dumpen.se som hänger ut pedofiler

Jag sympatiserar inte längre med Patrik och Sara. Tappat min respekt för dom båda nu. Jag understryker att jag hatar pedofiler allra mest i hela mitt liv och det finns inget värre än pedofiler och dom som försvarar pedofiler som vill få dom komma till tals för dom som vill att pedofiler ska komma till tals är själva pedofiler men till saken.

För några veckor sen åkte Patrik och Sara till Arlanda till en man som raggade ett barn. Han hade ett ställe på Arlanda. Men in klankar Patrik och Sara utan att fått tillstånd att gå in hur dom vill. Varifrån får dom modet att bete sig så som dom gör? Den mannen var ute efter barn det köper jag men han träffade aldrig ett barn och visade en påse som innehöll vitt pulver. Då vi ingen vet vad innehållet är kan mannen säga precis vad som helst och så är det men när Sara säger emot mannen och säger jo det där är knark. Det gör mig så jävla arg att Patrik och Sara är ute efter att bara sätta dit personer för sin egen vinning. Nu den här killen som säger att han är 21 år. Patrik frågar hur gammal han är och han säger 21 år och patrik svarar du är äldre. Killen säger till Patrik hur vet du att jag är äldre än 21 år? Patrik och Sara är ute efter att bara får credd. Det är ju bra att dom motarbertar pedofiler men ibland eller många gånger går dom över gränsen och jag är rädd att det någon gång kommer sluta illa för någon av dom två och då kan jag inte tycka synd alls. Allt måste ha en gräns. Den där utlänningen som håll på gå in i porten men som Sara och Patrik hann i kapp. Klart han förnekar att han skulle träffa barn och börjar springa och Sara skriker efter han du är här för att våldta ett barn. Vadå våldta ett barn? Hur vet du det Sara?

Jag sympatiserar inte längre med Patrik och Sara. Tappat min respekt för dom båda nu. Jag understryker att jag hatar pedofiler allra mest i hela mitt liv och det finns inget värre än pedofiler och dom som försvarar pedofiler som vill få dom komma till tals för dom som vill att pedofiler ska komma till tals är själva pedofiler men till saken.

För några veckor sen åkte Patrik och Sara till Arlanda till en man som raggade ett barn. Han hade ett ställe på Arlanda. Men in klankar Patrik och Sara utan att fått tillstånd att gå in hur dom vill. Varifrån får dom modet att bete sig så som dom gör? Den mannen var ute efter barn det köper jag men han träffade aldrig ett barn och visade en påse som innehöll vitt pulver. Då vi ingen vet vad innehållet är kan mannen säga precis vad som helst och så är det men när Sara säger emot mannen och säger jo det där är knark. Det gör mig så jävla arg att Patrik och Sara är ute efter att bara sätta dit personer för sin egen vinning. Nu den här killen som säger att han är 21 år. Patrik frågar hur gammal han är och han säger 21 år och patrik svarar du är äldre. Killen säger till Patrik hur vet du att jag är äldre än 21 år? Patrik och Sara är ute efter att bara får credd. Det är ju bra att dom motarbertar pedofiler men ibland eller många gånger går dom över gränsen och jag är rädd att det någon gång kommer sluta illa för någon av dom två och då kan jag inte tycka synd alls. Allt måste ha en gräns. Den där utlänningen som håll på gå in i porten men som Sara och Patrik hann i kapp. Klart han förnekar att han skulle träffa barn och börjar springa och Sara skriker efter han du är här för att våldta ett barn. Vadå våldta ett barn? Hur vet du det Sara?
Vad irrar du om nu? Mannen var där för att träffa och ha sex med ett barn, det fattar ju vi alla?? Och vad för pulver brukar man ha i små plastpåsar?

