Elon Musk vs Mark Zuckerberg kommer slåss

vemvardet

Medlem
Reg
16 Nov 2021
Nu är det klart att Elon Musk och Mark Zuckerberg kommer fightas. Matchen kommer sändas live på Elons plattform X och allt pengar som kommer dras in kommer gå till krigsveteraner. Men vem ska man heja på? :unsure:

Nu är det klart att Elon Musk och Mark Zuckerberg kommer fightas. Matchen kommer sändas live på Elons plattform X och allt pengar som kommer dras in kommer gå till krigsveteraner. Men vem ska man heja på? :unsure:

Hur mycket jag än ogillar Zuckerberg så ogillar jag Musk ännu mer. (Jag använder varken twitter/X eller någon av metas tjänster).
Jag tror också att Musk inte inser att han ger sig på en förvånansvärt vältränad Zuckerberg som redan har vunnit turneringar inom den kampsport han tränar.
har ett intressant perspektiv.

Hur mycket jag än ogillar Zuckerberg så ogillar jag Musk ännu mer. (Jag använder varken twitter/X eller någon av metas tjänster).
Jag tror också att Musk inte inser att han ger sig på en förvånansvärt vältränad Zuckerberg som redan har vunnit turneringar inom den kampsport han tränar.
har ett intressant perspektiv.

Zuckerberg är inte vältränad det är bara en hype som någon åsna började med. Jag lovar dig att dom turneringarna har har vunnit är nog köpta matcher. Killen har inte skills för kampsport. Jag vet inte om du har öga för kampsport men titta på hur han duckar och hur han sparkar.

Elon är äldre men tyngre. Får Elon in bara ett träff kommer Zuckerberg slockna.

Zuckerberg är inte vältränad det är bara en hype som någon åsna började med. Jag lovar dig att dom turneringarna har har vunnit är nog köpta matcher. Killen har inte skills för kampsport. Jag vet inte om du har öga för kampsport men titta på hur han duckar och hur han sparkar.

Elon är äldre men tyngre. Får Elon in bara ett träff kommer Zuckerberg slockna.

T.om. Tate bröderna har påpekat att Mark har visst försprång vad gäller träning. Sedan så är han bara blåbältare och då är tekniken aldrig perfekt.
Äldre är nackdel och tyngre beror på om det är muskler eller fett

T.om. Tate bröderna har påpekat att Mark har visst försprång vad gäller träning. Sedan så är han bara blåbältare och då är tekniken aldrig perfekt.
Äldre är nackdel och tyngre beror på om det är muskler eller fett
Vad vet bröderna Tate om det? Vad det gäller träning att Mark har försprång har du rätt men du klagar på att han är bara blåbältare men Elon inte ens har något bälte alls. Många mma-fighters har inte vältränad kropp. Titta på tungviktarna i UFC. Elons slag kommer alltid vara tyngre om det är fett eller muskler kvittar.

Men nu har Elon själv sagt att det kommer bli av.

The fight will be managed by my and Zuck’s foundations (not UFC).Livestream will be on this platform and Meta. Everything in camera frame will be ancient Rome, so nothing modern at all.I spoke to the PM of Italy and Minister of Culture. They have agreed on an epic location.

Topp