Komedi Konspiration.

Sesus

Medlem
Reg
22 Nov 2021
Inlägg
531
Ibland är det så mörkt att man vill skratta åt det.
De här herrarna hjälper mig med det.
 
Hade hoppet att det skulle vara roligare ärligt talat. Men lite kul var det väl.
 
Får kolla det i morgon, jag gillar humor, önskar världen hade några fler George carlin.
 
Minns inte om det va här eller i din andra komeditråd, men på tal om den roligaste skolskutningen, enligt Wayne Carver iaf.

Alex Jones åkte dit hårt på det där. Mycket haze i US nu. Coumo bröderna är ned tagna och pedofiler poppar upp överallt. Fler folk börjar fatta att Biden är senil och kommer att krasha landet.
 
Alex Jones åkte dit hårt på det där. Mycket haze i US nu. Coumo bröderna är ned tagna och pedofiler poppar upp överallt. Fler folk börjar fatta att Biden är senil och kommer att krasha landet.
Utveckla gärna, vet inte riktigt vad du menar.
 
Utveckla gärna, vet inte riktigt vad du menar
-
Har fått kicken pga sexuellt ofredande. Han har även dödat 30.000 pers i tidiga beslut ang Corona genom att sätta sjuka på ålderdomshem.
Den yngre brodern.
 
Jag undrar lite över hur det är möjligt att pedofiler hamnar i dom positionerna dom gör, verkar nästan som om nån erbjuder dom positioner just bara för att dom är pedofiler.

Hur kan det bara råka hamna 3,300 pedos hos FN?

 
Jag undrar lite över hur det är möjligt att pedofiler hamnar i dom positionerna dom gör, verkar nästan som om nån erbjuder dom positioner just bara för att dom är pedofiler.

Hur kan det bara råka hamna 3,300 pedos hos FN?

Jag tror de söker sig till varann. Det blir som ett pyramid spel. Där det finns barn som är lättåtkomliga och utsatta kommer det att finnas fler som utnyttjar dem.
Har du sett dumpen.se och vad tycker du om det?
 
Jag tror de söker sig till varann. Det blir som ett pyramid spel. Där det finns barn som är lättåtkomliga och utsatta kommer det att finnas fler som utnyttjar dem.
Har du sett dumpen.se och vad tycker du om det?
Ne det har jag missat, och fortsätter att missa troligen, vill inte veta så mycket om psykfall.
 
Ne det har jag missat, och fortsätter att missa troligen, vill inte veta så mycket om psykfall.
Lite samma sak. AFS signalerar att makten har misslyckats och gör reklam för sig själva genom att betala rättegången.
Jag håller med dem till 100%
 
Topp