Flashback vs Friaordet

bara jag som är sjukt trött på flashback.org?​

syftar lite på att de påstår att de har yttrandefrihet. har typ fått 3 varningar för deras regel om trams
 
syftar lite på att de påstår att de har yttrandefrihet. har typ fått 3 varningar för deras regel om trams
Dom som tröttnat har aldrig mer återvänt till flashback. Bara loosers som återvänder efter deras strafftid är över.
Så sköna och kunniga medlemmar som lämnat det där dårhuset att det bara är bajsrester som inte lyckas ta sig därifrån.

Vet du vem användaren "Fri" är? Han har inte loggat in på två år, om Fri har slutat skriva då kan du tänka dig vilket skitställe flashback har blivit. Man måste inte skriva varje gång på varje inlägg. Jag läser här varje dag och på flashback, på flashback har jag inte skrivit på 19 månader. Här skriver jag när jag vill.
 
Dom som tröttnat har aldrig mer återvänt till flashback. Bara loosers som återvänder efter deras strafftid är över.
Så sköna och kunniga medlemmar som lämnat det där dårhuset att det bara är bajsrester som inte lyckas ta sig därifrån.

Vet du vem användaren "Fri" är? Han har inte loggat in på två år, om Fri har slutat skriva då kan du tänka dig vilket skitställe flashback har blivit. Man måste inte skriva varje gång på varje inlägg. Jag läser här varje dag och på flashback, på flashback har jag inte skrivit på 19 månader. Här skriver jag när jag vill.
nej känner inte till den användaren. har aldrig blivit avstängd på flashback
 
Vad har ni för belägg att Jan Axelsson är pedofil? Eller är ni bara desperata att hitta på nått?
Har Slaktaren inte lagt upp allt du behöver veta om pedofilen? Ska du inte gå och fråga varför pedofilen är så duktig och kunnig just om pedofiler? Han kan alla länders lagar just kring pedofili. Vad väntar du på?
 
Då kör vi då efter lite avbrott.

Janne Axelssons hatforum gick plus förra året efter två år av minus. Nu har Janne ökat sina tillgångar på sitt hatforum med runt 700 tusen kronor. Nu säger jag ren vinst på 700 tusen kronor. Från 1 miljon 600 tusen kronor från 2020 till 2021 2miljoner 400 tusen kronor. Inte lite pengar.


Det här året kommer han tjäna ännu mer, gå plus, alltså vinst med några miljoner. Det är ett företag, företag ska gå med vinst. Inget konstigt med det. Men det är inte där skon klämmer för många, det är hur han ljuger till sig och lurar alla på sina pengar.

Fast pedofilen Janne gått nu med vinst så lurar han av dumma människor på pengar fortfarande genom donationer och har kvar texten att forumet finansieras av er som donerar till hatforumet. Pedofilen Janne har aldrig faktiskt behövt donationer, och nu behöver han verkligen inte. Så vem vågar fråga pedofilen varför han fortsätter lura av människor på pengar?

Ni som läser vad pedofilen Janne (admin) skriver, tro inte på ett enda ord av det han säger. Men jag är nyfiken på vad han skulle svara om någon frågade han. Men frågan skulle raderas snabbt av pedofilen eller hans hundar tills moderatorer. Såna allvarliga frågor vill inte pedofilen Janne att andra ska se. Eller kanske så säger han att han "glömt" bort att ta bort det.

Fråga er själva nu, handen på hjärtat. Behöver pedofilen Janne fortsätta lura av människor på pengar? Gör er egen bedömning av vilken "människa" denna pedofil är.

