Förbjudna åsikter?

turtle sa:
Det finns doktorer och sjuksköterskor som censureras, låter det rimligt i en "pandemi" att dom som arbetar närmast problemet blir tystade för att dom säger emot några experter? Låter som en farlig utveckling när man inte får säga emot.
Känner inte till att någon censureras eller av vem och varför. Kan bara konstatera att det finns grupper som påstår något annat av skäl jag inte heller känner till men som sätter andra i ett livsfarligt läge om de går på det.
 
turtle sa:
Det finns doktorer och sjuksköterskor som censureras, låter det rimligt i en "pandemi" att dom som arbetar närmast problemet blir tystade för att dom säger emot några experter? Låter som en farlig utveckling när man inte får säga emot.

Japp, detta är helt sant.
Det även mobbas och i vissa enstaka fall hotas.
Sverige har ingen neutral sjukvård längre, utan bara en politiskt korrumperad och indoktrinerad maffia som inte tvekar en sekund att begå brott för att behålla sin makt.


MVH/Gnomeish
 
turtle sa:
Vilka åsikter/idéer är det som censureras på olika platser som youtube/Facebook/Flashback osv.?

Det jag sett som censureras mycket på de plattformar du nämner är om judar. Visst kan man säga något om judar men inte mycket mer än så. Tycker Flashback är värst när det kommer till censurera prat om judar.
 
turtle sa:
Att försöka öppna en tråd om Eric Dubay i "youtubers" delen på flashback fick mig avstängd för alltid, så det är nått dom gärna censurerar.

Han har info om Hitler och judarna, platt jord, dinosaurier, nasa, yoga och meditation, veganism osv. Mycket bra informations källa, han har varit lärare förr, antagligen därför han är så duktig på att dela med sig av sin forskning.

Han blir också ofta avstängd och censurerad av youtube och Facebook och säkert andra skitstövlar med.

Den bästa informations källa jag hittat på internet, sorgligt att det är sånt dom vill få bort.

Tydligen tillät dom tråden (efter dom stängt av mig) men jag slår vad om att det va för dom såg att jag skrev om det här, jag har försökt öppna tråd om det förut och då togs den bort utan Papperskorgen tom. Det finns utan tvekan en gemensam agenda bland flashbacks moderatorer, dom är inte bara vanliga medlemmar som är utvalda av admin för hur dom agerar på forumet som det påstås.
 
turtle sa:
Tydligen tillät dom tråden (efter dom stängt av mig) men jag slår vad om att det va för dom såg att jag skrev om det här, jag har försökt öppna tråd om det förut och då togs den bort utan Papperskorgen tom. Det finns utan tvekan en gemensam agenda bland flashbacks moderatorer, dom är inte bara vanliga medlemmar som är utvalda av admin för hur dom agerar på forumet som det påstås.

Klart alla dom läser här, allt från medlemmar till moderatorer till admin. Varför tror du admin har förbjudit att nämna Friaordet på hatforumet?

Titta på den här tråden vad 0koll skrev.
https://friaordet.org/viewtopic.php?f=52&t=882

https://www.ecosia.org
Nu börjar vi alla använda tysk framtagna sökmotorn Ecosia.org.


Tre dagar senare nämner ”Regulus” samma sökmotor.

Jag testade www.ecosia.org som använder Microsoft Bing och resultatet blev detsamma. Du hittar bara Flashback ifall du söker på "flashback" plus ett aktuellt ämne. Så det tycks som om även Microsoft filtrerar sökresultaten på samma sätt som Google.
 
Topp