Forza Jimmie Åkesson Forza SD

Jag lyssnar faktiskt på vad SD säger, gjort det ett tag nu. Jag har inte haft dövörat genom åren direkt.
Alla etniciteter är stolta och för de mesta nationalistiska.
Svenskar är inte speciellt Nationalistiska och det kommer att utrota dem.

Kan du fatta kort vad du har märkt eller ser då och nu med Jimmie? Vad är mer PK nu för innan, hur har han rättat sig in i ledet?
Jimmy har anpassat sig efter de övriga politikerna. Hans sätt att föra fram sina åsikter har förändrats. Förut sa han t.e.x " är jag en Kines om jag åker tunnelbana i Kina " ungefär så.
Jimmy var hård mot de hårda. Var frän i sina svar. Mer fri och obesvärad. Idag tycker jag att Jimmy har bleknat.
Ingen tog honom i handen, nu ger han handen som att han är glad att mobbarna sträcker fram handen åt honom. Varför ? Vore mer ståndaktigt om han nonchalerade de nonchlanta.

Jimmy har anpassat sig efter de övriga politikerna. Hans sätt att föra fram sina åsikter har förändrats. Förut sa han t.e.x " är jag en Kines om jag åker tunnelbana i Kina " ungefär så.
Jimmy var hård mot de hårda. Var frän i sina svar. Mer fri och obesvärad. Idag tycker jag att Jimmy har bleknat.
Ingen tog honom i handen, nu ger han handen som att han är glad att mobbarna sträcker fram handen åt honom. Varför ? Vore mer ståndaktigt om han nonchalerade de nonchlanta.

Han håller på tyna bort tycker jag.

Entligen har ett parti förstått vad YPG, YPG och alla bokstavskombinationer kurder använder. Kurder har mycket mer terroristgrupper än YPG och YPG men alla de terroristgrupperna är paraplyorganisation till fadern PKK.

Herr Åkesson har förstått verkligen grunden tlll att kurder är ett terroristfolk, de vill destabilisera alla länder kurder finns i och det har mannen, myten och legenden Herr Åkesson förstått.

Så här säger Herr Åkesson: "Den kommunistiska kurden Kakabaveh" och fortsätter: Att Kakabaveh har fördjupat relationen med Socialdemokraterna för att hjälpa den kurdiska kommunistpartier PYD som är systerparti till PKK som hela världen känner till.

Herr Åkesson fortsätter briljera, ett parti (PKK) som kidnappar politiker

SD kommer få många röster nästa val, turkar kommer rösta på SD, sen finns det andra folkslag som bosnier, albaner som är på turkars sida som också kommer rösta på SD. SD gjorde något väldigt bra här.

Min fiendes fiende är min vän.

Jimmy låtsas bara. Tro inte på han.

Lever Åkesson? Känns som att han inte finns längre som innan valet eller är det bara jag som känner så? Från den synliga mannen till den osynliga mannen?

Lever Åkesson? Känns som att han inte finns längre som innan valet eller är det bara jag som känner så? Från den synliga mannen till den osynliga mannen?
Han träder fram lite då och då men rätt så sällan innan de bildade regering. Han sticker ut huvudet och skriker för att visa sig men helt meningslösa ord sen försvinner han i några månader. Han har varit borta nu ett tag men tror att han kommer visa sig snart igen.

Topp