Har ni köpt fläkt?

2016

Medlem
Reg
9 Okt 2019
Inlägg
395
Köpt två fläktar idag. Även den här sommaren kommer bränna bra.

Har ni köpt fläktar?
 
Ak47 sa:
Måste man ha flyttat längesen hemifrån för att ha fläkt?

Måste du använda ordet måste? Det blir ganska löjligt att bemöta dig när du använder dig av en så absolut frågeställning.

Är du inte korkad så borde du inse att man inte " måste ha flyttat längesen hemifrån för att ha fläkt", däremot ökar chansen. Speciellt eftersom det var en sån het sommar för bara några år sedan.
 
Lustfylld sa:
Måste du använda ordet måste? Det blir ganska löjligt att bemöta dig när du använder dig av en så absolut frågeställning.

Är du inte korkad så borde du inse att man inte " måste ha flyttat längesen hemifrån för att ha fläkt", däremot ökar chansen. Speciellt eftersom det var en sån het sommar för bara några år sedan.

Bara för att vi hade två veckor sol måste man inte inhandlat fläkt.

(Özz Nujen kommer få stroke)
 
Varulv sa:
Bara för att vi hade två veckor sol måste man inte inhandlat fläkt.

(Özz Nujen kommer få stroke)

Han är den otrevligaste människan här. Det han kan är förolämpa och inget annat. Undvik skiten.
 
Köpte två stycken i maj. Kommer köpa två till och ha dom som reserv.
 
Måste du använda ordet måste? Det blir ganska löjligt att bemöta dig när du använder dig av en så absolut frågeställning.

Är du inte korkad så borde du inse att man inte " måste ha flyttat längesen hemifrån för att ha fläkt", däremot ökar chansen. Speciellt eftersom det var en sån het sommar för bara några år sedan.
Varför måste du använda ordet måste?
 
Näe men det skulle nog ha behövts här. Jag har en annan lägenhet som är bättre, lättare att ställa till med korsdrag där. Jag har uppskattat mina somrar där med öppna fönster både åt väster och åt nordöst och så neddragn persienner. Och där gick man naken efter duschen. Då behövdes inga fläktar.
 
Topp