbjudna filmer på sitt hatforum, ni förstår vad jag menar med förbjudna filmer.

Janne driver en porrsida, för dom som inte vet vad porr är är det sex, fullt med reklam.Men det är så klart inte för pengarnas skull utan för yttrandefrihetens skull.

Men det märkliga är det här som Janne skrev,

Forumet "Parafila störningar" är till för diskussioner om "störningar av sexuell preferens", och gör en skillnad på "parafilier' och 'parafila störningar' (Paraphilic Disorders).

"Störningar som inkluderar återkommande, intensiva sexuella fantasier, sexuella begär eller beteenden som ofta involverar icke-mänskliga objekt, personligt lidande, lidande för partner, barn eller andra icke samtyckande partner."

Ett ämne som efebofili ("vuxen persons erotiska dragning till ungdomar i övre tonåren") är inte någon parafil störning, och kommer därför inte att diskuteras i "Parafila störningar". Samtidigt så finns det andra områden som inte tidigare diskuterades i "Pedofili, hebefili och efebofili", men som kommer att flyttas till "Parafila störningar". Exempelvis nekrofili ("sexuell dragning till lik") och zoofili ("sexuellt umgänge med djur, oftast husdjur eller sällskapsdjur").

En parafili definieras enligt DSM V som ett starkt och varaktigt sexuellt tändningsmönster som är inriktat på något annat än konventionellt samlag och som utövas mellan samtyckande vuxna. En parafil störning däremot definieras som en parafili som orsakar lidande eller funktionsnedsättning hos individen, eller som leder till att andra i individens omgivning skadas.

Vi gör m.a.o. en skillnad på parafilier som fetischism och sadomasochism som är socialt accepterade, och exempelvis pedofili. Jag tycker personligen att ordet 'störning' i detta sammanhang är olyckligt, men tror samtidigt inte att det är till någon större hjälp att börja använda termer som inte existerar.

Vi vill helst ha namn som inte är negativt värdeladdade, men i det aktuella fallet så verkar det inte finnas några andra namn. Målsättningen är att ha en seriös och saklig debatt inom områden som sällan eller aldrig diskuteras på andra platser, med undantag för möjligheten att framföra åsikter som är socialt accepterade. Men Flashbacks målsättning har alltid varit att man även ska kunna diskutera känsliga ämnen. vilket då förutsätter att även avvikande åsikter ska kunna framföras.

Snubben har skrivit en uppsatts om parafile/pedofili. Janne skulle kunna bli en bra sexolog som han kunde höra pedofila patienter, en sån sjuk människa som är så djupt insatt i ämnet får mig tappa skallen.

Vill inte länka till det, det är för smutsigt.

Dom försöker normalisera pedofili, det va nån som tyckte man gör illa pedofilernas känslor när man kallar dom för det dom är, pedofiler, och istället vill dom bli kallade "sexualy minor attracted person" eller liknande, mins inte exakta citatet.

Eddit:

Vet någon när den sidan skapades? Det är alltså vår legendariska höjdopparen Patrick Sjöbberg som ligger bakom sidan? Hur som helst vågat att göra något sånt otroligt bra. Jag ögnade lite på sidan, tänte direkt varför det är just så många "Jannar" som är pedofiler? Tömmar-Janne är en vidrig person.

Ska ni som donerar pengar, donera till såna sidor som dumpen som verkligen åstadkommer något stort. Inte till någon pedofil som driver hatforumet flashback. En sån sida som hatforumet flashback kan alla starta och driva. Inget speciellt men kliva fram och konfrontera pedofiler är inte något alla vågar göra. Har redan skänt en slant till dumpen och kommer göra det månadsvis. Inte till någon pedofil som driver hatforumet flashback och försvarar pedofiler!

Kanske av den här anledningen.

Någon från hatforumet skrev att det skrivs att Janne är pedofil, finns det bevis på att han är pedofil? Finns det bevis på att han inte är pedofil?

Janne har sålt förbjudna filmer på sitt hatforum, ni förstår vad jag menar med förbjudna filmer.

Janne driver en porrsida, för dom som inte vet vad porr är är det sex, fullt med reklam.Men det är så klart inte för pengarnas skull utan för yttrandefrihetens skull.

Men det märkliga är det här som Janne skrev,

En parafili definieras enligt DSM V som ett starkt och varaktigt sexuellt tändningsmönster som är inriktat på något annat än konventionellt samlag och som utövas mellan samtyckande vuxna. En parafil störning däremot definieras som en parafili som orsakar lidande eller funktionsnedsättning hos individen, eller som leder till att andra i individens omgivning skadas.

Vi gör m.a.o. en skillnad på parafilier som fetischism och sadomasochism som är socialt accepterade, och exempelvis pedofili. Jag tycker personligen att ordet 'störning' i detta sammanhang är olyckligt, men tror samtidigt inte att det är till någon större hjälp att börja använda termer som inte existerar.

Vi vill helst ha namn som inte är negativt värdeladdade, men i det aktuella fallet så verkar det inte finnas några andra namn. Målsättningen är att ha en seriös och saklig debatt inom områden som sällan eller aldrig diskuteras på andra platser, med undantag för möjligheten att framföra åsikter som är socialt accepterade. Men Flashbacks målsättning har alltid varit att man även ska kunna diskutera känsliga ämnen. vilket då förutsätter att även avvikande åsikter ska kunna framföras.