Jag har besökt Dumpen en gång och det är när det blev känt. Jag klarar inte av att läsa eller se på äckliga vidriga horungar som vill ha sexuell umgänge med barn. Jag säger inte att Dumpen är bra eller dåligt men jag tar inte dom seriöst. Dom som står bakom Dumpen är bara ute efter uppmärksamhet. Om dom hade gjort en djupare undersökning skulle dom snart inse att att dom inte behöver leta så djupt i skogarna. Den största PEDOFILEN är han som äger och driver FLASHBACK och som heter JAN AXELSSON. Jag kan påminna er vad den där PEDOFILEN JAN AXELSSON skrev om barn och pedofili.

Forumet "Parafila störningar" är till för diskussioner om "störningar av sexuell preferens", och gör en skillnad på "parafilier' och 'parafila störningar' (Paraphilic Disorders).

"Störningar som inkluderar återkommande, intensiva sexuella fantasier, sexuella begär eller beteenden som ofta involverar icke-mänskliga objekt, personligt lidande, lidande för partner, barn eller andra icke samtyckande partner."

Ett ämne som efebofili ("vuxen persons erotiska dragning till ungdomar i övre tonåren") är inte någon parafil störning, och kommer därför inte att diskuteras i "Parafila störningar". Samtidigt så finns det andra områden som inte tidigare diskuterades i "Pedofili, hebefili och efebofili", men som kommer att flyttas till "Parafila störningar". Exempelvis nekrofili ("sexuell dragning till lik") och zoofili ("sexuellt umgänge med djur, oftast husdjur eller sällskapsdjur").
En parafili definieras enligt DSM V som ett starkt och varaktigt sexuellt tändningsmönster som är inriktat på något annat än konventionellt samlag och som utövas mellan samtyckande vuxna. En parafil störning däremot definieras som en parafili som orsakar lidande eller funktionsnedsättning hos individen, eller som leder till att andra i individens omgivning skadas.

Vi gör m.a.o. en skillnad på parafilier som fetischism och sadomasochism som är socialt accepterade, och exempelvis pedofili. Jag tycker personligen att ordet 'störning' i detta sammanhang är olyckligt, men tror samtidigt inte att det är till någon större hjälp att börja använda termer som inte existerar.

Vi vill helst ha namn som inte är negativt värdeladdade, men i det aktuella fallet så verkar det inte finnas några andra namn. Målsättningen är att ha en seriös och saklig debatt inom områden som sällan eller aldrig diskuteras på andra platser, med undantag för möjligheten att framföra åsikter som är socialt accepterade. Men Flashbacks målsättning har alltid varit att man även ska kunna diskutera känsliga ämnen. vilket då förutsätter att även avvikande åsikter ska kunna framföras.
Skulle dom som står bakom Dumpen vara seriösa skulle dom ifrågasätta PEDOFILEN JAN AXELSSON eller skriva om det här hur pedofilen JAN AXELSSON tycker att det är olyckligt att ordet störning i detta sammanhang.

Den polisanställde gick i Dumpens fälla när han bokade in en sexträff med en påhittad 14-årig pojke, enligt misstankarna.

Inför mötet granskade han mötesplatsen genom polisens övervakningskameror.

Nu åtalas han för grovt dataintrång och grovt tjänstefel.

Sitter bakom disk och löser sexbrott mot barn på dagen och letar unga pojkar på kvällen för att knulla?

sug min kuk

Den kontroversiella sajten Dumpen, som drivs av Patrik Sjöberg och Sara Nilsson, har i flera år jagat och hängt ut personer som stämt träff med barn för att ha sex. Nu har en man i 30-årsåldern, som hängdes ut av Dumpen tidigare i år, som första utpekad valt att gå vidare med ett civilt mål gällande grovt förtal riktad mot Sara Nilsson, genom att väcka enskilt åtal, skriver ETC.

Början på slutet för Dumpen?

Sen har vi ägaren till Flashback Jan Axelsson som är pedofil men Dumpen skrivet inget om Jan Axelsson. Man undrar varför? Har Jan Axelsson mutat Dumpen?

Sen har vi ägaren till Flashback Jan Axelsson som är pedofil men Dumpen skrivet inget om Jan Axelsson. Man undrar varför? Har Jan Axelsson mutat Dumpen?
Skulle gissa att det är för att han inte har sexchattat med Dumpens barnkonton.

Topp