Jag har lite fullt upp med nyfödd barn, fixar altanen hemma och njuter av ledigheten med barnen, frun och mitt hus. ( Nu kommer Robin komma med att han har undersökt och vet vem jag är. Han läser här vad jag eller andra skriver och ljuger om att han vet så mycket)
 
Finns en tråd på hatforumet om Captcha för att förhindra troll. Den spinkiga jäveln Regulus var snabbt att kommentera i den tråden att det är en dålig ide för anonymiteten. Spinkiga Regulus som vi skattebetalare försörjer har inte kommenterat en enda gång om annonsörerna, hur hatforumet och Google och alla andra konstiga spionprogram söker igenom enheter, lokaliserar en och massor av konstiga saker. Det har spinkiga Regulus-jäveln inga problem med. Man får captcha en gång när man registrerar sig, men du skannas, genomsöks varje gång du besöker hatforumet. Ska du inte skriva ett ord om det då din spinkiga Regulus?

Jag kommer skriva mer om ett tag, viktiga saker. För nu börjar vi gå mot början av slutet. Innan jag glömmer det, pedofilen Janne skrev i den fruktansvärda tråden som han själv startat om att han inte besökt friaordet sen förra oktober. Pedofil Janne, du skickade ju Robin för att försvara dig för bara några månader sen. Hur går det ihop då att du inte varit här sen oktober? Han har skrivit om att det är något nytt ska ni säga det till han. Han bluffar, han är här varje dag.
 
Då kör vi då efter lite avbrott.

Janne Axelssons hatforum gick plus förra året efter två år av minus. Nu har Janne ökat sina tillgångar på sitt hatforum med runt 700 tusen kronor. Nu säger jag ren vinst på 700 tusen kronor. Från 1 miljon 600 tusen kronor från 2020 till 2021 2miljoner 400 tusen kronor. Inte lite pengar.


Det här året kommer han tjäna ännu mer, gå plus, alltså vinst med några miljoner. Det är ett företag, företag ska gå med vinst. Inget konstigt med det. Men det är inte där skon klämmer för många, det är hur han ljuger till sig och lurar alla på sina pengar.

Fast pedofilen Janne gått nu med vinst så lurar han av dumma människor på pengar fortfarande genom donationer och har kvar texten att forumet finansieras av er som donerar till hatforumet. Pedofilen Janne har aldrig faktiskt behövt donationer, och nu behöver han verkligen inte. Så vem vågar fråga pedofilen varför han fortsätter lura av människor på pengar?

Ni som läser vad pedofilen Janne (admin) skriver, tro inte på ett enda ord av det han säger. Men jag är nyfiken på vad han skulle svara om någon frågade han. Men frågan skulle raderas snabbt av pedofilen eller hans hundar tills moderatorer. Såna allvarliga frågor vill inte pedofilen Janne att andra ska se. Eller kanske så säger han att han "glömt" bort att ta bort det.

Fråga er själva nu, handen på hjärtat. Behöver pedofilen Janne fortsätta lura av människor på pengar? Gör er egen bedömning av vilken "människa" denna pedofil är.

Jag har lite fullt upp med nyfödd barn, fixar altanen hemma och njuter av ledigheten med barnen, frun och mitt hus. ( Nu kommer Robin komma med att han har undersökt och vet vem jag är. Han läser här vad jag eller andra skriver och ljuger om att han vet så mycket)
En sak du har missat som är viktigt att donationerna som kommer in är skattefria. Ingen ven hur mycket han får in via donationer som inte redovisas. Men varför han fortsätter lura av andra på pengar när det går så här bra är märkligt.

En annan rolig sak, så fort du nämner något om hatforumets ekonomi är det direkt någon "ny" som bumpar tråden på hatforumet om att ge bidrag istället för betalvägg. Någon som blir arg när han läser den här tråden. Kan det vara den långhåriga Janne som blir arg och bumpar sin tråd?

Janne startade den tråden för exakt tre år sen och skrev,

Samtidigt så har vi mängder av idéer. Vi tror att vi skulle kunna bli så enormt mycket bättre.

En gammal medlem frågar,
Blir nyfiken nu. Vad är det för idéer ni har? Berätta gärna, det ökar motivationen att donera.


Lite ironiskt när han säger att det ökar motivationen att donera när inget nytt har hänt sen han skrev det :ROFLMAO:.
 