Snubben har skrivit en uppsatts om parafile/pedofili. Janne skulle kunna bli en bra sexolog som han kunde höra pedofila patienter, en sån sjuk människa som är så djupt insatt i ämnet får mig tappa skallen.

Vill inte länka till det, det är för smutsigt.

Dom försöker normalisera pedofili, det va nån som tyckte man gör illa pedofilernas känslor när man kallar dom för det dom är, pedofiler, och istället vill dom bli kallade "sexualy minor attracted person" eller liknande, mins inte exakta citatet.

Eddit:
Det är just pedofiler som försöker normalisera detta vidriga beteendet. Varför tror du Jan Axelsson skrev detta fetmarkerade på okolls inlägg?

Så säg turtle, vem är Jan Axelsson som tycker det? Är det inte svårt att se igenom vad han egentligen är för något?

Det är just pedofiler som försöker normalisera detta vidriga beteendet. Varför tror du Jan Axelsson skrev detta fetmarkerade på okolls inlägg?

Så säg turtle, vem är Jan Axelsson som tycker det? Är det inte svårt att se igenom vad han egentligen är för något?
Tror inte det är bara pedofilerna dock, dom får hjälp av dom som vill sabotera och ta över våra länder. Det är samma med hbtq skiten, dom får stöd för att sprida. Eller alla reklamer med vita tjejer och svarta män osv. Demoralisering av samhället.

Tror inte det är bara pedofilerna dock, dom får hjälp av dom som vill sabotera och ta över våra länder. Det är samma med hbtq skiten, dom får stöd för att sprida. Eller alla reklamer med vita tjejer och svarta män osv. Demoralisering av samhället.

Hur som helst ska vi inte vara på deras sida vem det än är, jag bryr mig inte så mycket om dom. Jag bryr mig om den som driver Sveriges största ökända forum. Jag skulle vilja ha Svar på varför Janne Axelsson tycker detta: Jag tycker personligen att ordet 'störning' i detta sammanhang är olyckligt, men tror samtidigt inte att det är till någon större hjälp.

Läste igår alla trådar på dumpen igår när jag såg sidan här. Ger medhåll till Slaktaren att en sida som dumpen behöver stöd, ekonomiskt stöd. Inte varje dag någon vågar konfrontera pedofiler som dumpen gör. En sida som Friaordet eller hatforumet flashback går alltid ordna. Inget märvärdigt så eller att donera till en skitsida som flashback. Vill pedofilen Janne ha kvar sitt forum kan han börja med att stå för den lilla kostnaden själv. Börja spendera dina miljoner på ditt forum pedofil Janne.

Hur som helst ska vi inte vara på deras sida vem det än är, jag bryr mig inte så mycket om dom. Jag bryr mig om den som driver Sveriges största ökända forum. Jag skulle vilja ha Svar på varför Janne Axelsson tycker detta: Jag tycker personligen att ordet 'störning' i detta sammanhang är olyckligt, men tror samtidigt inte att det är till någon större hjälp.
Vad tycker han är passande för honom då? Det är frågan hur han vill att han ska anses.

Alla pedofiler som avslöjats på dumpen borde skickas till Ukraina för att kriga.

Aftonbladet är ledsna över att en pedofil tog sitt liv.

En man har tagit sitt liv sedan han hängts ut som pedofil på sajten Dumpen.

Före detta höjdhoppsstjärnan Patrik Sjöberg, sajtens frontfigur, tycker inte han har något ansvar för händelsen.

– Det är alltid tragiskt att någon tar sitt liv, men vi gör det här för att hjälpa barn.

Dumpen förhindrade att ett barn kunde ha råkat illa ut.

Istället för att berömma Dumpen klankar dom på Patrik och Dumpen. Det är Aftonbladet som gör det. Så sjukt bra är Aftonbladets journalistik.

Flashbackmedlemmar hotar admins på Dumpen.se

En sak som man INTE ska ge sig på är att sätta käppar gäddornas hjul om man vill leva ett lugnt och fridfullt liv, den saken är klar.

Som ett led i att skydda mig och min familj, så har vi flyttat och fått ett sekretesskydd.
Med orsak av detta så står det just nu “personuppgift skyddad” på Dumpens Swish.

Vår kassör jobbar på för att få fram en bank med bra villkor. När det är ordnat så kommer vi alltså att ha ett 123 nummer precis som andra föreningar men just nu står det alltså “personuppgift skyddad”

Anledningen till sekretesskyddet är inte de tomma hot från töntar som visar muskler bakom tangentbordet som ni ser i bild. Tveklöst väcker det dock ont blod när gäddorna ser sina gelikar exponeras en efter en, alltså är detta nödvändigt.

Vi har dessutom satt upp ett vitt arkiv. Arkivet innehåller en lista på namn som kommer att ta över Dumpen om någonting skulle hända oss.

Att ge upp är inte ett alternativ.
Alltså kör vi på..

Är det andra självmordet som dumpen frambringat?

Man tog sitt liv efter Dumpens konfrontation​

??????????

Pedofiljägarsajten Dumpen skakas av ekonomiska problem.

Nu ligger sajten ute till tvångsförsäljning hos Kronofogden.

Orsaken är den ansvarige utgivaren Sara Nilssons privata skulder – då både domänen och företagets Swishkonto står registrerat på henne.

– Jag håller på att lösa skulderna nu, säger Sara Nilsson.

Vad kommer nu hända? Kan vi rädda dumpen?

Senast ändrad:
Topp