Judar är den överlägset smartaste rasen

Atombomben över Hiroshima var en bluff. OK!
Här har du beskrivningen till dokumentären. Gör som du vill, men att veta för mycket behöver du ju inte vara rädd för.

"The following documentary explores the truth about nuclear energy and the surprisingly abundant evidence that nuclear weapons are a hoax. Many of the nuclear explosion videos we have all seen and presumed real are shown to be complete fakes using model trees, houses and cars exploding on a set. The destruction of Hiroshima and Nagasaki were not the result of one large explosion as advertized, but rather the result of a fire-bombing campaign comparable to Tokyo's fire-bombed remains. Hiroshima and Nagasaki also never experienced anything like the hundreds or thousands of years of radiation predicted by nuclear scientists, in fact, vegetation began growing within a month after the bombing, and the Japanese people began rebuilding almost immediately! Some nuclear physicists even claim nuclear weaponry fraudulent based solely on the technical impossibilities of fission material not to be incinerated before triggering the necessary chain reaction. Top nuclear physicist Galen Winsor explains how nuclear power plants are essentially just steam plants and nothing but the most expensive and effective way to boil water. He completely blows the lid off the idea of "nuclear meltdown" or "nuclear waste," and even eats a good portion of live radioactive waste on camera which he claims to have been doing for years! His professional opinion is that fear of nuclear radiation has been greatly exaggerated to scare people and so a few powerful organizations can maintain total control of the world's most valuable energy resource. Thanks to Edmund Matthews for compiling the majority of footage and big thanks to Greg Carlwood for releasing the second-hour of our nuke interview. Be sure to give some love and subscribe to his Higherside Chats, check out the documentary, read through the excellent Nuke Lies Forum (NukeLies.org), and leave a comment what you think about this nuclear hoax. Was the government teaching school-children to hide under their desks just to induce fear and funnel black tax money into a fake Cold War arms race as big and deceptive as the fake Space Race!?"
 
Här har du beskrivningen till dokumentären. Gör som du vill, men att veta för mycket behöver du ju inte vara rädd för.

"The following documentary explores the truth about nuclear energy and the surprisingly abundant evidence that nuclear weapons are a hoax. Many of the nuclear explosion videos we have all seen and presumed real are shown to be complete fakes using model trees, houses and cars exploding on a set. The destruction of Hiroshima and Nagasaki were not the result of one large explosion as advertized, but rather the result of a fire-bombing campaign comparable to Tokyo's fire-bombed remains. Hiroshima and Nagasaki also never experienced anything like the hundreds or thousands of years of radiation predicted by nuclear scientists, in fact, vegetation began growing within a month after the bombing, and the Japanese people began rebuilding almost immediately! Some nuclear physicists even claim nuclear weaponry fraudulent based solely on the technical impossibilities of fission material not to be incinerated before triggering the necessary chain reaction. Top nuclear physicist Galen Winsor explains how nuclear power plants are essentially just steam plants and nothing but the most expensive and effective way to boil water. He completely blows the lid off the idea of "nuclear meltdown" or "nuclear waste," and even eats a good portion of live radioactive waste on camera which he claims to have been doing for years! His professional opinion is that fear of nuclear radiation has been greatly exaggerated to scare people and so a few powerful organizations can maintain total control of the world's most valuable energy resource. Thanks to Edmund Matthews for compiling the majority of footage and big thanks to Greg Carlwood for releasing the second-hour of our nuke interview. Be sure to give some love and subscribe to his Higherside Chats, check out the documentary, read through the excellent Nuke Lies Forum (NukeLies.org), and leave a comment what you think about this nuclear hoax. Was the government teaching school-children to hide under their desks just to induce fear and funnel black tax money into a fake Cold War arms race as big and deceptive as the fake Space Race!?"
Den beskrivningen övertygar mig inte.
 
Den beskrivningen övertygar mig inte.
Ne det va därför jag gav dig en dokumentär. Antingen tar du del av båda sidornas information eller så behåller du din ensidiga syn på saken.

Du tror el ledningsstolpar och byggnader står kvar så fint som dom visas göra i din video efter en atombomb?
 
Om du talar om raser finns det bara en människoras. Vi alla står för nära varandra genetiskt för att delas upp i olika raser. Därför kan din fråga inte besvaras. Hög IQ går att träna upp. Folk som lever med naturen utan att behöva tänka så mycket på teknik, datorer, mobiler mm får automatiskt lägre genomsnitts IQ utan att vara mindre smarta än de med högre genomsnitts IQ.
Sedan finns det smarthet inom allt annat än teknik, matematik och så vidare.
Vad jag är helt säker på är att det finns fler miljoner smarta människor som inte har behov av att framstå som smarta. Behöver inga medaljer.
Det är människor som skapat IQ-test m.m och människor som tävlar om vem som är smartast.
 