Nu har jag börjat tröttna otroligt mycket på Jannes fru att jag mår så dåligt att jag inte kan hålla kvar vissa saker. Ett pedofilpar som skriker yttrandefrihet på riktigt tillåter ord som babbar, svartmuskiga, skitfolk tillåter dom. Men mer än halva världen som känner till vad tre paranterser är, dom som inte känner till vill inte hatforumets ägare Jan Axelsson och hans vidriga fru Angelina inte att dom få som inte känner till ska få veta vad det är.

Här är Jannes fru Angelina som skriver, eller svarar.

Citat:
Ursprungligen postat av runx

Är allt okonventionellt nyttjande av skiljetecken haram? Tillåter Flashback att *namn markeras med en stjärna istället för trippelparenteser?

Varför inte skriva det du menar istället för att låta oss andra sitta och gissa vad du menar?

admin5

Håller med dig Angelina. Halva världen känner till att tre paranteser blev förbjudna. Ni kan inte gå emot det men men vet alla i Sverige vad babbar är`


Jag är så trött på hatparet Jan och Angelina. Dom ägnar sig åt bara på att lura och ljuga så mycket dom kan. Det är vad dom kan. Jag kan inte hålla tyst längre, för dom kommer annars fortsätta.

Här bjuder jag på deras "tekniker" som har tillgång till hatforumets databas... och mycket mer :p

Ska skriva om också hur upplägget är.

Här är idioterna som utnyttjas för lite reklamplats får mycket skitjobb på pedofilforumet flashba.



Janne, det kommer mer.
 
Nu har jag börjat tröttna otroligt mycket på Jannes fru att jag mår så dåligt att jag inte kan hålla kvar vissa saker. Ett pedofilpar som skriker yttrandefrihet på riktigt tillåter ord som babbar, svartmuskiga, skitfolk tillåter dom. Men mer än halva världen som känner till vad tre paranterser är, dom som inte känner till vill inte hatforumets ägare Jan Axelsson och hans vidriga fru Angelina inte att dom få som inte känner till ska få veta vad det är.

Här är Jannes fru Angelina som skriver, eller svarar.



Håller med dig Angelina. Halva världen känner till att tre paranteser blev förbjudna. Ni kan inte gå emot det men men vet alla i Sverige vad babbar är`


Jag är så trött på hatparet Jan och Angelina. Dom ägnar sig åt bara på att lura och ljuga så mycket dom kan. Det är vad dom kan. Jag kan inte hålla tyst längre, för dom kommer annars fortsätta.

Här bjuder jag på deras "tekniker" som har tillgång till hatforumets databas... och mycket mer :p

Ska skriva om också hur upplägget är.

Här är idioterna som utnyttjas för lite reklamplats får mycket skitjobb på pedofilforumet flashba.



Janne, det kommer mer.
Efter att du skrev det här inlägget har Angelina inte loggat in. Men då och då behöver man sätta just henne på plats. Nu är det hennes pedofil man Janne som försöker stressad svara alla men det går inte så jättebra när alla har genomsynat idioten.

Men det är väldigt uppenbart hur Angelina-admin5 vågar käfta emot alla när hon ser svaghet i ett inlägg. Då minnsan hugger hon i med alla sina tänder men när det är andra inlägg hon inte vågar kommentera blir det så här.

Jag har klippt friskt i våra inlägg och bara tagit med det som rör frågeställningen, vilka det egentligen är som står för personangreppen här på forumsdelen.

Det har gått ca en månad och du har inte svarat? Jag har läst någonstans att det kan dröja för admin att svara men det här tar väl ändå priset? Jag har PM dig i fall du glömt, men det verkar inte ha hjälpt.

Det var du som bad om ett exempel, men när jag ger det till dig blir du knäpptyst. Jag undrar varför, det tillhör väl ändå hövligheten att i alla fall svara?
Så tuff är den damen Angelina. Jag ville se hur gammal tanten är, 56 år är hon. Ja, admin5 är 56 år men man kan inte tro det faktiskt. Sitter bakom ett tangentbord, leker gaster på 17 år. Hon är snart 60 år. Det är tydligt hur hatforumet har bränt sönder deras hjärnceller. Vad är deras liv? Sitta dag och natt framför sitt hatforum och inte kunnat följa med utvecklingen som gått framåt.

