Vet inte riktigt vad du menar med "tolkar", men visst är Putin "mördare" i det att hryska agenter i flera fall sökt mördaoppositionella?Biden: Putin är en mördare och han skall få betala för att ha manipulerat val.
Hur tolkar Biden att Putin är mördare?
Hur Biden definierar vad en mördare är?Vet inte riktigt vad du menar med "tolkar", men visst är Putin "mördare" i det att hryska agenter i flera fall sökt mördaoppositionella?
En klar poäng! Få ledare för stormakter har "rena händer". Detta saggt tycker jag inte att man kan jämförade likvideringar som gjordes under Obama - framför allt islamistiska terrorister, med de som gjorts under Putin - i stort sett "liberala" oppositionella.Hur Biden definierar vad en mördare är?
Annars har vi bra mycket bättre mördare. Clinton, Bush, Obama osv.
Lustigt sade Putin till Biden, jag hoppas din hälsa är bra. Dagen efter snubblade Biden tre gånger på trappan till flygplanet.
Tror inte du är så insatt i utrikespolitik. Vilka terrorister är det du syftar, IS?En klar poäng! Få ledare för stormakter har "rena händer". Detta saggt tycker jag inte att man kan jämförade likvideringar som gjordes under Obama - framför allt islamistiska terrorister, med de som gjorts under Putin - i stort sett "liberala" oppositionella.
Jag syftar på diverse drönar-attacker som gjordes mot diverse personer som hade koppling till radikal våldbejakande islamism. Om jag förstod rätt var det både Isis och Al Quida. Detta tycker jag är mer jämförbart med de mord som rysk agenter sökt göra mot ryska "liberaler". Dödsfall bland fientliga militära styrkor är ju delvis en annan sak, men vi fjärmar oss från ämnet frågeställning - varför Biden kallat Putin för mördare, och den saken är väl egentligen rätt klar?Tror inte du är så insatt i utrikespolitik. Vilka terrorister är det du syftar, IS?
Hur ser du på att under Obama och Trump angrep och mördade dem Syriens soldater? Vad du tycker är inte frågan här, det är att de mördade en regims soldater. Ska förklara det lite lättare för dig. Om samerna börjar likt IS angripa regimen, är det ok om Ryssland kommer och bombar samer och även svenska soldater för att regeringen inte tillmötesgår samernas krav?
Det händer ständigt att MI7 och CIA mördar i samma avsikt som Ryssland gör.Jag syftar på diverse drönar-attacker som gjordes mot diverse personer som hade koppling till radikal våldbejakande islamism. Om jag förstod rätt var det både Isis och Al Quida. Detta tycker jag är mer jämförbart med de mord som rysk agenter sökt göra mot ryska "liberaler". Dödsfall bland fientliga militära styrkor är ju delvis en annan sak, men vi fjärmar oss från ämnet frågeställning - varför Biden kallat Putin för mördare, och den saken är väl egentligen rätt klar?
Nja, skulle inte riktigt hålla med dig. Det Putin gör är ungefär som om president Trump låtit förgifta Senator Sanders, eller för den delen om Biden och Pelosi, skickat hitmen på Mitch McConnel.Det händer ständigt att MI7 och CIA mördar i samma avsikt som Ryssland gör.
Eller att man mördade Malcom X, Martin Luther King och att Luthers mördare själv blev mördad för att städa efter politiskt mord. Vem mördade liksom John F. Kennedy? Finns hur mycket politiska mord som helst i USA. Skillnaden mellan politiska mord i Ryssland och USA är att USA sköter det lite bättre!Nja, skulle inte riktigt hålla med dig. Det Putin gör är ungefär som om president Trump låtit förgifta Senator Sanders, eller för den delen om Biden och Pelosi, skickat hitmen på Mitch McConnel.
Ingen av de du nämner mördades av fedrala agenter. Nej det ÄR en fundamentl grundläggande skillnad mellan Putinryssland och USA!Eller att man mördade Malcom X, Martin Luther King och att Luthers mördare själv blev mördad för att städa efter politiskt mord. Vem mördade liksom John F. Kennedy? Finns hur mycket politiska mord som helst i USA. Skillnaden mellan politiska mord i Ryssland och USA är att USA sköter det lite bättre!
Biden kanske står för sitt ord. Är rädd att halva världen kan få betala.Biden: Putin är en mördare och han skall få betala för att ha manipulerat val.
Hur tolkar Biden att Putin är mördare?
Mördat motståndare? Veckans geni uttalar sig.Putin har mördat motståndare och mördar alla ostkaka oskyldiga som dödas i ukraina
biden har helt rätt.