Fettsuga kinder???

krigsskadad

Medlem
Reg
14 Dec 2018
Inlägg
62
En kollega har fettsugit kinderna. Kinderna!!!
Jag funderar också fettsuga mina runda kinder. Är det bögigt att göra det som en man?
 
Ja det är bögigt, doktorn penetrerar dig, mycket bögigt, sjukt och bögigt. När kinderna blir mindre kommer annat se större ut, kanske får du en gigantisk panna istället.
 
turtle sa:
När kinderna blir mindre kommer annat se större ut, kanske får du en gigantisk panna istället.

Är det inte bara man själv och de som känner en sen tidigare som tänker så, inte någon som ser en första gången? Eller menar du att alla ansikten är skapade i en slags harmoni som inte ska brytas?
 
:lol:
Ni är så jävla sköna.
Flashback är så dött efter gårdagen, händer ingenting.
Alla har tröttnat.

Såg ni klippet när Sami, Martin och Alex outade att dom är säkra på att Mergim är bisexuell?
Klippet låg ute på appen, men BB tog bort det igen.
Antar dom insåg att det möjligtvis står hedersmord på menyn här ute när Mergim kommer ut.

Fan vad jag hatar korvläppen och blåvalen. Det är helt sjukt. Förstår inte hur man kan hata någon från ett tvprogram såhär mycket :evil:
 
Gör det inte!! Det är det enklaste fettet att bli av med, att fettsuga det vore slöseri med pengar och dessutom en onödig påfrestan på din kropp!
 
Topp