Fan vad snyggt nytt utseende på forumet.

Roine.Blom

Medlem
Reg
11 Okt 2019
En liten energikick av att se det.

Inte så att jag kräver det varje dag, men det ger en förändring.

Jo, men jag undrar om admin tänkt ändra färger? Eller ska det förbli blått och vitt?

Den här pilen längst ner på högersida som man kan trycka på för att komma högst upp är nice.

0koll sa:
Den här pilen längst ner på högersida som man kan trycka på för att komma högst upp är nice.

Jag hörde att forumet kanske kommer att ändras en gång till, bara så ni vet.

turtle sa:
Jag hörde att forumet kanske kommer att ändras en gång till, bara så ni vet.

Baserat på IKEA, det svenskaste som finns? Bygg det själv men det saknas alltid några skruvar. Lagom och tack är andra svenska företeelser.

blueberry sa:
Baserat på IKEA, det svenskaste som finns? Bygg det själv men det saknas alltid några skruvar. Lagom och tack är andra svenska företeelser.

Ne baserat på vad admin sa, men det är bäst du frågar han om du vill veta mer, jag vet inte hur det blir.

:o Skrev en tråd, efter jag postade va jag som på ett helt annat forum. Skum känsla.

Om forumet skall växa krävs det förmodligen nytag. Utseendet håller inte som det är nu, krävs vassare utseende som tilltalar.
Jag menar inte att det är fult bara att det inte är tilltalande för flashback-generationen. My point!

sigge sa:
Om forumet skall växa krävs det förmodligen nytag. Utseendet håller inte som det är nu, krävs vassare utseende som tilltalar.
Jag menar inte att det är fult bara att det inte är tilltalande för flashback-generationen. My point!

Hur mycket skillnad kan det göra? Jag kan absolut piffa till forumet men om det inte blir fler medlemmar efter det är det bortkastat pengar. Jag anser att i huvudsak är det är diskussioner man är ute efter.

Administratör sa:
Hur mycket skillnad kan det göra? Jag kan absolut piffa till forumet men om det inte blir fler medlemmar efter det är det bortkastat pengar. Jag anser att i huvudsak är det är diskussioner man är ute efter.

Jo, så långt är det rätt men att "känna sig hemma" är väl så viktigt tycker jag men jag kan ha fel.

sigge sa:
Jo, så långt är det rätt men att "känna sig hemma" är väl så viktigt tycker jag men jag kan ha fel.

Jag förstår hur du tänker. Om de få medlemmarna vi har kan komma med åsikter om det ska jag göra mitt bästa.

Administratör sa:
Jag förstår hur du tänker. Om de få medlemmarna vi har kan komma med åsikter om det ska jag göra mitt bästa.
Ja, och av de få är det en som står för det mesta postandet. Det finns en del att göra för att locka fler medlemmar men kanske svårt att hitta rätt åtgärder bara.

Ändra nu inget igen, nu har man äntligen vant sig vid utseendet..

Det som borde göras är att skaffa en moderator eller två, som det är nu så är det fullständigt kaos i en eller tvås lekstuga, har svårt att se att nya medlemmar blir sugna på att ansluta när de ser hur t.ex turtle kan sabba vilken tråd som helst, helt obehindrat.

Administratör sa:

Jag håller med, om du ska lägga pengar på nått så gör det på att synas, medlemmar kommer inte magiskt börja hitta hit. Jag kan hjälpa med några hundralappar om det behövs.

Lustfylld sa:
Ändra nu inget igen, nu har man äntligen vant sig vid utseendet..

Det som borde göras är att skaffa en moderator eller två, som det är nu så är det fullständigt kaos i en eller tvås lekstuga, har svårt att se att nya medlemmar blir sugna på att ansluta när de ser hur t.ex turtle kan sabba vilken tråd som helst, helt obehindrat.

Tror inte någon tänker på hur ett forum ser ut, jag brukar ägna mestadels tid på kolozzeum och den ser ut som från 90-talet. viktiga funktioner som finns här finns inte på andra forum, Flashback saknar många funktioner som Friaordet har.

Topp