Fettfrysning

chili

Medlem
Reg
31 Jan 2019
Inlägg
154
Tittade på ett proram igår kväll med Kkristian Luuk som han får följa upp några personer som genomgår fettfrysning. Två idrottande personer i elitnivå fick göra fettfrysning. Bara en behandlning gick de två personerna. En av medverkande personen minskade midjemåttet med 6 cm och den andra med 8 cm.

Efter att sett programmet tänker jag själv göra en fettfrysning. Känner ni någon som gjort fettfrysning?
 
2 idrottande personer i elitnivå? Låter inte som några som behöver bli av med fett? Behöver du bli av med fett? Du skulle ju cykla veternrundan. Tycker inte det låter som nån bra idé.
 
2 idrottande personer i elitnivå? Låter inte som några som behöver bli av med fett? Behöver du bli av med fett? Du skulle ju cykla veternrundan. Tycker inte det låter som nån bra idé.

Det handlar om att "skulptera" kroppen och ta bort mindre fettdepåer på kroppen bara. Det handlar alltså inte om att ta bort stora mängder som man gör vid gastric bypass.
 
Ne jag förstod det, därför jag tycker det låter onödigt. Ändra matvanor istället chili tycker jag.
 
Topp