En ny generation av svenskar kommer rösta bort invandrare i framtiden

David

Medlem
Reg
9 Aug 2022
Det växer upp en en helt ny generation av svenskar som växer upp i våldsdåd som mord och sprängningar. en generationen som växer upp är inte som den generationen som växte upp på 90 talet då svenska MC-gäng skjöt och dödade varandra. Nu ser nya generationen bara invandrare som ägnar sig åt grova våldsbrott.

Lyckas politikerna inte vända på det här är det inte många år kvar till invandrare får packa sitt pack och lämna i Sverige för gott.

Det växer upp en en helt ny generation av svenskar som växer upp i våldsdåd som mord och sprängningar. en generationen som växer upp är inte som den generationen som växte upp på 90 talet då svenska MC-gäng skjöt och dödade varandra. Nu ser nya generationen bara invandrare som ägnar sig åt grova våldsbrott.

Lyckas politikerna inte vända på det här är det inte många år kvar till invandrare får packa sitt pack och lämna i Sverige för gott.
Kanske vad politikerna vill och väntar på?

Fortsätter det i den här takten kommer det bli så. Klättrar upp med stege in i någons hem och söka tröst för att man har flytt från ett annat land för att det är krig? Den retoriken fungerar inte längre.

Tyvärr är det långt från säkert att det någonsin kommer att inträffa. Ska det hända ska svenska folket vara mäktigare än den nya ordningen i Sverige som bara rullar på och har gjort så sedan 1980-talet. Det är ju värre än någonsin, Sverige blir allt mindre svenskt därför att svenskarna som andel av befolkningen bara blir allt mindre.

Tyvärr är det långt från säkert att det någonsin kommer att inträffa. Ska det hända ska svenska folket vara mäktigare än den nya ordningen i Sverige som bara rullar på och har gjort så sedan 1980-talet. Det är ju värre än någonsin, Sverige blir allt mindre svenskt därför att svenskarna som andel av befolkningen bara blir allt mindre.
Det är en överdrift.
Dessutom, om alla invandrare fick lämna Sverige skulle många bli utan sin fru eller man. Barn skulle förlora en av sina föräldrar osv. Konsekvenserna av sådan politik skulle bli enormt negativt. Det räcker med att visa ut tunga brottslingar.

Det är en överdrift.
Dessutom, om alla invandrare fick lämna Sverige skulle många bli utan sin fru eller man. Barn skulle förlora en av sina föräldrar osv. Konsekvenserna av sådan politik skulle bli enormt negativt. Det räcker med att visa ut tunga brottslingar.

Fast konsekvensen av nuvarande ordning är en nationell katastrof och det är ingen överdrift. Asylrätten måste bort och migrationsverket läggas ned och alla som jobbar där får sparken eller omplaceras någonstans till andra myndigheter och hoppas att de gör någon nytta där.

Fast konsekvensen av nuvarande ordning är en nationell katastrof och det är ingen överdrift. Asylrätten måste bort och migrationsverket läggas ned och alla som jobbar där får sparken eller omplaceras någonstans till andra myndigheter och hoppas att de gör någon nytta där.
Håller inte med alls på någon punkt här.

Håller inte med alls på någon punkt här.

Är du blatte då? Eller den hycklande svensken i vanlig ordning, som låter sådär men bor så svenskt han bara kan? Du är den hala typen som vet att du är fel ute men inte ger några raka svar. Av någon anledning är massinvandringen i dina ögon ingen svensk katastrof. Intressant, för vad är den då? Ingenting särskilt? Eller är det en välsignelse? Ska jag alltså betrakta invasionen som en välsignelse?

Du är blatte eller svensken som sänker sitt eget land. Så nu vet jag två saker om dig. Du är klimat-mupp och du är massinvandringsivrare. Gud hjälpe svenskarna.

Är du blatte då? Eller den hycklande svensken i vanlig ordning, som låter sådär men bor så svenskt han bara kan? Du är den hala typen som vet att du är fel ute men inte ger några raka svar. Av någon anledning är massinvandringen i dina ögon ingen svensk katastrof. Intressant, för vad är den då? Ingenting särskilt? Eller är det en välsignelse? Ska jag alltså betrakta invasionen som en välsignelse?

Du är blatte eller svensken som sänker sitt eget land. Så nu vet jag två saker om dig. Du är klimat-mupp och du är massinvandringsivrare. Gud hjälpe svenskarna.
Nej, jag är vare sig invandrare eller klimat-mupp. Jag sitter på min kammare och läser på i de frågor som dyker upp på dagordningen. Jag fattar inga åsikter förrän jag satt mig in i problematiken. Flera av mina släktingar är invandrare, de flesta ingifta med barn mm.