Många gånger säger många att judar inte är en ras men när det kommer till snack använder dom termen judar för att bunta ihop alla judar, en chilenare kan vara jude. Behöver inte vara från Israel. Eller en svensk kan också vara en jude. Hatet mot judar är generellt väldigt brett i världen, kanske mest hatiska människorna kan man hitta i Europa före Mellanöstern.

Vad tror ni är orsaken till att judar är överlägsen smartaste folket och att världen är i deras händer?
För att du säger att de är smartast i världen, men det tycker inte jag. Ingen smart människa säger högt att den är intelligent. Tvärtom. Bevis på dumhet.
 
För att du säger att de är smartast i världen, men det tycker inte jag. Ingen smart människa säger högt att den är intelligent. Tvärtom. Bevis på dumhet.
också rasistiskt om man säger att en ras är smartare än svarta eller andra raser.
 
också rasistiskt om man säger att en ras är smartare än svarta eller andra raser.
Ja det låter ju så, men judar vill vara ett undantag.
Inte så smart eller intelligent av ett grupp människor och påstå att de är smartare än andra. De som säger det brukar tvärtom vara dumma och måste ständigt överbevisa det.
 
Ja det låter ju så, men judar vill vara ett undantag.
Inte så smart eller intelligent av ett grupp människor och påstå att de är smartare än andra. De som säger det brukar tvärtom vara dumma och måste ständigt överbevisa det.
Finns många saker jag inte gillar men just ordet antisemit som är framtaget just för judar är jag starkt emot. Jag har en hatkärlek för just judar. Judar är väldigt speciella, inte alla men det räcker kanske med en handfull smarta judar. Tror det finns lite över trettio miljoner judar i världen, trettio miljoner judar styr en värld på åtta miljader människor. Det är smart.
 
Finns många saker jag inte gillar men just ordet antisemit som är framtaget just för judar är jag starkt emot. Jag har en hatkärlek för just judar. Judar är väldigt speciella, inte alla men det räcker kanske med en handfull smarta judar. Tror det finns lite över trettio miljoner judar i världen, trettio miljoner judar styr en värld på åtta miljader människor. Det är smart.
Nja. Det är andra/ annat som styr. Smarta människor avslöjar sig aldrig. Däremot kan de använda andra.
 
Det kanske har ändrat sig, men för bara 70 år sedan var judarna inte så smarta, ca 3 av 6 miljoner som blev dödade av tyskarna, gick in i gaskamrarna i tron om att de skulle duscha.

De promenerade inte in, de föstes in och de begrep vad det det var frågan om men med övermakt och med hugg och slag kunde man ändå trycka in dem. Detta psykologiska känner du igen bland svenskarna, mina landsmän som jag betraktar att vara idioter. Se bara hur 80% av svenskarna blev vaccin-pundare. 80%!

Judarna håller ihop och har skapat ett bra land, Israel. Israel baseras på jordbruk, på industri och de begriper att massinvandring av andra än judar är det inte tal om. Så ja judarna är långt klokare än vad svenskarna har förvandlats till att vara. Med "bra land" så menar jag hur ett land ska fungera. Ett land ska inte fungera som Sverige, som inte verkar finnas där för det egna folkets skull. Och Sverige är inte hållbart heller. Frågan är om Israel kan överleva. De klarade i inledningen av sina grannländer Egypten, Syrien och även Irak längre bort men araberna inom deras gränser skulle kunna göra staten Israel omöjlig att klara sig i evig tid. Det är väl Apartheid eller slutet.
 
Varför tror så många att judar är världens smartaste människor? Har judarna kommit på något bra? TV, mobiltelefon, internet, kamera, bil eller något revolutionerande som är användarbart?
 
Judar är inte smartare än andra i genomsnitt.
IQ-nivåer uppnås efter den miljö man lever i. Folk som lever i bushen, aldrig använder dator eller något annat teknik klarar inte IQ-tester lika bra som de som lever med sådant. Det kan finnas genier bland dem som inte uppnår 100 i IQ men är överlägsna tänkare ändå.

De enda som har en signifikant högre förståelse får invecklade ting är Indier i något område där. De har en särställning vad det gäller matematik. De har "uppfunnit" flera matematiska formler som alla använder idag. De "uppfann" bla nollan i vår talserie långt innan vi klivit ut ur grottorna.
 
Topp