Invandrare kommer ni åka hem nån gång?

krigsskadad

Medlem
Reg
14 Dec 2018
Vet inte om vi har invandrare på forumet men vi har undrar jag om ni nån gång tänker åka till ert hemland för alltid?

Friaordets första invandringsfråga. Grattis!

Ja, någon gång i framtiden planerar jag åka till mitt hemland, när det blir vet jag inte. Är trött på utstötningen som finns i Sverige. Hur svenskar tittar "ut" en hela tiden.

Ak47 sa:
Hur svenskar tittar "ut" en hela tiden.

Hej granne, vill bara påminna att vi precis som du sitter i en oönskad och påtvingad situation. Viktigt att vi inte beskyller varandra när det finns skyldiga till det vi genomgår, tycker jag. Hoppas alla land i vår värld snart blir bättre så vi alla kan förbli vänner på avstånd.

Kort och gott tror jag vi kan säga att svensken som "tittar ut" dig, faktiskt inte tittar ut just dig, utan situationen. Hadde du varit den enda invandraren i sverige hadde du nog blivit annorlunda bemött.

Vart kommer du från?

turtle sa:
Hej granne, vill bara påminna att vi precis som du sitter i en oönskad och påtvingad situation. Viktigt att vi inte beskyller varandra när det finns skyldiga till det vi genomgår, tycker jag. Hoppas alla land i vår värld snart blir bättre så vi alla kan förbli vänner på avstånd.

Kort och gott tror jag vi kan säga att svensken som "tittar ut" dig, faktiskt inte tittar ut just dig, utan situationen. Hadde du varit den enda invandraren i sverige hadde du nog blivit annorlunda bemött.

Vart kommer du från?

Från samma planet som dig.

Ak47 sa:
Från samma planet som dig.

(Tittar på dig snett med höjda ögonbryn och går vidare.)

Det kan ju så klart bero på helt andra saker att folk tittar konstigt på dig, vad vet jag.

krigsskadad sa:
Vet inte om vi har invandrare på forumet men vi har undrar jag om ni nån gång tänker åka till ert hemland för alltid?

Om du vill bli av med många av dom lite snabbare så vet Island och ADL hur man kan göra.
https://www.friatider.se/amerikanska-judar-varnar-island

Gör omskärelse på barn olagligt.

turtle sa:
Om du vill bli av med många av dom lite snabbare så vet Island och ADL hur man kan göra.
https://www.friatider.se/amerikanska-judar-varnar-island

Gör omskärelse på barn olagligt.

Förbjuder man kupering av kuken kommer dom göra det hemma. Men lägger sig kroknäsorna i kommer Island skrota idén.

krigsskadad sa:
Förbjuder man kupering av kuken kommer dom göra det hemma. Men lägger sig kroknäsorna i kommer Island skrota idén.

Då kan dom ju lika gärna bo hemma, eller kanske i usa eller nått. Alla lär väl inte va sugna på att bo där deras religion inte är laglig?

Men oavsett om dom stannar eller inte borde det förbjudas, det är bara en sjuk människa som vill skära i en bäbis.

Jag tycker omskärningar inom religion är hyckleri, man säger sig va skapt av gud men tycker inte gud gjorde rätt.

Topp