Här tipsar vi om roliga spel- appar

8ballpool

Medlem
Reg
21 Jan 2019
Spelar 8 ball pool, underhållande och roligt. Spelar på Berlin- bordet. Fråga något ni undrar över.

Tips på andra spel?

Tänkte precis fråga om det finns några bra spel till mobiler, men det verkar inte så, stackaren har nöjt sig med ett biljard spel.

turtle sa:
Tänkte precis fråga om det finns några bra spel till mobiler, men det verkar inte så, stackaren har nöjt sig med ett biljard spel.

Jag är en sån stackare, så synd om mig. Jävla tönt. Måste jag ha hela mobilen full med spel?

8ballpool sa:
Jag är en sån stackare, så synd om mig. Jävla tönt. Måste jag ha hela mobilen full med spel?

Jag har inte sagt att du borde ha fler spel, bara att du inte borde nöja dig med nått du lika gärna kan göra i verkligheten. Tv-spel ska i min åsikt förverkliga fantasier, det ska va omöjlig action och explosioner eller fantasi världar med magi att utforska osv. Skaffa er en ps vita eller nått istället om mobil spelen har så låg standard. Jag rekommenderar dig "gravity rush" på ps vita.

Jo jag tycker synd om både dig och mig när mobilspel har så låga standards. Jag har inte hittat ett enda jag vill spela.

Topp