Forum för psykologi och psykiatri?

C.G.Jung

Medlem
Reg
1 Mars 2019
Jag tror några skulle vara intresserade av att diskutera psykologi och psykiatri. Det märks att vissa har behov av det. Det är mitt förslag.

Jag vet inte jag. Jag skriver av mig på Flashback, blir avstängd, skapar nytt konto. Vilka psykologiska problem jag har vet jag nog redan, och jobbar på dem. Man kan inte lära sig kärlek i en bok.

Men om det jag skriver duger, och jag duger, är det förstås en annan sak. Sen kan det vara lätt att hamna off-topic, gömma sig lite i sig själv, skriva för mycket, skriva för lite. Kanske t.o.m. bli bråkig.

Blir man inte bannad, tråden blir papperskorgad eller något annat för det, så är jag för. Vem föreslår du att vi ska diskutera det med? Varandra?

Allt fler folk mår sämre psykiskt o äter antidepressiva. Själv är jag ett levande apotek, o jo, jag tycker om att prata psykiatri o psykologi!

Visst kanske det ryms under "Hälsa", men ändå...

Richard sa:
Allt fler folk mår sämre psykiskt o äter antidepressiva. Själv är jag ett levande apotek, o jo, jag tycker om att prata psykiatri o psykologi!

Visst kanske det ryms under "Hälsa", men ändå...

Meditation och veganism istället för apotek. Simpla lösningar som de flesta ser förbi, men kan göra så mycket mer för oss än vad vi tror. Apotekets inkomster är genom att ni inte blir friska.

Topp