turtle
Avstängd
- Reg
- 22 Dec 2018
flashback.org/t3089854
Se hur fint dom pratar, men agerar inte så.
Här är min tråd som jag blev avstängd för 1.01 för. Generar inte min tråd diskussion?
Se hur fint dom pratar, men agerar inte så.
Regeln är ju till för att vi inte ska svämmas över av skittrådar av typen; "vem vill köpa min moppe?" just eftersom det är diskussion som är det viktiga för forumet. Att starta en diskussion utifrån premisser som bygger på en undersökning är ju inget som är dåligt för forumet utan istället genererar just diskussion, som alltså är syftet med Flashback.
Därför brukar dessa trådar tillåtas..
Här är min tråd som jag blev avstängd för 1.01 för. Generar inte min tråd diskussion?
Så jag har blivit medlem på ett annat forum, som på vissa vis är likt flashback. Detta forum är ganska nytt och har inte så många medlemmar än, och admin där håller på att uppdatera och förbättra forumet just nu. Så därför skulle jag vilja ha en diskussion där vi jämför forumen, deras regler och funktioner osv. Med hopp om att vi kan hitta sätt att göra båda forumen bättre, genom att jämföra och diskutera vad som är bra och dåligt med båda forumen.
Diskussionen har på sätt och vis redan påbörjats i en annan tråd, men där blev det OT, sedan tyckte man att vi skulle kunna fortsätta diskussionen i den för vissa osynliga forumdelen länktips. Men nu vill jag jämföra och diskutera båda forumen, och tycker därför att tråden passar bäst här. Och så gillar jag inte tanken på att bara inloggade ska kunna läsa, känns som censur. Hoppas jag inte gör nått allt för dumt nu när jag använder min egen hjärna för att starta samtal istället för mods tips.
Det andra forumet kan hittas här för jämförelse, www.friaordet.org . Men som sagt är det under uppbyggnad, så ta hänsyn till det.