Flashback vs Friaordet

Han menar att det han valt att censurera är bra medan det andra censurerar är ett brott mot yttrandefriheten....
Han blockerar innehåll för Google men när Google inte visar en del av hans hat- ämnen, ja då är det censur. Han är en riktig psykopat. Han är ohotad Sveriges mest lömska, lögnaktiga och hatade människa.
 
Ja du JanAdminAxelsson... Hur fan ska du slingra dig ur detta...
Genom att säga att han inte är admin. admin är en person som får sin lön av....., ja av vem?
Flashback International Inc har ingen bokföring och är bara en brevlåda i NY. Ännu mindre har de någon anställd. Flashback Enterprise Ltd. har en ekonomisk redovisning, men ingen anställd har de. Inga pengar till löner kan inte heller ses i redovisningen. Så, vem betalar admins lön?
Det måste vara det enda företaget som drar in pengar från forumet, dvs Flashback Media Group.
Problemet är att FMG har redovisat vilka de har eller haft som anställda och det är Janne, hans fru och en annonssäljare.
De enda som kan vara admin är alltså Janne eller hans fru. Nu var det bevisat, skönt.
 
Det jag begrundar är varför admin vem det nu är hela tiden ljuger?
Jag har sett en del inlägg av han själv, han är stark motståndare till alla andra sociala medier som Facebook, Google, Google är inte en social media men han vill att man ska använda andra sökmotorer. Twitter är inte bra, Reddit ska man inte besöka. Det admin säger rakt ut: häng på flashback. Men jag trot inte att Twitter och Facebook har har liks många avstängningar som flashback har, då pratar vi om att Facebook har runt två miljarder användare och Twitter nästan en miljard användare. Jämför hur många regler flashback har och Facebook. Ändå så klagar han på allt annat.

Under donationstexten står det: Så att vi kan fortsätta erbjuda fri debatt. Det gör vi på friaordet också utan att behöva donera pengar. Har admin inte fattat att hans tid är förbi?
 
Om det går så dåligt ekonomiskt för flashback, varför sparkar inte Jan två av sina anställda? Han anställer istället en till. Det är något fult spel Jan kör.
 
Om det går så dåligt ekonomiskt för flashback, varför sparkar inte Jan två av sina anställda? Han anställer istället en till. Det är något fult spel Jan kör.
En av de anställda är hans fru som inte behövs. Den nyanställda är en som bara finns där för att Jan och hans fru ska kunna ta ut höglön. Vad jag menar är att 2019 plockade de ut en lön på nästan 1.500 000 kronor. Delat på tre är det 500 000 men delat på två är 750 000 kronor. Det är bara för att det inte ska väcka uppmärksamhet att de två tog ut lön på 750 000 kronor.
 
Han blockerar innehåll för Google men när Google inte visar en del av hans hat- ämnen, ja då är det censur. Han är en riktig psykopat. Han är ohotad Sveriges mest lömska, lögnaktiga och hatade människa.
Hans och den vederbörandes skitforum kommer att dala alltmer mot botten och inte längre vara så populärt längre och att han dessutom blir det minst populära personen på jorden beror på att han i smyg vill spä på hatet och som man citerar kasta bensin på den brinnande hatbrasan.
 
En av de anställda är hans fru som inte behövs. Den nyanställda är en som bara finns där för att Jan och hans fru ska kunna ta ut höglön. Vad jag menar är att 2019 plockade de ut en lön på nästan 1.500 000 kronor. Delat på tre är det 500 000 men delat på två är 750 000 kronor. Det är bara för att det inte ska väcka uppmärksamhet att de två tog ut lön på 750 000 kronor.
Man kan undra hur Admin och hans forum Flashback kan dra in pengar för att bekosta underhåll och uppgradering av forumet samt bekosta eventuella löner till styrelsen och eventuellt lite ersättning till moderatorerna?
 
Jag tycker Flashback är rätt bra fortfarande, men jag är inte lika inbiten "Flashbackare" som jag var förr. Men visst förekommer det mycket skit där, men jag själv bara bortser från det. Nyligen blev jag t.ex hånad för att jag har en god man: https://www.flashback.org/t3299876 Användaren "Djungelbruno" tycker det är så viktigt att han brukar dra upp det i flera av mina trådar som handlar om helt andra saker, men jag bara struntar i det o tar inte åt mig. Visst kan jag dock svara på det o så.

Men det är ett bra allround-forum. Det är detta, Fria Ordet också, men än så länge är vi lite få medlemmar här. Vill jag diskutera mina bensodiazepiner gör jag det på http://www.benzobuddies.org/forum/index.php, vill jag diskutera min asperger så gör jag det på http://www.aspergerforum.se/ o mina andra psykiska sjukdomar gör jag det på http://www.viska.se/kunena/. Politik håller jag mig mest till med på Twitter, har jag IT-frågor tar jag det på https://www.sweclockers.com/forum o på Facebook diskuterar jag med mina vänner, m.m. Men Flashback fyller ändå en bra funktion om man bortser från allt dumt.

Men går man igenom mina 25 000 inlägg där hittar man säkert någon "Heil Hitler" o annat som jag absolut inte står för, t.ex är många inlägg skrivna på fyllan. Inte för att försöka bortförklara det, men så är det...
 
