Fel på Försäkringkassans hemsida?

0koll

Medlem
Reg
9 Jan 2019
Jag ska söka ersättning och när jag går till logga in på mina sidor finns det några alternativ och ett alternativ för flyktingar. Dom alternativen som finns för mig går inte klicka på, mobilt bank-id, bank-id och Telia går inte klicka på, dom är blanka men Foreign e-ID går klicka och komma vidare. Andra som har samma problem?

Ja du hela Försäkringskassan ligger nere, jag är rädd för att de återanställt den odugliga Dan Eliason och att felet beror på detta.

Jag har gjort ytterligare kontroll sajten är nere för alla undrar bara om det beror på brakskiten Dan Eliason

Ja du hela Försäkringskassan ligger nere, jag är rädd för att de återanställt den odugliga Dan Eliason och att felet beror på detta.
Jag har gjort ytterligare kontroll sajten är nere för alla undrar bara om det beror på brakskiten Dan Eliason

Trodde att det var något med min webbläsare det var fel på eller anslutning men då ligger felet på dom. Vet du hur lång tid det brukar ta för dom ordna det igen? Deras tekniker borde felsöka redan nu?

Kan det vara IT-attack? Från Afton,

Nya it-problem hos polisen​

Ett större it-haveri slog på söndagen ut gränspolisens kontroller, numret 114 14 samt polisens system för att ta emot brottsanmälningar. Under eftermiddagen åtgärdades felet – men problemen återkom senare.

Under kvällen fick den som ringde växelnumret 114 14 meddelandet:

“Just nu upplever vi tekniska problem med telefonin, om möjligt kontakta oss senare, sade en förinspelad röst.

Den hänvisade också till hemsidan och nödnumret 112 vid akuta ärenden.

Då hade de tidigare problemen sagts vara lösta vid 14-tiden

Försäkringskassans hemsida ligger nere – igen​

Just nu går det inte att gå in på Försäkringskassans hemsida.

Även i går eftermiddag låg hemsidan nere på grund av tekniska problem.

Topp