Flashbackmedlemmarnas omedvetenhen om FO?

Richard sa:
En till grej som jag tycker var ganska löjlig, var att jag i en tråd om sömnhormonet melatonin; https://www.flashback.org/t465973 så postade jag en liten informationsvideo som jag gjort o bland annat lagt upp på min blogg o på YouTube där jag pratar om just melatonin. Lite om hur det verkar, fungerar o så. Ja, då fick jag en tillsägelse för 0.03. Trams och off-topic. Jag undrade vad det var för trams med det, men moderatorerna vägrar svälja sin stolthet o ge en rätt... Off-topic var det ju inte, då det handlade om melatonin, tänkte först att de kanske ses som trams för att jag bär en turban i videon bara för att lattja till det...

Men nä...
Den här gången hette det att "diskussionen ska ske på forumet", o tydligen inte i heminspelade informationsvideor... :roll:

Märkligt.
 
Slaktaren sa:
Alla gamla rävar som blivit bannade, det var dom som gjorde hatforumet till ett bra forum men nu är det bara spillror som är kvar. Att banna användare till höger och vänster resulterar till sämre forum. Janne insåg det väldigt sent, det är därför han införde amnesti men hur många har kommit tillbaka? Har man en gång skrämt iväg en så är chansen liten att man kommer tillbaka.

Vad gör Janne så ivrig att försöka hålla kvar sit forum tror ni? Jag gissar på att han är rädd för att förlora kontrollen och se medlemmar söka sig hit och komma med någon skvaller. På sitt hatforum kan han radera sånt.

Jag tror det är hans största rädsla.
 
Topp