Hoppas ni är nöjda med nya forumet

Det är mitt mål med med forumet, liksom föra en debatt utan en massa personangrepp, dumförklara varandra, kalla varandra för neger, svenne eller arabjävel. Det händer bara på ett ställe som har gjort sig just ökänd för det. Friaordet har inte bråttom till något, med tiden kommer medlemmar droppa in. Framförallt är det viktiga att ni känner er trygga, och välkomna.
Tack admin!
Jag känner mig verkligen välkommen här!

Trygghet är viktigt om man skall trivas. På Flashback befinner man sig i ett ständigt limbo utan att veta om man är medlem eller bannad nästa gång man loggar in. Kusligt!
 
Tack admin!
Jag känner mig verkligen välkommen här!

Trygghet är viktigt om man skall trivas. På Flashback befinner man sig i ett ständigt limbo utan att veta om man är medlem eller bannad nästa gång man loggar in. Kusligt!

Håller med!

Kvittar ju var man tittar på Flashback så haglar invektiven. (...idiot, din efterblivna... neger, ditt socialfall, etc, etc) räckan av påhopp verkar oändlig. Varningar och avstängningar etc står som spö i backen.

Den respektfulla diskussionen lyser med sin frånvaro på Flashback. .

Hoppas nu admin och alla vi andra kan vidmakthålla den goda och varma stämningen här.
 
Håller med!

Kvittar ju var man tittar på Flashback så haglar invektiven. (...idiot, din efterblivna... neger, ditt socialfall, etc, etc) räckan av påhopp verkar oändlig. Varningar och avstängningar etc står som spö i backen.

Den respektfulla diskussionen lyser med sin frånvaro på Flashback. .

Hoppas nu admin och alla vi andra kan vidmakthålla den goda och varma stämningen här.
Att Admin på Flashback bara tillåter och helt enkelt "tittar på" när folk häver ur sig glåpord inklusive rashatiska vokabulärer och sexualistiska vokabulärer mot varandra och utomstående genom att kalla folk för rättshaverist,utvecklingsstörd idiot,socialfall,efterbliven dumskalle,bögjävel,arabjävel,kamelknullare,svennehora,svenskjävel,steffmongo,glasögonorm med mera samt häva ur sig hotfulla vokabulärer mot varandra och mot utomstående och satt i system med att hänga ut folk med fullständiga personuppgifter .Sånt hade aldrig tolererats på mer seriösare forum för då hade det resulterat i permbannlysning,IP-spärrning,eventuell polisanmälan .och rapport till abuseteamet hos isparna. Det är därför vi bör hoppas på att slippa se något liknande här inne och att diskussionerna förs här inne på mer sjysstare sätt än den oseriösa sandlådediskussion som förs på hatets hotell Flashback
 
Senast ändrad:
Snyggt jobbat admin. All heder till dig som ordnar och fixar allt på egenhand.
 
Först undrade jag om forumet hade blivit hackad men när sen när jag ska logga in gick det. Snyggt som jordgubb.
 
Det kvarstår lite småsaker men det skall jag ordna när jag har lite mer tid.
Vad tycker ni, blev det bra?
Det ser "renare" och fräschare ut men jag har tyvärr också ett klagomål.
Länken i min signatur är inte längre klickbar. :confused:

MVH/Gnomeish.

Edit: Det var den visst det. Man måste bara markera den först och sedan högerklicka.
Skit bakom spakarna som man brukar säga. 🤪
 
Senast ändrad:
Det ser "renare" och fräschare ut men jag har tyvärr också ett klagomål.
Länken i min signatur är inte längre klickbar. :confused:

MVH/Gnomeish.

Edit: Det var den visst det. Man måste bara markera den först och sedan högerklicka.
Skit bakom spakarna som man brukar säga. 🤪

Om du lägger till länken på nytt tror jag problemet blir löst.
 
Ser bättre ut nu, o enklare översikt med endast en forumavdelning per rad.
 
Om du lägger till länken på nytt tror jag problemet blir löst.
Hej chefen.
Jag följde ditt råd och lade in länken på nytt och nu är den klickbar. MEN, den visas inte längre som en behändig liten länk utan som en stor bild vilket jag tycker är lite störande.
Något bra tips?


MVH/Gnomeish.
 
Hej chefen.
Jag följde ditt råd och lade in länken på nytt och nu är den klickbar. MEN, den visas inte längre som en behändig liten länk utan som en stor bild vilket jag tycker är lite störande.
Något bra tips?


MVH/Gnomeish.
Om du raderar signaturen och sparar. Sen lägger du tillbaka länken i signaturen, får jag jag se om det blir utan video.
 
Hej chefen.
Jag följde ditt råd och lade in länken på nytt och nu är den klickbar. MEN, den visas inte längre som en behändig liten länk utan som en stor bild vilket jag tycker är lite störande.
Något bra tips?


MVH/Gnomeish.
Om du raderar signaturen och sparar. Sen lägger du tillbaka länken i signaturen, får jag jag se om det blir utan video.
Är du själv programmerare?
Wohoo! Nu funkar det. Tack för hjälpen. 😸


MVH/Gnomeish.
Jag undrar om hatforumets ledare Janne Axelsson skulle fixa sånt på egen hand eller om han skulle skrika, det behövs mer pengar för att teknikerna ska förbättra forumet. Jag har inte sett Janne fixa något på egenhand. Och han har varit admin i snart 20 år.
 
Är du själv programmerare?

Jag undrar om hatforumets ledare Janne Axelsson skulle fixa sånt på egen hand eller om han skulle skrika, det behövs mer pengar för att teknikerna ska förbättra forumet. Jag har inte sett Janne fixa något på egenhand. Och han har varit admin i snart 20 år.
Jan Axelsson har varit ansvarig administratör på den nuvarande upplagan av forumet på Flashback ända sedan den såg dagens ljus år 2000 för 21 år sedan .Har han några medarbetare som hjälper honom med att fixa sitt forum?
 
Håller med!

Kvittar ju var man tittar på Flashback så haglar invektiven. (...idiot, din efterblivna... neger, ditt socialfall, etc, etc) räckan av påhopp verkar oändlig. Varningar och avstängningar etc står som spö i backen.

Den respektfulla diskussionen lyser med sin frånvaro på Flashback. .

Hoppas nu admin och alla vi andra kan vidmakthålla den goda och varma stämningen här.
Det som man även har märkt är att om någon försöker att föra seriösa bra diskussioner där på Flashback så finns det alltid några individer som börjar hacka på den personer genom att snacka skit om hur den personen skriver,citerar och stavar ,och att vissa av individerna till och med påstår att det som man skrivit och postat innehåller osanningar och lögner trots att den vederbörande har lagt mer krut på att hålla sig till det gällande ämnet som diskuteras . Och det är dåligt att inte moderatorerna vidtar åtgärder mot de som är ute efter att sänka diskussionerna och sabba en del ämnestrådar genom att stup i kvarten tjaffsa och bråka med en meddebattör om dennes sätt att skriva,citera och stava och påstå att meddebattören kommer med osanningar och lögner trots att meddebattören har hittat en hel del fakta på wikipedia och i andra medier om ditten och datten som stämmer överens med verkligheten.
 
Möjlighet att förhandsgranska inlägg innan man postar vore trevligt.
 
Topp