En ny generation av svenskar kommer rösta bort invandrare i framtiden

Får jag lägga till, för det stör som fan och man ska ha fått nog av det för länge sedan: pk-folket är inte "empatiska". De drar social och ekonomisk nytta av att vara pk och medlöpare. Det är något helt annat det än att vara "empatiska". Snarare är de väl empatilösa mot sitt eget land och sitt eget folk. fy fan, det är djävligt magstarkt att hävda att man är "empatiskt lagd" när man är ute efter fördelar åt sig själv.

Nej du läser inte för att vi är fiender i den här frågan (på Flashback slutade jag läsa all skit från NATO-råttorna). Frågan är vad du är för en konstig djävel. Man har helt otroligt svårt att tro att man har med folkpartister att göra på riktigt.

Din flickvän är kanske invandrare och du vet inte hur du ska ta avstånd från invandringen och ändå kunna få sex. Eller så är din flickvän en vanlig tragisk svensk och du har samma problem.

Du är en djävla dåre. Är det där ert knep, att framstå som "empatiska" och "ödmjuka" (skitprat) och sedan hävda att det är man inte när man faktiskt vill ha stängda gränser och ett slut på övertagandet av Sverige av andra folk. Ju fler invandrarna blir desto mindre ödmjukhet från deras sida och mindre empati till oss. Tro inte en sekund på att jag betraktar dig som en god människa, din pk-djävel. Du är bara typiskt pk och till det hör att vara självgod och peka finger åt andra, samtidigt som man förstör sitt eget land. Något viktigt att lägga till är att ska man bevara sitt land och sin nation och kultur så duger det inte att bjuda in invandrarmassor som ska dra nytta av detsamma. Alla länder som fortfarande har en strikt reglerad invandring har det av goda anledningar, som Island för att ta ett exempel.

Här har du förresten fler att känna "empati" för, din idiot. Migranterna som invaderar Lampedusa. Men du kan väl åka ned dit och påminna om fördelarna för oss med att migranterna invaderar.

Jag gillar dig ändå, puss, puss!

Tyvärr är det långt från säkert att det någonsin kommer att inträffa. Ska det hända ska svenska folket vara mäktigare än den nya ordningen i Sverige som bara rullar på och har gjort så sedan 1980-talet. Det är ju värre än någonsin, Sverige blir allt mindre svenskt därför att svenskarna som andel av befolkningen bara blir allt mindre.
Invandrare utgör ca 15 procent av Sveriges befolkning. Om du tycker att svenskar är mindre i andel så har du lite svårt med matte.

Invandrare utgör ca 15 procent av Sveriges befolkning. Om du tycker att svenskar är mindre i andel så har du lite svårt med matte.

Ytterligare någon idiot i farten. Jag antar att du menar utrikes födda. Då är bara 15%-enheter utrikes födda fler än alla icke-svenskar på 1980-talets slut som då uppgick till 10% av befolkningen på 8,5 miljoner. Alltså svenskarnas andel av Sveriges befolkning 1989 var 7,650,000. Där står vi på ett ungefär och stampar än idag samtidigt som befolkningen tagit sig ett kliv upp till 10,5 miljoner. Nästan 3 miljoner av Sveriges medborgare är inte svenskar och dessa har sitt ursprung framförallt i Afrika, i mellanöstern och i Asien. Det här är människor som ytterst sällan assimilerar sig (och tur är väl det med tanke på hur många de är. Den svenska smältdegeln låter vänta på sig).