Det är två väldigt ängsliga personer. Men snart träder Angelina fram igen på scenen när hon läst det här, aldrig visa sig svag, är det inte så tuffa 56 åriga Angelina? :ROFLMAO:
 
Senast ändrad:
Vi kör lite lätt.

Plingade till hos mig om att en medlem reggad 2008 skrev detta på hatforumet:

Det är inte ett diskussionsforum med yttrandefrihet.

Det är en gigantisk påverkasoperation som infiltrerats med ägaren jan axelssons godkännande.
"flashback i media" och den överdrivna upphetsningen där från moderatorerna och pk användare vittnar om sambandet.

Såhär säger ägaren till aftonhoran.
– Människor skriver hur grovt som helst. Men skillnaden mellan Flashback och Avpixlat, för det är samma idioter som skriver på båda ställena, är att på Flashback får de mothugg.
– Om folk ska sprida dynga så sprids den inte obesvarat på Flashback.

Ägaren är pk, moderaterna är pk, de mest högljudda användarna är pk, trådar är pk.
Användare som tystas är anti-pk.
Man gör det genom att:
1. Bryta mot sina egna regler.
2. Använder dubbla måttstockar

Börjar det gå upp ett ljus?

Vad för koppling har jan axelsson till panama papers? Har Flashbacks ägare tagit emot en säck silver för den globala agendan?

En annan medlem reggad 2013 svarar:
När sanningen om Flashback kommer fram, kommer den att skaka Sverige i sina grundvalar.

Tråden kastades direkt. Varför Janne? Är det inte "yttrandefrihet at avslöja vilken skitmänniska och vilka skumraskaffärer du gör? Inte bara att du flyttade ditt hatforum till Belize (skatteparadis) utan hur du i maskopi med polisen läcker IP till polisen.

Janne, har jag fått höra så mycket om dig nu, dina framtidsplaner och allt men jag skriver om det senare, lite åt gången. Ni vet när man ser på en grymt bra serie och väntar till nästa avsnitt. Det blir bättre så, ännu sämre för pedofilen som får gå runt och tänka vad nästa sak jag kommer avslöja. Ska berätta vilken nyckelroll moderatorn Hamilkar (Böhme) har i hatforumet.

Janne, skicka inte igen Robin snälla om du vill säga något, kom hit själv som en "man".
 
Senast ändrad:
Jag är förvånad att det finns en moderator som vågat gå mot Janne. Den moderatorn borde hedras och heter Husvagnssvenson.

En medlem reggad 2005 skriver i tråden där Janne förbjuder trippelparanteser (((Jan Axelsson))) så här:

Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser.
Det här är vad det står på hatforumets sida, under information eller något sånt äckligt. Lägg märke till vad det står, sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser :ROFLMAO:. Men ändå så förbjuder och censurerar Janne dessa paranteser.

Verkar som att Aftonbladet och Expo kommit längre i den kampen. Det hela hade blivit mycket mer logiskt och lättförståeligt om admin bara erkänt att frågan om judisk makt är väldigt känslig för honom.
flashback.org/t2774815p112
 
Jag är förvånad att det finns en moderator som vågat gå mot Janne. Den moderatorn borde hedras och heter Husvagnssvenson.

En medlem reggad 2005 skriver i tråden där Janne förbjuder trippelparanteser (((Jan Axelsson))) så här:


Det här är vad det står på hatforumets sida, under information eller något sånt äckligt. Lägg märke till vad det står, sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser :ROFLMAO:. Men ändå så förbjuder och censurerar Janne dessa paranteser.


flashback.org/t2774815p112
Janne har tappat det helt och hållet men försöker hålla upp masken.
 
Vi kör lite lätt.

