Administratör sa:
Snäll behöver personen inte vara men däremot ärlig och utan en egen agenda.
Jag vill bara lite snabbt berätta min upplevelse av de existerande forumen, så du kanske kan förstå varför du och friaordet är för mig speciellt.
Flashback behöver jag nog inte gå in på, men när jag va där fick jag tipset av "trollträsket" att jag kunde testa min tråd på familjeliv, jag tyckte att det verkar som fel plats för mitt ämne, men träsket visade att det redan fanns en tråd där på samma ämne, men den va dålig och startad av en idiot. Så jag gjorde ett konto där, men efter bara några minuter blev jag avstängd, jag han inte ens skriva ett ord. Dom stängda alltså av mig bara på grund av mitt användarnamn som dom då måste ha sett på flash.
Jag gick även till sweclockers, för jag såg att även dem har en dålig idiot tråd på samma ämne, strax efter jag postade min tråd stängdes min tråd och jag blev avstängd.
På ungdomar.se öppnade jag en sämre tråd, och där fick jag faktiskt prata, men när jag senare öppnade en bättre tråd på samma ämne låstes den snabbt. Även när jag postar i en existerande tråd nån annan skapat, där personen påstår en sak och jag då stärker detta påstående med video och förklaring, tas mitt bevis bort och tråden låses, jag gav ett avslut på vad tråden handlade om, men det ville dem inte ha. I den första dåliga tråden jag skapade och fick prata i, har jag mest diskuterat med deras admin, som har visat sig oärlig.
Ungdomar är klart bättre än de andra men jag ser att ledningen är lite rutten.
Friaordet är en speciell plats av den simpla anledningen att det styrs av en vanlig människa.