Inför någon form av logo för fria ordet som kan visas i tabbar.

superkuken

Avstängd
Reg
22 Dec 2018
Ni borde ha någon logga så att man snabbt kan se att en tabb i webläsaren hör till det här forumet. Det har Flashback, Fragbite, Sweclockers, Familjeliv med flera och det underlättar en hel del.

Jag ser i alla fall något som påminner om en jordglob eller yin/yang först, och sedan texten friaordet. Antar att den där bilden före texten kan betraktas som logga? Om nu tabb = flik.

Gamer sa:
Jag ser i alla fall något som påminner om en jordglob eller yin/yang först, och sedan texten friaordet. Antar att den där bilden före texten kan betraktas som logga? Om nu tabb = flik.

Vad för webbläsare använder ni? Jag får titta på det imorgon om det är fel.

Administratör sa:
Vad för webbläsare använder ni? Jag får titta på det imorgon om det är fel.

Jag använder huvudsakligen Chrome, och då ser jag en bild framför texten (friaordet). Men det syns inte när jag använder Firefox istället.

Administratör sa:
Står det inte Friaordet på "tabben"? Med tabb menar du förstås flik?
Japp, jag menar flik. Sorry för det.

På flikarna står det trådrubriken eller något motsvarande. Men någon logga syns inte.

Här kan du se exempel. Har fem flikar från friaordet. https://i.ibb.co/K94MG6p/screenshot.png

Jag kör Firefox

superkuken sa:
Ska den här detaljen verkligen behöva ta ett halvår att lösa?

Du är här när du vill klaga, annars håller du till på hatforumet. Det finns massor med buggar och fel på hatforumet som inte åtgärdats på över tio år. Kan du inte påpeka det där? Men du kanske blir bannad då och inte värt att säga sanningen där.

superkuken sa:
Ni borde ha någon logga så att man snabbt kan se att en tabb i webläsaren hör till det här forumet. Det har Flashback, Fragbite, Sweclockers, Familjeliv med flera och det underlättar en hel del.

Det står ju Friaordet på tabben, är du helt borttappad och en hjärna som är helt sönderknarkad? Ser du inte på dig själv vad hatforumet har gjort med dig?

Fråga detta Jan Axelsson

https://imgur.com/a/kUWAgCo

https://opencorporates.com/companies/bz/RA000693_84778

Tycker inte du att det är mer viktigare varför han inte kommer med ärligt svar om det?

Mirror sa:
Du är här när du vill klaga, annars håller du till på hatforumet. Det finns massor med buggar och fel på hatforumet som inte åtgärdats på över tio år. Kan du inte påpeka det där? Men du kanske blir bannad då och inte värt att säga sanningen där.
Om du med hatforumet menar Flashback så har jag påpekat en hel del buggar även där. Vad fan har det med den här tråden att göra?

JohanJ sa:
Det står ju Friaordet på tabben, är du helt borttappad och en hjärna som är helt sönderknarkad? Ser du inte på dig själv vad hatforumet har gjort med dig?
Helt otroligt att jag finner energi att svara sär som dig, men en sådan ikon gör att det blir väldigt mycket snabbare att hitta när man har många flikar uppe. Dessutom står det inte alls alltid "Fria ordet" på tabben, för om du är inne i en tråd så står namnet på tråden först. Det här är ju dessutom en finess som i princip alla hemsidor har idag. Facebook, Twitter, Stackoverflow, Wikipedia. Ja, till och med statliga myndigheter har det.

Fråga detta Jan Axelsson

https://imgur.com/a/kUWAgCo

https://opencorporates.com/companies/bz/RA000693_84778

Tycker inte du att det är mer viktigare varför han inte kommer med ärligt svar om det?

Du är ju för gullig. Vad FAN har det med det här att göra? :D

Administratör sa:
Jag ska titta på det. Men du vet vilken sida du är på iallafall?
Vill förresten be om ursäkt. Mitt "ska det verkligen ta ett halvår att lösa" var lite onödigt otrevligt formulerat. Men jag blir ändå lite fundersam. Det känns som en superduperenkel detalj att lösa och som praktiskt taget alla seriösa hemsidor har. Till och med små amatörsidor har det, så jag tyckte ändå att det är lite märkligt att inte lösa en sådan sak.

superkuken sa:
Vill förresten be om ursäkt. Mitt "ska det verkligen ta ett halvår att lösa" var lite onödigt otrevligt formulerat. Men jag blir ändå lite fundersam. Det känns som en superduperenkel detalj att lösa och som praktiskt taget alla seriösa hemsidor har. Till och med små amatörsidor har det, så jag tyckte ändå att det är lite märkligt att inte lösa en sådan sak.

Har aldrig tänkt på det först nu när du säger, det säger mycket om hur du är. vem bryr sig om sånt, jag har gått igenom din historik och bara klagomål. Varför går du inte till amatörsidor?

superkuken sa:

Nu är ikonen där och hoppas du vet nu vilken sida du är på.

Administratör sa:
Nu är ikonen där och hoppas du vet nu vilken sida du är på.

Det spelar ingen roll vad du gör för han kommer ändå hitta något annat att klaga på.

Snart kommer han vilja dig förbjuda användandet av ordet hatforum om flashback.

Det fungerar i min telefon, tack superkuken för att du uppmärksammade detta, det underlättar när jag scrollar bland bokmärken.

Topp