Plingade till hos mig om att en medlem reggad 2008 skrev detta på hatforumet:



En annan medlem reggad 2013 svarar:


Tråden kastades direkt. Varför Janne? Är det inte "yttrandefrihet at avslöja vilken skitmänniska och vilka skumraskaffärer du gör? Inte bara att du flyttade ditt hatforum till Belize (skatteparadis) utan hur du i maskopi med polisen läcker IP till polisen.

Janne, har jag fått höra så mycket om dig nu, dina framtidsplaner och allt men jag skriver om det senare, lite åt gången. Ni vet när man ser på en grymt bra serie och väntar till nästa avsnitt. Det blir bättre så, ännu sämre för pedofilen som får gå runt och tänka vad nästa sak jag kommer avslöja. Ska berätta vilken nyckelroll moderatorn Hamilkar (Böhme) har i hatforumet.

Janne, skicka inte igen Robin snälla om du vill säga något, kom hit själv som en "man".
Nästan alla vet hur det ligger till men många tiger bara. Titta på fikusen Regulus. Han vet att hatforumet inte är trovärdigt för fem öre men bara för att ha ett ställe att hänga på så upprepar han sig hela tiden som ett stolpskott.
 
Då kör vi då efter lite avbrott.

Janne Axelssons hatforum gick plus förra året efter två år av minus. Nu har Janne ökat sina tillgångar på sitt hatforum med runt 700 tusen kronor. Nu säger jag ren vinst på 700 tusen kronor. Från 1 miljon 600 tusen kronor från 2020 till 2021 2miljoner 400 tusen kronor. Inte lite pengar.


Det här året kommer han tjäna ännu mer, gå plus, alltså vinst med några miljoner. Det är ett företag, företag ska gå med vinst. Inget konstigt med det. Men det är inte där skon klämmer för många, det är hur han ljuger till sig och lurar alla på sina pengar.

Fast pedofilen Janne gått nu med vinst så lurar han av dumma människor på pengar fortfarande genom donationer och har kvar texten att forumet finansieras av er som donerar till hatforumet. Pedofilen Janne har aldrig faktiskt behövt donationer, och nu behöver han verkligen inte. Så vem vågar fråga pedofilen varför han fortsätter lura av människor på pengar?

Ni som läser vad pedofilen Janne (admin) skriver, tro inte på ett enda ord av det han säger. Men jag är nyfiken på vad han skulle svara om någon frågade han. Men frågan skulle raderas snabbt av pedofilen eller hans hundar tills moderatorer. Såna allvarliga frågor vill inte pedofilen Janne att andra ska se. Eller kanske så säger han att han "glömt" bort att ta bort det.

Fråga er själva nu, handen på hjärtat. Behöver pedofilen Janne fortsätta lura av människor på pengar? Gör er egen bedömning av vilken "människa" denna pedofil är.

Jag har lite fullt upp med nyfödd barn, fixar altanen hemma och njuter av ledigheten med barnen, frun och mitt hus. ( Nu kommer Robin komma med att han har undersökt och vet vem jag är. Han läser här vad jag eller andra skriver och ljuger om att han vet så mycket)
Någon ställde en fråga idag om donationer,
Skulle man kunna få en uppdatering på donationerna, känslan är att nyhetens behag lagt sig (åtminstone är det så för mig)

Några få strävar nog på med månatliga mindre donationer, men det är antagligen delar av promille av användarna som skänker pengar idag.
Om dom personerna bara visste att hatforumet går med stora summor vinster utan donationer skulle dom halvt slå ihjäl den lilla pedofilen Janne som lurar av dom pengar fortfarande på donationer.. Janne förstår inte, håller han tyst och inte besvarar såna frågor kommer det väcka en misstänksamhet varför han är så tyst när det kommer till pengar men så aktiv 24/7 för att logga in på någon av sina tre admin-konto för att banna för KFK. Var det det så nödvändigt för att logga in på sitt tredje admin-konto för att banna någon men hålla käften för alla seriösa frågor han borde besvara? flashback.org/t3437407
 
Topp