Grymma hackare

När satta de den gränsen?
Sist jag tittade kunde man se alla inlägg för den som postat mest.
så länge jag kan minnas och det är över tio år.
Jag sökte nu på ett konto med över 10.000 inlägg och fick fram alla men när man söker på ett konto med mer än 50.000 inlägg får man bara fram några hundra.
Jag vet inte om du förstår mig rätt, ta Flashback admin som exempel, nu kanske hans alla inlägg går att se men om du trycker på hans alla inlägg kommer det bara fram tusen inlägg du kan läsa. Han har över tio tusen inlägg tror jag, du kan inte läsa all. Det är en gräns men jag tror inte du förstår riktigt vad jag menar eller så tänker du fel eller gör fel.
 
Hur gör man nu då?
Har du en server kan du göra mycket med den. Du kan läsa vad HOIC är. Dom som kör mot stora mål som hände i veckan mot a-kassorna kör zombies men mot små sites som Friaordet eller Flashback behövs knappast zombies eller botnet. Flashback har inte ens skydd mot det fast dom har blivit DDoS:ade typ en miljon gånger.
 
så länge jag kan minnas och det är över tio år.

Jag vet inte om du förstår mig rätt, ta Flashback admin som exempel, nu kanske hans alla inlägg går att se men om du trycker på hans alla inlägg kommer det bara fram tusen inlägg du kan läsa. Han har över tio tusen inlägg tror jag, du kan inte läsa all. Det är en gräns men jag tror inte du förstår riktigt vad jag menar eller så tänker du fel eller gör fel.
Jag gjorde som du sade och fick fram 7635 inlägg.
 
När satta de den gränsen?
Sist jag tittade kunde man se alla inlägg för den som postat mest.
Jag sökte nu på ett konto med över 10.000 inlägg och fick fram alla men när man söker på ett konto med mer än 50.000 inlägg får man bara fram några hundra.
Finns svar på deras egna fråga
Begränsningen ligger i att sök tar de senaste 1000 eller 500 träffarna lite beroende på var man söker.
(Avancerad 1000, sökrutan 500)

Går att kringgå lite.

https://www.flashback.org/sok/a:Otem?sp=1&so=a
a:Otem i sökrutan och sortera sedan på stigande så blir det de äldsta träffarna överst.
Den här tråden är från 2009 så det har varit bra länge som Tracker säger https://www.flashback.org/p18478561
du har inte förstått vad Tracker menar eller så är det något annat du gör. Jag loggade in nu för att själv testa och tog första Micro och det stämmer som Tracker säger.
 
Finns svar på deras egna fråga

Den här tråden är från 2009 så det har varit bra länge som Tracker säger https://www.flashback.org/p18478561
du har inte förstått vad Tracker menar eller så är det något annat du gör. Jag loggade in nu för att själv testa och tog första Micro och det stämmer som Tracker säger.
Ja, det stämmer på den där micro men jag sökte på en som har 10000 inlägg och fick fram 7635 av inläggen som jag svarade här ovan.
 
Finns många grymma hackare men en grym hackare är en som själv hittar bakhåll och kodar själv. Jag var grym på det själv på början av 2000 talet. Tog inte många timmar för att komma in på en hemsida eller på någons dator och se offrets privata bilder. Slutade med att jag blev så jävla slapp att en jag hackade spårade upp mig och skickade en bild på som han hackat från min dator. Där höll jag mig borta från nätet i ungefär 2 år.
 
Topp