Ytterligare någon idiot i farten. Jag antar att du menar utrikes födda. Då är bara 15%-enheter utrikes födda fler än alla icke-svenskar på 1980-talets slut som då uppgick till 10% av befolkningen på 8,5 miljoner. Alltså svenskarnas andel av Sveriges befolkning 1989 var 7,650,000. Där står vi på ett ungefär och stampar än idag samtidigt som befolkningen tagit sig ett kliv upp till 10,5 miljoner. Nästan 3 miljoner av Sveriges medborgare är inte svenskar och dessa har sitt ursprung framförallt i Afrika, i mellanöstern och i Asien. Det här är människor som ytterst sällan assimilerar sig (och tur är väl det med tanke på hur många de är. Den svenska smältdegeln låter vänta på sig).
De flesta låter sig bli och vill bli som oss. Ingifte ökar och blir mer och mer.
Svenska kvinnor har haft en nativitet på 2,1 i flera år (har sjunkit sista året). Utlandsfödda kvinnor har en lägre nativitet. Det betyder att de som invandrat till Sverige aldrig kan växa ikapp oss i antal.
Om ingen Svensk utvandrat sedan mitten av 1800-talet hade vi nu varit ca 18,5 miljoner invånare. Vi är alltså inte dåliga själva på att utvandra får vårt land.

Hur många människor utvandrade från Sverige mellan åren 1860 och 1930?
Mellan åren 1830-1930 emigrerade omkring 1,3 miljoner människor från Sverige, varav 1 miljon till USA. Men många av dem som utvandrade återvände så småningom till Sverige. Sammanlagt innebar emigrationen en nettoförlust av ca 1 miljon människor för Sveriges del, varav en stor del var unga människor i fruktbar ålder.
Sverige hade vid den här tiden en folkmängd på ca 5,5 miljoner invånare, varav mer än en femtedel befann sig i USA.

Nej, jag är vare sig invandrare eller klimat-mupp. Jag sitter på min kammare och läser på i de frågor som dyker upp på dagordningen. Jag fattar inga åsikter förrän jag satt mig in i problematiken. Flera av mina släktingar är invandrare, de flesta ingifta med barn mm.

Invandringen har gett Sverige mycket. Skulle alla invandrare lämna Sverige skulle vi hamna i en ekonomisk kris vi aldrig tidigare sett. Jag vill inte fördjupa mig i varför. Det räcker med att förstå att 1 miljon tomma lägenheter och flera miljoner tomma affärsytor inte bådar något gott. Till detta kommer den produktion vi har idag skulle förlora ca 25% av sina anställda osv. Apoteken skulle i det närmaste bli helt tomma på anställda och sjukvården skulle tvingade att panikanställa folk mm.
När blir man Svensk? Född i Sverige? Född av en invandrare och en Svenska?

Men vi alla kan vara lugna, invandrarna i Sverige kommer inte att kastas ut. Inte bara för att det inte går utan mycket också därför att det inte finns något land att "kasta" dem till.

Jag är inte för massinvandring, vilket jag tror ingen är för. De invandrare som kommer de kommer själva utan att vi kan påverka det och de kommer därför de flytt från krig och förföljelser. Det är ingen som "tar hit" flyktingar, de kommer alltså helt själva.

Det är lätt att spela tuff och bara säga "släng ut dem" när man själv inte får stå för följderna. Så uttrycker sig ofta de mesta korkade individerna eller de med en sådan agenda som exempelvis nazister eller nyssnazister.

Vad är det här för djävla skit? "De invandrare som kommer de kommer själva utan att vi kan påverka det". Klart vi kan! Vi tar bort asylrätten och lägger ned migrationsverket så har vi löst det hela med MIGRANTERNA. Du skriver "flyktingar". Tecknen är verkligen dessa att du är babbe och inte svensk.

Vad är det här för djävla skit? "De invandrare som kommer de kommer själva utan att vi kan påverka det". Klart vi kan! Vi tar bort asylrätten och lägger ned migrationsverket så har vi löst det hela med MIGRANTERNA. Du skriver "flyktingar". Tecknen är verkligen dessa att du är babbe och inte svensk.
Nej, jag är Svensk och har inget emot invandrare. De tillför mycket, både kulturellt och ekonomiskt. Jag är gift med en invandrare och en del av mina syskon är gifta med invandrare. Fler och fler blandar sig med invandrare. Om några generationer kan man knappt inte se var folk kommer ifrån.