Invandringen har gett Sverige mycket. Skulle alla invandrare lämna Sverige skulle vi hamna i en ekonomisk kris vi aldrig tidigare sett. Jag vill inte fördjupa mig i varför. Det räcker med att förstå att 1 miljon tomma lägenheter och flera miljoner tomma affärsytor inte bådar något gott. Till detta kommer den produktion vi har idag skulle förlora ca 25% av sina anställda osv. Apoteken skulle i det närmaste bli helt tomma på anställda och sjukvården skulle tvingade att panikanställa folk mm.
När blir man Svensk? Född i Sverige? Född av en invandrare och en Svenska?

Men vi alla kan vara lugna, invandrarna i Sverige kommer inte att kastas ut. Inte bara för att det inte går utan mycket också därför att det inte finns något land att "kasta" dem till.

Jag är inte för massinvandring, vilket jag tror ingen är för. De invandrare som kommer de kommer själva utan att vi kan påverka det och de kommer därför de flytt från krig och förföljelser. Det är ingen som "tar hit" flyktingar, de kommer alltså helt själva.

Det är lätt att spela tuff och bara säga "släng ut dem" när man själv inte får stå för följderna. Så uttrycker sig ofta de mesta korkade individerna eller de med en sådan agenda som exempelvis nazister eller nyssnazister.

Nej, jag är vare sig invandrare eller klimat-mupp. Jag sitter på min kammare och läser på i de frågor som dyker upp på dagordningen. Jag fattar inga åsikter förrän jag satt mig in i problematiken. Flera av mina släktingar är invandrare, de flesta ingifta med barn mm.

Invandringen har gett Sverige mycket. Skulle alla invandrare lämna Sverige skulle vi hamna i en ekonomisk kris vi aldrig tidigare sett. Jag vill inte fördjupa mig i varför. Det räcker med att förstå att 1 miljon tomma lägenheter och flera miljoner tomma affärsytor inte bådar något gott. Till detta kommer den produktion vi har idag skulle förlora ca 25% av sina anställda osv. Apoteken skulle i det närmaste bli helt tomma på anställda och sjukvården skulle tvingade att panikanställa folk mm.

Men vi alla kan vara lugna, invandrarna i Sverige kommer inte att kastas ut. Inte bara för att det inte går utan mycket också därför att det inte finns något land att "kasta" dem till.

Jag är inte för massinvandring, vilket jag tror ingen är för. De invandrare som kommer de kommer själva utan att vi kan påverka det och de kommer därför de flytt från krig och förföljelser. Det är ingen som "tar hit" flyktingar, de kommer alltså helt själva.

Det är lätt att spela tuff och bara säga "släng ut dem" när man själv inte får stå för följderna. Så uttrycker sig ofta de mesta korkade individerna eller de med en sådan agenda som exempelvis nazister eller nyssnazister.

Jo du är visst klimatmupp. Såhär skriver du ju i tråden "Vad händer med vädret?": "
Jag gillar inte miljöaktivister som kramar trän och limmar fast sig på vägar. De gör ingen nytta de bara retar folket.
Men snittvärmen ökar hela tiden pga våra CO2-utsläpp så något måste göras och mycket görs." När man skriver som du gör kan man inte vara mer klimat-mupp.

"Invandringen har gett Sverige mycket". I individuella fall kan parbildningar bildas men det sker inte särskilt ofta, förutom i din släkt då.

Ett av dina argument är alltså att istället för att dra nytta av miljonprogrammet så stoppade man in 3 miljoner utlänningar där istället. Utländska enklaver på svenska mark, där brottsligheten är hög och där det skapas grogrund för militant islam. Då blir det monokultur där istället för den svenska. Ja jag kan ana att sossar, folkpartister, miljöpartister och liknande argumenterar så.

Ni tycker det är bra att ha skjutit bopriserna i höjden. Det är också en konsekvens av det där.

När man blir svensk? Det beror på generna. Har man inte dessa är man aldrig en svensk. Adopterade måste ges undantag för men helt klart, då är det en social konstruktion. Din typ vill tvinga på det svenska folket sociala konstruktioner. I dina ögon är alla invandrade araber svenskar. Det är ju inte bara absurt, det är en fånig föreställning också.

Du är en riktig sverige-marodör du. En landsförrädare. Vad röstar du på? VAR BOR DU? För hur mycket hycklar du?

Massinvandring gäller, den "som du är mot". Jaså. Varför är du inte för det jag är för då? Ett slopande av asylrätten och en nedläggning av migrationsverket.

