Det blir nog lite så med live grejer. Roligare att vara där... Kolla in Sam Tripoli. Riktig galen panna.Hade hoppet att det skulle vara roligare ärligt talat. Men lite kul var det väl.
Alex Jones åkte dit hårt på det där. Mycket haze i US nu. Coumo bröderna är ned tagna och pedofiler poppar upp överallt. Fler folk börjar fatta att Biden är senil och kommer att krasha landet.Minns inte om det va här eller i din andra komeditråd, men på tal om den roligaste skolskutningen, enligt Wayne Carver iaf.
![]()
Sandy Hook crisis actor can't stop laughing about "dead victims."
What is 'fake news' It's criminal mind control on your TV's by evil powerful men. This is mirrored from Jesuit the Order off YT153news.net
Utveckla gärna, vet inte riktigt vad du menar.Alex Jones åkte dit hårt på det där. Mycket haze i US nu. Coumo bröderna är ned tagna och pedofiler poppar upp överallt. Fler folk börjar fatta att Biden är senil och kommer att krasha landet.
-Utveckla gärna, vet inte riktigt vad du menar
Alex Jones hade rätt igen ...Utveckla gärna, vet inte riktigt vad du menar.
Utveckla gärna, vet inte riktigt vad du menar.
Jag tror de söker sig till varann. Det blir som ett pyramid spel. Där det finns barn som är lättåtkomliga och utsatta kommer det att finnas fler som utnyttjar dem.Jag undrar lite över hur det är möjligt att pedofiler hamnar i dom positionerna dom gör, verkar nästan som om nån erbjuder dom positioner just bara för att dom är pedofiler.
Hur kan det bara råka hamna 3,300 pedos hos FN?
![]()
FN soldater byter mat mot sexuella tjänster till barn
https://www.express.co.uk/news/world/627783/Starving-children-as-young-as-NINE-forced-to-give-UN-officials-oral-sex-to-get-food/amp Starving children 'as young as NINE forced to give UN officials oral sex to get food' "Memos about the sexual abuse in the Central African Republic were "passed...friaordet.org
Ne det har jag missat, och fortsätter att missa troligen, vill inte veta så mycket om psykfall.Jag tror de söker sig till varann. Det blir som ett pyramid spel. Där det finns barn som är lättåtkomliga och utsatta kommer det att finnas fler som utnyttjar dem.
Har du sett dumpen.se och vad tycker du om det?
Right. Tycker att det är intressant med folk som tar tag i problem i samhället. Det blir som ett kvitto på hur makten har misslyckats.Ne det har jag missat, och fortsätter att missa troligen, vill inte veta så mycket om psykfall.
Lite samma sak. AFS signalerar att makten har misslyckats och gör reklam för sig själva genom att betala rättegången.Ne det har jag missat, och fortsätter att missa troligen, vill inte veta så mycket om psykfall.