Det är inte så lätt att stoppa apatiska flyktingar som flyr för sina liv där själva flykten också tar liv. När de kommer till Sverige så måste de hanteras enligt FN's regelverk. De har bla rätt att få sin sak prövad osv.
Stänga gränserna för dem är inget alternativ. Hur skulle det se ut om de exempelvis måste tillbaka till Danmark, vad skulle Danmark säga om vårt agerande? DEt finns hur många problem som helst i att stoppa flyktingar, det är inte så enkelt som att lägga ner migrationsverket.

Nej, jag är Svensk och har inget emot invandrare. De tillför mycket, både kulturellt och ekonomiskt. Jag är gift med en invandrare och en del av mina syskon är gifta med invandrare. Fler och fler blandar sig med invandrare. Om några generationer kan man knappt inte se var folk kommer ifrån.

Det är inte så lätt att stoppa apatiska flyktingar som flyr för sina liv där själva flykten också tar liv. När de kommer till Sverige så måste de hanteras enligt FN's regelverk. De har bla rätt att få sin sak prövad osv.
Stänga gränserna för dem är inget alternativ. Hur skulle det se ut om de exempelvis måste tillbaka till Danmark, vad skulle Danmark säga om vårt agerande? DEt finns hur många problem som helst i att stoppa flyktingar, det är inte så enkelt som att lägga ner migrationsverket.

Vilka djävla fantasier du har. Det är bara babben som fantiserar som du gör och dina syfthistorier ska det vara slut med. Det är en säkerhetsfråga nu och sedan länge. "Stänga gränserna är inget alternativ". DIN DJÄVLA FITTA! För det är just det som ska till. Det gick ju före 1975.

Sverige är så in i helvete förstört just nu så det är obegripligt. Nu är det snart december och jul igen och som vit, svensk, västerlänning känner jag mig hotad. Snyggt ordnat av packet i Sveriges riksdag! Och de andra ovanifrån och vid sidan om. Bara sverigedemokraterna kommer undan med hedern i behåll. Resten får gärna sprängas i luften så att de får vad de förtjänar. Man skulle kunna tänka sig att hela bunten håller till i Sveriges riksdag och så blir kommer en rysk missil av kraftigare typ och spränger hela byggnaden i luften och packet förolyckas. Hellre dem än jag.

Du tillhör packet också. Ja som du är med och har förstört Sverige så önskar jag dig också all olycka det bara går att finna. Hotet mot liv och lem kommer från islam och Sverige är på väg att islamiseras och man tvingas att leva mitt i skiten.

Du, babben! Det är migranter som invaderar Sverige varje år och migrationen är invasionen och Sverige är förstört. Den största delen och längst fram har du de yngre männen. Babbar som du. Det är inga "apatiska" människor precis. Ni är inte välkomna här och bara ett fåtal av er har behövts här. det är liksom lite svårt att se er som "en resurs" när er närvaro här nu är hotet mot ens liv och lem.

Jesus vilket fall. FN och regelverk är ingenting som svensken eller Sverige behöver ta hänsyn till. Är det så just nu rent formellt ändrar man på regelverket sett till den egna säkerheten. Vi, inte du, ska inte gå rakt in i döden utan att inte ha gjort någonting för att förhindra det.

Senast ändrad:
Sportlaban, är det mig du kallar "babben"?
Kan du definiera vad det betyder?
Det skulle klä dig om du kunde hejda dig en aning när du skriver och framförallt, glöm inte ta dina piller.

Invandringen började inte 1975, den började efter kriget 1945. Innan det var det ingen som ville komma till Sverige som var ett av Europas fattigaste länder.
Invandringen till Sverige har varit en framgångssaga utan dess like.

3 av 10 är invandrare? Gör något åt saken då istället för att klaga din idiot.

Topp