Jag tycker Flashback är rätt bra fortfarande, men jag är inte lika inbiten "Flashbackare" som jag var förr. Men visst förekommer det mycket skit där, men jag själv bara bortser från det. Nyligen blev jag t.ex hånad för att jag har en god man: https://www.flashback.org/t3299876 Användaren "Djungelbruno" tycker det är så viktigt att han brukar dra upp det i flera av mina trådar som handlar om helt andra saker, men jag bara struntar i det o tar inte åt mig. Visst kan jag dock svara på det o så.

Men det är ett bra allround-forum. Det är detta, Fria Ordet också, men än så länge är vi lite få medlemmar här. Vill jag diskutera mina bensodiazepiner gör jag det på http://www.benzobuddies.org/forum/index.php, vill jag diskutera min asperger så gör jag det på http://www.aspergerforum.se/ o mina andra psykiska sjukdomar gör jag det på http://www.viska.se/kunena/. Politik håller jag mig mest till med på Twitter, har jag IT-frågor tar jag det på https://www.sweclockers.com/forum o på Facebook diskuterar jag med mina vänner, m.m. Men Flashback fyller ändå en bra funktion om man bortser från allt dumt.

Men går man igenom mina 25 000 inlägg där hittar man säkert någon "Heil Hitler" o annat som jag absolut inte står för, t.ex är många inlägg skrivna på fyllan. Inte för att försöka bortförklara det, men så är det...
Har hört fler säga samma sak om det de skrivit på Flashback. De ångrar mycket av det och skulle själv vilja kunna redigera det de skrivit på fyllan som inte alls är lämpligt att lägga ut.
 
Hej, ville hejja på er bara. Jag vet inte så mycket om det här forumet, men brukar skriva på flashback ibland.
Hittade länken därifrån. Har varit medlem där ganska länge. Vissa saker är bra andra inte.

Jag har skrivit mycket där också, vissa dumma saker på fyllan som jag kan ångra när jag vaknar dagen efter.
Viktiga saker oftast , men ibland bara strunt.

Oftast läser jag bara vad andra skriver, om det är något jag kan svara på så skriver jag. Försöker sköta mig ändå, men det är svårt ibland.
 
Hej, ville hejja på er bara. Jag vet inte så mycket om det här forumet, men brukar skriva på flashback ibland.
Hittade länken därifrån. Har varit medlem där ganska länge. Vissa saker är bra andra inte.

Jag har skrivit mycket där också, vissa dumma saker på fyllan som jag kan ångra när jag vaknar dagen efter.
Viktiga saker oftast , men ibland bara strunt.

Oftast läser jag bara vad andra skriver, om det är något jag kan svara på så skriver jag. Försöker sköta mig ändå, men det är svårt ibland.
Bytt ut Flashback mot en person som ständigt misshandlar andra men är snäll mot mamma. Skulle man "hänga" med en sådan person? Nej, det skulle man inte därför "hänger" man inte på Flashback bara för att de är snälla mot vissa.
 
100 tusen lögnen 😆

Jeeeeeeez

Stackars alla efterblivna medlemmar där som går på skiten och donerar, borde inte ens kosta mer än 2 000:- för att hålla den skiten uppe.
 
Men kollar man FB, så ser man... Porr, sexdating, massa olika spel, försäljning av diverse skit, etc...

Axelsson är nog stadd i plånboken - med eller utan almosor...
 
Men kollar man FB, så ser man... Porr, sexdating, massa olika spel, försäljning av diverse skit, etc...

Axelsson är nog stadd i plånboken - med eller utan almosor...

Det många inte har förstått att Janne är van att plocka ut lön på en miljon, hans fru lika mycket, sen är paren van att plocka ut också avkastning på två miljoner.
 
100 tusen lögnen 😆

Jeeeeeeez

Stackars alla efterblivna medlemmar där som går på skiten och donerar, borde inte ens kosta mer än 2 000:- för att hålla den skiten uppe.
Nja, det kostar att hålla 32 servrar igång i Bahnhofs serverhall Pionen.
Läste på ett ställe som känner till det väl. Till det kommer tekniker och folk som kan programmera i PHP.
Hatforumets vBulletin-kod är från år 2000 ungefär och de verkar inte ha uppdaterat koden. Istället har de gjort några små modifikationer så att de kan klara stora mängder poster. I övrigt är koden gammal och förmodligen full av fel/buggar.
 
Hur många av er går på skitsnacket om det här som Janne värnar om:

Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser.
Det betyder att han har sin egen uppfattning och regler och att det inte finns yttrandefrihet på Flashback. Trams, off topic, moderatoråtgärder. Det finns massvis med regler som Jan har uppdiktat så allt ska passa han som handen i handsken.
 
Hur många av er går på skitsnacket om det här som Janne värnar om:


Det betyder att han har sin egen uppfattning och regler och att det inte finns yttrandefrihet på Flashback. Trams, off topic, moderatoråtgärder. Det finns massvis med regler som Jan har uppdiktat så allt ska passa han som handen i handsken.
Ett privat forum kan aldrig titulera sig yttrandefrihet, speciellt inte på riktigt. Är något privat faller allt på att det just är privat. Flashback har alltså ägarens yttrandefrihet och det är på riktigt.
 
Topp