Som sagt ett slopande av asylrätten och en nedläggning av migrationsverket, för att stoppa invasionen av Sverige. För svenskarnas skull. Fast det skulle nog inte räcka till.

"Men snittvärmen ökar hela tiden pga våra CO2-utsläpp så något måste göras och mycket görs." När man skriver som du gör kan man inte vara mer klimat-mupp.
OK, man är alltså en klimatmupp om man säger att värmen ökar när värmen ökar.
I så fall är jag hellre det än en person som är så jävla pantad att han säger att värmen inte ökar när den ökar.

Vilken av dem är du?

OK, man är alltså en klimatmupp om man säger att värmen ökar när värmen ökar.
I så fall är jag hellre det än en person som är så jävla pantad att han säger att värmen inte ökar när den ökar.

Vilken av dem är du?

Med tanke på tråden ska inte det där bli en huvudlinje. Det tar vi i väder-tråden. Det här är det relevanta som du inte svarar på:

"När man "blir svensk"? Det beror på generna. Har man inte dessa är man aldrig en svensk. Adopterade måste ges undantag för men helt klart, då är det en social konstruktion. Din typ vill tvinga på det svenska folket sociala konstruktioner. I dina ögon är alla invandrade araber svenskar. Det är ju inte bara absurt, det är en fånig föreställning också.

Du är en riktig sverige-marodör du. En landsförrädare. Vad röstar du på? VAR BOR DU? För hur mycket hycklar du?

Massinvandring gäller, den "som du är mot". Jaså. Varför är du inte för det jag är för då? Ett slopande av asylrätten och en nedläggning av migrationsverket."

Med tanke på tråden ska inte det där bli en huvudlinje. Det tar vi i väder-tråden. Det här är det relevanta som du inte svarar på:

"När man "blir svensk"? Det beror på generna. Har man inte dessa är man aldrig en svensk. Adopterade måste ges undantag för men helt klart, då är det en social konstruktion. Din typ vill tvinga på det svenska folket sociala konstruktioner. I dina ögon är alla invandrade araber svenskar. Det är ju inte bara absurt, det är en fånig föreställning också.

Massinvandring gäller, den "som du är mot". Jaså. Varför är du inte för det jag är för då? Ett slopande av asylrätten och en nedläggning av migrationsverket."
Jag läser inte längre vad du skriver.
De viktigaste egenskapen en människa kan ha är gentemot andra är empati och ödmjukhet. Dessutom skall man aldrig döma andra efter värstingarna. Värstingar i en folkgrupp är alltid i en mycket liten minoritet.

Jag läser inte längre vad du skriver.
De viktigaste egenskapen en människa kan ha är gentemot andra är empati och ödmjukhet. Dessutom skall man aldrig döma andra efter värstingarna. Värstingar i en folkgrupp är alltid i en mycket liten minoritet.

Nej du läser inte för att vi är fiender i den här frågan (på Flashback slutade jag läsa all skit från NATO-råttorna). Frågan är vad du är för en konstig djävel. Man har helt otroligt svårt att tro att man har med folkpartister att göra på riktigt.

Din flickvän är kanske invandrare och du vet inte hur du ska ta avstånd från invandringen och ändå kunna få sex. Eller så är din flickvän en vanlig tragisk svensk och du har samma problem.

Du är en djävla dåre. Är det där ert knep, att framstå som "empatiska" och "ödmjuka" (skitprat) och sedan hävda att det är man inte när man faktiskt vill ha stängda gränser och ett slut på övertagandet av Sverige av andra folk. Ju fler invandrarna blir desto mindre ödmjukhet från deras sida och mindre empati till oss. Tro inte en sekund på att jag betraktar dig som en god människa, din pk-djävel. Du är bara typiskt pk och till det hör att vara självgod och peka finger åt andra, samtidigt som man förstör sitt eget land. Något viktigt att lägga till är att ska man bevara sitt land och sin nation och kultur så duger det inte att bjuda in invandrarmassor som ska dra nytta av detsamma. Alla länder som fortfarande har en strikt reglerad invandring har det av goda anledningar, som Island för att ta ett exempel.

Här har du förresten fler att känna "empati" för, din idiot. Migranterna som invaderar Lampedusa. Men du kan väl åka ned dit och påminna om fördelarna för oss med att migranterna invaderar.

Senast ändrad:
Sverige krackelerar, New York och Lampedusa och Storbritannien krackelerar. Det blir bara sämre - det här är kollapsen - och till slut behöver man inte bry sig om pk-miffona. De kan säga vad som helst men nuvarande system har ändå nått vägs ände.

Och i det kan man väl ändå finna en viss framtidstro trots allt.

Topp